Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:14 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Brennan Heart

Track(s): Outta My Way (Sub Sonik Remix)

Sample/video:

@52:40

Bron: YT
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:36 

Hardtraxxer

Nee dit vind ik niks, kicks vind ik totaal niet lekker door komen en icm de andere sounds klinkt het ook niet echt als een geheel, idee van de climax op zich wel tof, ook lekkere portie drive maar dan weer die kicks... Jammer, maar deze laat ik aan me voorbij gaan.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:39 

nee dit vind is dus echt gewoon te saai voor woorden
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:41 

Beter dan ik had verwacht. Kicks en dan met name die pitchkicks sluit niet echt lekker aan op die screeches maar zit wel ff een portie drive in zeg :) Al met al een leuke toevoeging op het origineel.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:47 

Hardtraxx Crew

Zag z'n naam een aantal keren op de HB cd voorbij komen, dus het eens een kans gegeven. Laat ik het hier op houden: ik schoot in de lach bij het horen van de kick.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:53 

Hardtraxxer

Zo'n verschrikkelijke kick en dan ook nog eens pitchen. Wat een ellende. >.<
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:56 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Laat ik het hier op houden: ik schoot in de lach bij het horen van de kick.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 21:27 

Hardtraxxer

:sick:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 21:43 

Hardtraxx Veteran

Hahaha episch.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 22:11 

Hardtraxx Veteran

Door die kick verklapt Sub Sonik dan toch écht dat Shockerz dit geproduceerd heeft :P
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 22:23 

Hardtraxx Addict

Ik snap idd echt niet waarom Sub Sonik zoveel gehyped en gesupport wordt door andere artiesten? is hij echt zo speciaal dan? ontopic: Manman als die kick pitched, er zit niet eens een punch op? Daarnaast gezien zijn vorige tracks had ik eigenlijk nog wel zo'n hardcore kick verwacht maar die kwam ook niet...
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 22:43 

Hardtraxxer

Zo, dit valt even heel erg tegen in HQ. Vond hem live nog best leuk klinken, maar in HQ valt deze track toch even vies tegen.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

wtf die kick...?
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 23:32 

Hardtraxxer

Whaha, schoot spontaan in de lach van die kicks.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2015 23:55 

Hardtraxx Addict

Die jongen is lekker bezig en dan komt hij met deze gehaaste remix met kutkicks aanzetten.
Met een stevige "Sub Sonik" had het nog best prima kunnen zijn.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 10:57 

Hardtraxx Veteran

Wow ik had echt een totaal andere kick verwacht >.< Dit is echt om te janken :P
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:22 

Hardtraxxer

Had hier veel meer van verwacht, dikke tegenvaller.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:31 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Sub sonik is de meest overrated artiest deze tijden :sick:

Dit
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:32 

Donateur

Dit is niet goed. Graag weer eigen tracks produceren, of iets remixen dat dichter bij het eigen spectrum ligt.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:48 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
lol, ik zie jullie nog geen eigen producties hier neerzetten. geen gezeik, lekkere floorfiller :thumbup: .

Wat een non-argument
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:52 

Hardtraxxer

:)
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:53 

Hardtraxxer

Held op Sokken schreef:
tjakevladze schreef:
Cruelty schreef:
lol, ik zie jullie nog geen eigen producties hier neerzetten. geen gezeik, lekkere floorfiller :thumbup: .

Wat een non-argument

Ik geef hem toch wel gelijk hoor. Klagen zijn ze goed in, maar zelf doen ho maar. Neemt niet weg dat meningen vrij zijn natuurlijk ;)

Als dat de criteria is om te mogen posten dan zou Hartraxx stiller zijn dan Hyves.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 12:45 

Hardtraxxer

Hardtraxx, Dè spelletjes site van de benelux! :lol:
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 12:53 

Cruelty schreef:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Held op Sokken schreef:
tjakevladze schreef:
Cruelty schreef:

Wat een non-argument

Ik geef hem toch wel gelijk hoor. Klagen zijn ze goed in, maar zelf doen ho maar. Neemt niet weg dat meningen vrij zijn natuurlijk ;)

@Held op Sokken en andere mensen die deze gedachtengang aanhouden (Cruelty trollt gewoon neem ik aan)
Het is wel degelijk de grootste dooddoener aller tijden. Hij maakt er zijn werk van, wij niet. Dan is ook hij degene die op zijn werk beoordeeld mag worden. Weinigen ambiëren hier een toekomst als producer, om verschillende redenen. Diskwalificeert dit dan ons direct als kritisch luisteraar? Dacht het toch niet.

Ik mag toch hopelijk ook kritiek hebben op het eten in een restaurant, zonder dat ik zelf een 8 gangen Michelin ster waardige maaltijd neer kan zetten, of een voetballer bekritiseren zonder zelf 3 gouden ballen op de open haard te hebben staan? Ik mag toch hopelijk ook kritiek op een chirurg hebben die een vermijdbare fout maakt, zonder dat ik zelf een levertransplantatie hoef uit te voeren? En ik mag toch ook hopelijk een meisje op haar uiterlijk beoordelen, zonder ooit een dochter te hebben gehad dat topmodel is? Want op die logica teren jullie.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks