Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Artiest: Brennan Heart

Track(s): Outta My Way (Sub Sonik Remix)

Sample/video:
View on YouTube
@52:40

Bron: YT
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Nee dit vind ik niks, kicks vind ik totaal niet lekker door komen en icm de andere sounds klinkt het ook niet echt als een geheel, idee van de climax op zich wel tof, ook lekkere portie drive maar dan weer die kicks... Jammer, maar deze laat ik aan me voorbij gaan.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
nee dit vind is dus echt gewoon te saai voor woorden
S
Beter dan ik had verwacht. Kicks en dan met name die pitchkicks sluit niet echt lekker aan op die screeches maar zit wel ff een portie drive in zeg :) Al met al een leuke toevoeging op het origineel.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Zag z'n naam een aantal keren op de HB cd voorbij komen, dus het eens een kans gegeven. Laat ik het hier op houden: ik schoot in de lach bij het horen van de kick.
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Zo'n verschrikkelijke kick en dan ook nog eens pitchen. Wat een ellende. >.<
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:Laat ik het hier op houden: ik schoot in de lach bij het horen van de kick.
S
Hardtraxxer
196 posts member since 2011
last seen Dec 2016
:sick:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahaha episch.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Door die kick verklapt Sub Sonik dan toch écht dat Shockerz dit geproduceerd heeft :P
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik snap idd echt niet waarom Sub Sonik zoveel gehyped en gesupport wordt door andere artiesten? is hij echt zo speciaal dan? ontopic: Manman als die kick pitched, er zit niet eens een punch op? Daarnaast gezien zijn vorige tracks had ik eigenlijk nog wel zo'n hardcore kick verwacht maar die kwam ook niet...
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Zo, dit valt even heel erg tegen in HQ. Vond hem live nog best leuk klinken, maar in HQ valt deze track toch even vies tegen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wtf die kick...?
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Whaha, schoot spontaan in de lach van die kicks.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Die jongen is lekker bezig en dan komt hij met deze gehaaste remix met kutkicks aanzetten.
Met een stevige "Sub Sonik" had het nog best prima kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 44 minutes ago
Wow ik had echt een totaal andere kick verwacht >.< Dit is echt om te janken :P
Z
Hardtraxxer
444 posts member since 2014
last seen Jan 2020
Had hier veel meer van verwacht, dikke tegenvaller.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Socializerz wrote:Sub sonik is de meest overrated artiest deze tijden :sick:
Dit
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dit is niet goed. Graag weer eigen tracks produceren, of iets remixen dat dichter bij het eigen spectrum ligt.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Cruelty wrote:lol, ik zie jullie nog geen eigen producties hier neerzetten. geen gezeik, lekkere floorfiller :thumbup: .
Wat een non-argument
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
:)
Last edited by Held op Sokken on 20 Feb 2015 10:49, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Held op Sokken wrote:
tjakevladze wrote:
Cruelty wrote:lol, ik zie jullie nog geen eigen producties hier neerzetten. geen gezeik, lekkere floorfiller :thumbup: .
Wat een non-argument
Ik geef hem toch wel gelijk hoor. Klagen zijn ze goed in, maar zelf doen ho maar. Neemt niet weg dat meningen vrij zijn natuurlijk ;)
Als dat de criteria is om te mogen posten dan zou Hartraxx stiller zijn dan Hyves.
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Hardtraxx, Dè spelletjes site van de benelux! :lol:
A
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Held op Sokken wrote:
tjakevladze wrote:
Wat een non-argument
Ik geef hem toch wel gelijk hoor. Klagen zijn ze goed in, maar zelf doen ho maar. Neemt niet weg dat meningen vrij zijn natuurlijk ;)
@Held op Sokken en andere mensen die deze gedachtengang aanhouden (Cruelty trollt gewoon neem ik aan)
Het is wel degelijk de grootste dooddoener aller tijden. Hij maakt er zijn werk van, wij niet. Dan is ook hij degene die op zijn werk beoordeeld mag worden. Weinigen ambiëren hier een toekomst als producer, om verschillende redenen. Diskwalificeert dit dan ons direct als kritisch luisteraar? Dacht het toch niet.

Ik mag toch hopelijk ook kritiek hebben op het eten in een restaurant, zonder dat ik zelf een 8 gangen Michelin ster waardige maaltijd neer kan zetten, of een voetballer bekritiseren zonder zelf 3 gouden ballen op de open haard te hebben staan? Ik mag toch hopelijk ook kritiek op een chirurg hebben die een vermijdbare fout maakt, zonder dat ik zelf een levertransplantatie hoef uit te voeren? En ik mag toch ook hopelijk een meisje op haar uiterlijk beoordelen, zonder ooit een dochter te hebben gehad dat topmodel is? Want op die logica teren jullie.