Held op Sokken schreef:
tjakevladze schreef:
Cruelty schreef:
lol, ik zie jullie nog geen eigen producties hier neerzetten. geen gezeik, lekkere floorfiller

.
Wat een non-argument
Ik geef hem toch wel gelijk hoor. Klagen zijn ze goed in, maar zelf doen ho maar. Neemt niet weg dat meningen vrij zijn natuurlijk

@Held op Sokken en andere mensen die deze gedachtengang aanhouden (Cruelty trollt gewoon neem ik aan)
Het is wel degelijk de grootste dooddoener aller tijden. Hij maakt er zijn werk van, wij niet. Dan is ook hij degene die op zijn werk beoordeeld mag worden. Weinigen ambiëren hier een toekomst als producer, om verschillende redenen. Diskwalificeert dit dan ons direct als kritisch luisteraar? Dacht het toch niet.
Ik mag toch hopelijk ook kritiek hebben op het eten in een restaurant, zonder dat ik zelf een 8 gangen Michelin ster waardige maaltijd neer kan zetten, of een voetballer bekritiseren zonder zelf 3 gouden ballen op de open haard te hebben staan? Ik mag toch hopelijk ook kritiek op een chirurg hebben die een vermijdbare fout maakt, zonder dat ik zelf een levertransplantatie hoef uit te voeren? En ik mag toch ook hopelijk een meisje op haar uiterlijk beoordelen, zonder ooit een dochter te hebben gehad dat topmodel is? Want op die logica teren jullie.