Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:04 
 
Hardtraxx Newbie

jaron123 schreef:
TheAvENgER schreef:
jambekkie schreef:
Dit is A2 Records Allstars, maar ik hoor maar 1 produer. Of Adaro hier ook aan meegewerkt heeft, betwijfel ik. Jammer, dan gebruik je toch samples van alle producers die op A2 Records releasen? Of ben ik nou gek?



ehhhm de climax is volges mij alleen maar adaro hoor? mss een beetje e-force erin


Adaro? Laat me niet lachen man, pure Ran-D kicks. Screeches lijken idd veel op E-Force.
Wat vind jij pure adaro sounds dan? House of Wax heeft ook Ran-D kicks, vind dat adaro geen eigen sound heeft. tenzij je HOTD en HYWTBS bedoeld, en dat hoor ik hier niet in terug.


Jij vindt dat Adaro geen eigen sound heeft?! Vind ik een opmerkelijke uitspraak.. Moet jij mij toch eens vertellen welke tracks op bijvoorbeeld Fuck the fake shit (adaro remix) en No time to sleep lijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No Time To Sleep vind ik een G4H track, vind ik niks eigen stijl aan. Fuck The Fake Shit is dan een track die anders is, vind dan niet meteen dat je kan zeggen dat het z'n "stijl" is. Vond HYWTBS en HOTD wel vet en dacht ook dat ie dat ging doorzetten, maar house of wax is dan weer Ran-D sound.. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat Adaro precies als Ran-D klinkt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
No Time To Sleep vind ik een G4H track, vind ik niks eigen stijl aan. Fuck The Fake Shit is dan een track die anders is, vind dan niet meteen dat je kan zeggen dat het z'n "stijl" is. Vond HYWTBS en HOTD wel vet en dacht ook dat ie dat ging doorzetten, maar house of wax is dan weer Ran-D sound.. Jammer

Lol No Time To Sleep hoor je echt geen Ran-D invloeden hoor. De sounds van Ran-D en Adaro komen wel overeen maar hoe ze gebruikt worden totaal niet. Adaro maakt heel vaak gebruik van bepaalde soorten ritmes (Zoals de screeches in de intro van HotD en bijvoorbeeld de climax van Sorrow, en ook in NTtS zitten ze. Ook in House of Wax zitten die ritmes. Die ritmes komen ook in The Resistance terug en dat is dus de invloed van Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
jaron123 schreef:
No Time To Sleep vind ik een G4H track, vind ik niks eigen stijl aan. Fuck The Fake Shit is dan een track die anders is, vind dan niet meteen dat je kan zeggen dat het z'n "stijl" is. Vond HYWTBS en HOTD wel vet en dacht ook dat ie dat ging doorzetten, maar house of wax is dan weer Ran-D sound.. Jammer

Lol No Time To Sleep hoor je echt geen Ran-D invloeden hoor. De sounds van Ran-D en Adaro komen wel overeen maar hoe ze gebruikt worden totaal niet. Adaro maakt heel vaak gebruik van bepaalde soorten ritmes (Zoals de screeches in de intro van HotD en bijvoorbeeld de climax van Sorrow, en ook in NTtS zitten ze. Ook in House of Wax zitten die ritmes. Die ritmes komen ook in The Resistance terug en dat is dus de invloed van Adaro.


Ik zeg ook niet dat het als ran-d klinkt, ik zeg dat het als een g4h track klinkt, en is dus geen "adaro" stijl. Die ritmes die jij zegt haal ik er niet uit, maar al zal ik dat wel doen vind ik het nog een MINIEM verschil om het STIJL te noemen. Ran-d heeft btw ook genoeg van dat soort ritmes in zn screeches(X/My Way), maar goed dat is mijn mening erover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 19:16 
 
Hardtraxxer

Jaar verder, inmiddels iets over release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro gesproken bij Hardstyle in the Park en de track is nog niet helemaal af en qua plannen voor release zijn ze er nog niet over uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 22:56 
 
Hardtraxxer

Megabump, release? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Thew schreef:
Megabump, release? :/

No. Just no.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:07 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Thew schreef:
Megabump, release? :/

No. Just no.


Had hem heel stiekem wel gratis met kerst verwacht maar dat zie ik niet meer gebeuren.
Hij gaat gratis komen zei Randy op Twittert maar wanneer :yawn: .......
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Alpha Twins hadden wel op Facebook gezegd dat ze iets gingen weggeven ná kerst. Dit kan natuurlijk alles zijn. En 'na kerst' zijn ook aardig wat datums :P maar ik hoop toch nog op een release begin 2014 en met een beetje geluk eind 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Edit Laat maar, flauwe grap van Harderstate :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij word dus free weggegeven!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

:kiss2:

OP aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hij blijft heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand zippy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Daar is die dan eindelijk! Vind het nog steeds een gave track, nog niet heel vaak geluisterd dus nog steeds niet beu :yay: .
Schandalig natuurlijk dat het zo lang moest duren tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft een vette plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Schandalig natuurlijk dat het zo lang moest duren.

Inderdaad, maar ondanks dat blijft het toch een heerlijke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eindelijk :worship: Vind het één van de vetste platen van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www57.zippyshare.com/v/4711151/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:43 
 
Hardtraxxer

2 jaar voor een track die gewoon klaar lag? :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:46 
 
Hardtraxx Elite

Nee, dit hoeft niet meer voor mij. Eerst 2 jaar lang exclusief houden en dan denken dat je gul bent door deze 13/12 track weg te geven. Aan het begin was die leuk, maar ben er allang op uitgekeken.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks