Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Matrixx at the Park
Datum: 18-7-21
Tijd: 14:00 - 00:00
Locatie: Hunnerpark in Nijmegen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://matrixxatthepark.nl/tickets/
Prijs: €29,95

Line-up:

Code Black
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Frequencerz
Keltek
Radical Redemption
Rebourne
Sub Zero Project
Wildstylez
Villain

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal is het geluid er al niet te best, zal nu vast niet beter zijn wanneer er verder geen andere Vierdaagsefeesten zijn
Line up is prima hoor. Maar ik weet niet of ik dan 30 euro wil betalen om hutje mutje op een feest te staan met matig geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aannames
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

caps
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! De maandag daarna vrij dus we kunnen los!

Nu je moet betalen komt er hopelijk ook wel wat gezelliger volk op af, normaalgesproken is de sfeer op gratis feesten niet al te best en ook bij de voorgaande edities van Matrixx at The Park was het niet goed.

Deze lineup is een mooie aanvulling op de namen die niet op Reawake draaien: Wildstylez, DBSTF en SZP weer live mogen horen gaat genieten worden! Rest van de lineup is ook prima, heb stiekem zelfs zin in Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overwegen om te gaan. Line ups is super leuk, misschien dat ik dan vrijdag wel wat uren opneem :).
Vond het twee jaar geleden een leuk feest! Erg gezellig in ieder geval en weinig gedoe. Geluid was niet altijd best, maar op sommige plekken ineens weer prima op de main. Geluid op tweede podium was heel matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 19:09 
 
Hardtraxxer

Ja, laten we ons drukmaken om het geluid.....wees gvd blij dat er weer gefeest mag worden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ja, laten we ons drukmaken om het geluid.....wees gvd blij dat er weer gefeest mag worden :beer:


In my opinion zou je niet plots maar alles moeten accepteren omdat je nu wel weer terug feestjes hebt. Bij hardstyle is goed geluid één van de meest belangrijke dingen. Heb je dat niet, dan wordt het al direct een heel stuk minder. Ook al is het weer één van de eerste feestjes sinds lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 08:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ja, laten we ons drukmaken om het geluid.....wees gvd blij dat er weer gefeest mag worden :beer:


Als het het enige festival was dat kwam dan zou ik me er minder om bekommeren. Maar gezien alles weer vollebak gaat, mag je gewoon feesten wegstrepen die niet kunnen bieden wat de rest wel kan lijkt me? Je betaalt er toch de volle mep voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal gesproken was XXATP zoals bekend altijd gratis, denk niet dat je deze editie kunt vergelijken met de gratis edities. Nu er bijna €30,- entree gevraagd wordt hebben ze toch wel een verplichting naar de bezoeker toe om hier degelijk geluid neer te zetten, bij een gratis feestje mag je gewoon al blij zijn dat er grote namen komen waar je geen entree voor hoeft te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas afgelast. De burgermeester geeft geen vergunning wegens gebrek aan extra politie capaciteit... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog getwijfeld of ik de zondag even zou afzakken. Die Brul(s)kikker... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oot schreef:
Helaas afgelast. De burgermeester geeft geen vergunning wegens gebrek aan extra politie capaciteit... :x


Kunnen ze geen beroep doen op de Hardtraxx knokploeg om de orde te handhaven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

burgemeester Bruls is een varkenskop
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel zielig... Dat je daar je tijd en energie in steekt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
oot schreef:
Helaas afgelast. De burgermeester geeft geen vergunning wegens gebrek aan extra politie capaciteit... :x


Kunnen ze geen beroep doen op de Hardtraxx knokploeg om de orde te handhaven?

It's all about de-eskalieren!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten