Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Staat op de Hard Bass dvd neem ik aan?
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Jammer, standaard g4h track
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Wat een ontzettend gruwelijk nummer is dit toch. Alleen zoooooo jammer van die slappe kicks.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dit is A2 Records Allstars, maar ik hoor maar 1 produer. Of Adaro hier ook aan meegewerkt heeft, betwijfel ik. Jammer, dan gebruik je toch samples van alle producers die op A2 Records releasen? Of ben ik nou gek?
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
jambekkie wrote:Dit is A2 Records Allstars, maar ik hoor maar 1 produer. Of Adaro hier ook aan meegewerkt heeft, betwijfel ik. Jammer, dan gebruik je toch samples van alle producers die op A2 Records releasen? Of ben ik nou gek?
Uiteindelijk wordt zo'n track toch in 1 studio gemaakt (geloof dit keer in die van Ran-D) dus meestal komt de sound van zo iemand het meest naar voren.
M
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Jul 2012
:thumbsup:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Beelden van het feest waar de plaat niet eens gedraait is... ja 30sec.. >.< jaja...
Wel een lekkere plaat hoor :thumbsup:
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Festuca wrote:Jammer, standaard g4h track
Dit, ook al klinkt het op het eerste gehoor anders, kom ik alles er weer in tegen :(
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Perfecte track naar mijn mening
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
:worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
iMark wrote:Staat op de Hard Bass dvd neem ik aan?
Klopt, als extra feature :)
N
Dit is vet, maar toch heeft t niet zo'n enorme replayvalue imo. Ik hoorde m op beat the bridge 2x ofzo, en toen werd ik toch al een stuk minder euforisch dan eerst. Het is uiteindelijk toch weer meer van hetzelfde. Wel vet hoor, maar niet de uberbom die ik in mijn top10 aller tijden ga stoppen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heel erg mee eens wat Nazale zegt, goed voorbeeld van een track die je op een groot feest (hard bass dus) zou willen horen als afsluitende track. Echt intens jammer en triest dat dat toen niet gelukt is.
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Wesz91 wrote:Beelden van het feest waar de plaat niet eens gedraait is... ja 30sec.. >.< jaja...
Wel een lekkere plaat hoor :thumbsup:
Enige feest waar ze met ze vijven tegelijk deze track gedraaid hebben. Best logisch dus dat ze Hardbass hebben uitgekozen. ;)
Hardtraxxer
75 posts member since 2011
kippevel :woot:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
die anti loopt zo lekker lang door he :D
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Dijk van een plaat zeg! :bomb:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Live echt heerlijke track, lekkere drive en kickroll is mooi toegepast!
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Luca77 wrote:Dijk van een plaat zeg! :bomb:
J
Hopelijk komt deze na From The Rain, en volgt Sorrow ook snel.

Maar goed, dat zal wel weer niet gezien A² records drama-sloom is.
T
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2013
JEFSKIII wrote:Hopelijk komt deze na From The Rain, en volgt Sorrow ook snel.

Hoop eigenlijk aan de ene kant wel en aan de andere kant niet dat Sorrow gereleased wordt.
Moet eigenlijk exclusief blijven maar aan de ene kant is die plaat zo dik dat ik em eigenlijk wel moet hebben :P
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Wat een belachelijk lelijke kicks zeg.. doodzonde want de sounds in de anti vind ik erg vet!
J
Tienus wrote:
JEFSKIII wrote:Hopelijk komt deze na From The Rain, en volgt Sorrow ook snel.

Hoop eigenlijk aan de ene kant wel en aan de andere kant niet dat Sorrow gereleased wordt.
Moet eigenlijk exclusief blijven maar aan de ene kant is die plaat zo dik dat ik em eigenlijk wel moet hebben :P
Sorrow is al onderhand een jaar oud, en die werd toch gereleased werd toch gezegt? Bij de volgende G4H release...

Of moet het mis hebben.
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
jambekkie wrote:Dit is A2 Records Allstars, maar ik hoor maar 1 produer. Of Adaro hier ook aan meegewerkt heeft, betwijfel ik. Jammer, dan gebruik je toch samples van alle producers die op A2 Records releasen? Of ben ik nou gek?

ehhhm de climax is volges mij alleen maar adaro hoor? mss een beetje e-force erin
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
TheAvENgER wrote:

ehhhm de climax is volges mij alleen maar adaro hoor? mss een beetje e-force erin
Adaro? Laat me niet lachen man, pure Ran-D kicks. Screeches lijken idd veel op E-Force.
Wat vind jij pure adaro sounds dan? House of Wax heeft ook Ran-D kicks, vind dat adaro geen eigen sound heeft. tenzij je HOTD en HYWTBS bedoeld, en dat hoor ik hier niet in terug.