We zijn idd de minority geworden (in Nederland dan)
Het feit dat op Rebirth de main tent kleiner was dan de Rebellion tent en dat die main tent elke keer maar voor de helft gevuld was (behalve bij Gunz & Warface vs D-sturb). Zegt toch wel genoeg lijkt mij.wrote:![]()
Ik heb hier dus echt mega veel zin inwrote:Leeft dit eigenlijk een beetje? Hoor er verder niet zo heel veel over..
Hmmm dan klinkt het interessant om er nog even heen te gaan na afloop, vind het persoonlijk samen met van Rijn de leukste kroeg daarwrote:Officieel niet nee, maar je komt daar altijd binnen. Die bewaker neemt het niet zo nauw daarmee, die gaan gewoon doorwrote: Je mag er toch niet meer naar binnen na 4 uur, meende ik? Of is dat alleen doordeweeks?
wrote:

Uitverkochte Doornroosjes betekent gelukkig geen enorm volle bak, zoals je dat wel vaker bij andere uitverkochte evenementen ziet van deze grootte of locaties. Technofeestjes zijn ook regelmatig uitverkocht, maar er is altijd zat ruimte om je nog fatsoenlijk te kunnen bewegen.wrote:T is geen mainstream feest (lees raw feest), dus tja, de hype is inderdaad wat minder. Maar op facebook zag ik dat het voor 90% uitverkocht was.
Ik haal deze er nog even bij voor een idee van de avondwrote:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1705407439538412&id=189907741088397
Die draait ie ook nog wel eens in z'n classics setjes, dus dat zit wel goed denk ikwrote:Ik heb ook nog stiekeme hoop op Interview