Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 17:02 

Hardtraxxer

Feest: Matrixx at the park
Datum: 14-07-2024
Tijd: 14:00 - 00:30
Leeftijd: -
Ticketsale: -
Prijs: Gratis

Line-up:
Mainstage:
Ecstatic
Adrenalize
Audiotricz
Outsiders
Rejecta
D-Sturb
Vertile
Radical Redemption
Aversion

Forest Stage
Sanctuary
Omnya
The Purge
Imperatorz
Deluzion
Hard Destiny & Revelation
Dual Damage
Unresolved
Collusion & Heavy Resistance
Kruelty

--
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 17:03 

Hardtraxxer

Timetable obv wat er op Vierdaagsefeesten.nl te vinden is

14:00 – 15:30 Ecstatic
15:30 – 16:45 Adrenalize
16:45 – 18:00 Audiotricz
18:00 – 19:15 Outsiders
19:15 – 20:15 Rejecta
20:15 – 21:30 D-Sturb
21:30 – 22:30 Vertile
??
23:00 – 00:15 Radical Redemption ( w/ Aversion (23:30 – 00:15)

Forest stage
14:00 – 15:15 Sanctuary
15:15 – 16:30 Omnya
16:30 – 17:30 The Purge
17:30 – 18:30 Imperatorz
18:30 – 19:30 Deluzion
19:30 – 20:30 Hard Destiny & Revelation
20:30 – 21:15 Dual Damage
21:15 – 22:15 Unresolved
22:15 – 23:30 Collusion & Heavy Resistance
23:30 – 00:30 Kruelty
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 17:37 

Hardtraxx Addict

Die maandag, fijne xxlerator classixxx stage :bomb: en op de main Cynthia Spiering en Dion :bomb:

Zondag hooguit tot 18:00 een kijkje nemen, avondprogramma doet me weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 23:04 

Hardtraxx Newbie

Top lineup, al helemaal omdat het nu drie dagen hardstyle is en het is natuurlijk gratis!
Enige clash waar ik echt van baal is D-sturb en Dual Damage. Wel rond 23:00 naar huis. Radical en Kruelty kunnen mij beiden niet bekoren. Waarschijnlijk ben ik zwak en blijf ik tot het eind, want dit is letterlijk 2 straten van mijn huis, beter kan niet!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2024 11:48 

Hardtraxx Veteran

Leuke line up maar er is echt niks wat me trekt om hier heen te gaan ondanks het gratis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 17:13 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Leuke line up maar er is echt niks wat me trekt om hier heen te gaan ondanks het gratis is.

Wat heb jij dan voor kutsmaak als geen van deze namen je trekken!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 17:17 

Hardtraxx Elite

sfeer is sowieso kut op dit feest elk jaar omdat het gratis is. lopen alleen maar tokkies die de hele avond rondjes lopen en boos kijken en verder nauwelijks affiniteit met de muziek hebben. rare aggressieve sfeer wat normaal bijna nooit zo is op hardstyle/core feesten hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 21:01 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
sfeer is sowieso kut op dit feest elk jaar omdat het gratis is. lopen alleen maar tokkies die de hele avond rondjes lopen en boos kijken en verder nauwelijks affiniteit met de muziek hebben. rare aggressieve sfeer wat normaal bijna nooit zo is op hardstyle/core feesten hier

Kom hier eigenlijk ieder jaar wel even, en ik kan me hier niet echt in vinden. Het is vanzelfsprekend gigantisch veel dagjesvolk, maar een agressieve sfeer heb ik hier nog niet meegemaakt. Sta zelf de laatste jaren wel grotendeels op de main, wellicht dat het daar anders is dan op de tweede stage.

Dit jaar misschien ook maar weer even kijken, gaat er een beetje aan liggen hoe we van VWAB afkomen. Staat op de main in ieder geval genoeg waar ik me op kan vermaken dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 22:06 

Hardtraxxer

Aggressieve sfeer nog nooit meegemaakt idd, wel een hoop dagjes volk wat eigenlijk juist grappig is om af te zitten kijken. Ik verbaas me wel elk jaar opnieuw hoe slecht het geluid is bij de kleine stage. Dat zou de enigste echte reden zijn voor mij om niet te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 22:13 

Hardtraxx Veteran

Je hebt soms wel wat vage gasten met rare heuptasjes rondlopen maar een nare sfeer heb ik eigenlijk ook nooit iets van gemerkt. Vooraan is hier ook wel de beste plek voor main stage vind ik. Lekker veel mensen die los gaan en ook wel mooi om te zien al die verschillende leeftijden die er staan. Van kleine kinderen tot bejaarden in een rolstoel gezien.
Geluid bij die kleinere stage is wel ruk idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 08:57 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Dit jaar misschien ook maar weer even kijken, gaat er een beetje aan liggen hoe we van VWAB afkomen. Staat op de main in ieder geval genoeg waar ik me op kan vermaken dit jaar!

Ook ons idee als we nog een overnachting kunnen fixen voor vwab en enigszins fit zijn, misschien in de middag paar uurtjes te kijken. Ligt toch op de route tijdens de terugweg naar het hoge Noorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 13:05 

Hardtraxx Veteran

De messen zijn geslepen en de boksbeugel ingevet, klaar voor een potje hiesse in het park.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 11:57 

Hardtraxxer

Mensen hier nog heen geweest? Wij gaan vanavond nog even buurten bij Atmozfears vs Code Black classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 13:50 

Hardtraxx Addict

Sven-O schreef:
Mensen hier nog heen geweest?

Zaterdag een hele sicke set gezien van Lies Zhara :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 14:28 

Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Zaterdag een hele sicke set gezien van Lies Zhara :loving:

Set met tieten ja
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten