Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boven was nagenoeg de hele avond zat ruimte, ben daar dan ook drie kwart van de tijd geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette avond gehad! Was inderdaad veel te druk, maar waren wel wat plekjes te vinden waar het te doen was. Groot deel tijdens noisecontrollers zijn set rechtsvoor gestaan en daar was het best te doen. Was 3 uur genieten, maar had toch gehoopt op iets van nieuw werk. Vind het vooral merkwaardig dat die plaat uit de trailer niet gedraaid werd.

Prima locatie wel verder alleen vervelen dat er geen munten systeem was. Op een gegeven moment 5 minuten staan wachten omdat de persoon voor mij zijn losgeld niet meer zo goed snapte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feessie was dit! Die 3 uur lange set van Noisecontrollers was echt genieten! Ben het wel met Melvin eens dat het wel jammer is dat sommige platen niet gedraaid zijn, maarja daarentegen zijn er ook best wel veel platen gedraaid die je normaal ook niet vaak hoort. Had wel gehoopt nog op Cats, Jets & Breaks, Static, Pillars of Creation en Down Down nog, maarja maakt niet zo veel uit.

Tijdens NC was het wel druk ja, maar persoonlijk niet zo veel last van gehad. Kwestie gewoon van goeie plek zoeken.

Ik pleit trouwens voor meer euforische avonden! Bij voorkeur ook setjes die langer duren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Had wel gehoopt nog op Cats, Jets & Breaks, Static, Pillars of Creation en Down Down nog, maarja maakt niet zo veel uit.

Wut? Down Down is niet gedraaid? Is toch een van z'n populairste platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 17:57 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ik pleit trouwens voor meer euforische avonden! Bij voorkeur ook setjes die langer duren!


Daar ben ik sowieso een voorstander van!
Waarom in bijvoorbeeld de techno scene wel, maar hier niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
TSFH schreef:
Had wel gehoopt nog op Cats, Jets & Breaks, Static, Pillars of Creation en Down Down nog, maarja maakt niet zo veel uit.

Wut? Down Down is niet gedraaid? Is toch een van z'n populairste platen.


Ja alleen in de aankondiging van zijn set, maar toen bij de melo werd die afgekapt weer. Maar zou heel goed kunnen dat ik m gemist heb hoor, want heb niet de volledige 3 uur in de zaal gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vgm was pillars of creation wel gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 20:23 
 
Hardtraxxer

Heerlijk avondje gehad! intens genoten van de set van Noisecontrollers, had vooraf gehoopt op een andere set maar dit was uiteindelijk heerlijk (L) Andy SVAGE envooral Audiotricz hadden ook echt een leuk setje. De bediening aan de bar was ronduit waardeloos, enorm traag en deden ook totaal geen moeite om mensen vriendelijk te woord te staan. Al met al een prima avond gehad en veel bekenden tegen gekomen!
+++Noisecontrollers
++Audiotricz
+Andy SVAGE
+Geluid
---Bediening aan de bar
-drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eens met Melvin.. Waarom tracks als Get Loose draaien en dan een Destroyer of Worlds niet :cry: of ik heb m gemist

Maar dat is dan ook gelijk het enige minpuntje aan deze avond. Met zo veel bekenden in hometown en zo'n concept kon dit ook niet missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet feest idd! 3 uur eigen tracks en dan nog een aantal tracks die ik gemist heb haha. Ook even een meet en greet met m gehad, was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:

Uitrindelijk nog met een "onactieve" hardtraxxer aan de praat geweest. Ik weet alleen je naam niet meer, dus als je dit leest: kerel met een groene b-freqz pet, je bent een goeie vent :thumbup:

Dan heb je ook naast mij gestaan haha!

Een fantastische set van Noisecontrollers meegemaakt, dire uur zijn werkelijk voorbij gevlogen! Ik had het idee dat hij nog prima twee uur door kon gaan zonder te vervelen. Enige nadeel is dat de rest er omheen minder indrukwekkend werd . Onder het mom van: "dit is best goed, maar dit is geen kwaliteit Noisecontrollers". Audiotricz had ik bijvoorbeeld al mijn recente hardstyle feestjes al gezien en de set leek wat dat betreft redelijk om de vorige sets. Demi Kanon vond ik leuke platen draaien, maar het was niet echt een geheel, veel lange breaks ook. Andy Svge en Devin Wild waren prima, maar het mist allemaal gewoon de x-factor van de avond die Noisecontrollers wel had.

Props voor de organisatie trouwens. Prima lichten, geluid was echt loepzuiver met lekker veel mid en hoog, niet super warm in de zaal, personeel achter de bar erg vriendelijk (geen shirt geen service, hielp enorm). Hopen op een volgende editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
(geen shirt geen service, hielp enorm).


Wat echt?

Dat moeten zij bij Qlimax, Qapital en Supremacy eens proberen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, stond iemand zonder shirt naast me bij de bar, die moest eerst zijn shirt aantrekken voordat hij geholpen werd en hij werd daar vriendelijk maar duidelijk op gewezen. Erg prettig als je het mij vraagt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:23 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
LV1 schreef:

Hopen op een volgende editie!


Er zullen nog een aantal spotlight feesten volgen werd mij laatst verteld, weet alleen de thema's niet meer. Maar als het goed is komen er dit jaar nog twee of drie andere edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
(geen shirt geen service, hielp enorm).

Nice, net als in de Matrixx dus. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel mij ook al op dat ik door de hele avond heen maar 1 iemand heb gezien die z'n shirt uithad. Geen idee of dat daar door komt maar vond ik wel opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat een heerlijke avond :loving: Precies optijd voor Demi Kanon, die een heerlijke set draaide. Audiotricz was ook prima, nieuwe platen klonken wel lekker. En dan de set van de avond, hoe kan het ook anders: Noisecontrollers. Jezus ik heb in tijden niet meer zo’n heerlijke set mee gemaakt. Wonderbaarlijk dat die man gewoon 3 uur kan vullen met zijn eigen platen waarvan de ene nog beter is dan de andere. Het was wel lastig om even naar de wc te gaan zonder een dikke plaat te missen. En dan nog even afsluiten met Fuck The Noisecontrollers, wat een held :worship: Na NC gelijk even wat gaan eten en even dat uur gaan zitten want dat had mijn lichaam wel even nodig. Beat the Darkness nog gehoord toen we de zaal weer in gingen :yay: Devin Wild was ook weer een prima set alleen waren mijn vriendin en ik helemaal op, dus rond kwart voor 6 maar de zaal uitgelopen.
Dit is een zeer geslaagde eerste editie geworden en hoop dat er nog veel zullen volgen. Denk dat een editie met D-Block & S-te-fan of Atmozfears ook wel heel goed kan zijn. :innocent:

++++ Noisecontrollers (ofcourse) :loving: :worship:
++ Demi Kanon, Devin Wild
+ Geluid + lasers :drool:

Ook een dikke + voor de man van de lichten. Had er veel plezier in en deed erg zijn best om er een gave show van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele mooie avond gehad. Echt een geweldige set van Noisecontrollers. Heb natuurlijk lang niet alles gehoord wat ik wilde horen, daarvoor had die eigenlijk de hele avond moeten draaien. Maar wat heeft die man een geweldige discografie zeg :worship: Wat betreft de andere setjes had Demi Kanon voor mij persoonlijk de beste set. Wat een heerlijke melodieën, vooral Close Your Eyes :loving: Audiotricz had ook een erg leuke set. 2e helft van Zerox (kwam half 11 pas binnen dus weet niet wat die toen draaide) was ook prima te pruimen, pluspunt voor Da Tweekaz - Become.
Verder vind ik Doornroosje ook een erg fijne locatie. Goed geluid, acceptabele muntprijs, heel goed te bereiken, leuk balkon. Alleen hadden ze denk ik toch beter met munten kunnen werken, dat had de wachttijden bij de bar flink kunnen verkorten, ondanks dat viel het wachten daar nog wel mee.
Ik denk wel dat dit, m.u.v. Q-Base en Qlimax voorlopig de laatste keer is dat ik een nachtfeestje pak. Na Noisecontrollers half uur pauze genomen om vervolgens terug de zaal in te gaan. Mede doordat Andy SVGE me wat tegenviel en Devin Wild niet echt mijn ding is had ik het eigenlijk wel gezien. Na afloop ook nog 1,5 uur op de trein moeten wachten. Als ik een kamer in Nijmegen had gehad of met de auto was geweest, was ik gewoon lekker tegen 5 uur naar huis gegaan. Moest ook weer om 12 uur m'n nest uit gisteren omdat ik een optreden met het slagwerk had, maar dat beviel me gelukkig nog beter dan verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jep, stond iemand zonder shirt naast me bij de bar, die moest eerst zijn shirt aantrekken voordat hij geholpen werd en hij werd daar vriendelijk maar duidelijk op gewezen. Erg prettig als je het mij vraagt :).

Goed dat Norther66 hier niet aanwezig was dan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
LV1 schreef:

Uitrindelijk nog met een "onactieve" hardtraxxer aan de praat geweest. Ik weet alleen je naam niet meer, dus als je dit leest: kerel met een groene b-freqz pet, je bent een goeie vent :thumbup:

Dan heb je ook naast mij gestaan haha!


Was jij toevallig die gast die tijdens Devin Wild linksvoor van die hele mooie danspasjes had? Dacht al bij mezelf: dat moet een hardtraxxer zijn xd . Ik was die dronken gast in blauw dq shirt xd

En over wat hier boven vermeld was over meerder spotlights :drool:
Dat moet echt gebeuren! Wat een top concept! Kan alleen maar dromen over een b-front of dbstf spotlight
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard spotlight? (A men can dream)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik was die dronken gast in blauw dq shirt xd

Zat jij toevallig in de trein naar het zuiden op de terugweg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
LV1 schreef:
Ik was die dronken gast in blauw dq shirt xd

Zat jij toevallig in de trein naar het zuiden op de terugweg? :P

Ja haha. Richting Roermond. Had haast mn halte gemist omdat ik zo lekker lag te pitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Khadber schreef:
LV1 schreef:

Uitrindelijk nog met een "onactieve" hardtraxxer aan de praat geweest. Ik weet alleen je naam niet meer, dus als je dit leest: kerel met een groene b-freqz pet, je bent een goeie vent :thumbup:

Dan heb je ook naast mij gestaan haha!


Was jij toevallig die gast die tijdens Devin Wild linksvoor van die hele mooie danspasjes had? Dacht al bij mezelf: dat moet een hardtraxxer zijn xd . Ik was die dronken gast in blauw dq shirt xd

Tijdens Devin Wild niet zo veel meer gedanst, had een zware week achter de rug, dus was hem een beetje uit aan het zitten tot de eerste trein weer ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Jezus. Wat een set van noisecontrollers :love: heeft bijna zijn hele discografie gedraaid vgm (alleen geen destroyer of worlds :cry: )

Op een gegeven moment was ik vgm omrimgd door hardtraxxers, ken er niet zoveel maar aan de danspasjes te zien was het duidelijk xd
Uitrindelijk nog met een "onactieve" hardtraxxer aan de praat geweest. Ik weet alleen je naam niet meer, dus als je dit leest: kerel met een groene b-freqz pet, je bent een goeie vent :thumbup:


Voor deze post toch maar even ingelogd :thumbup: Was leuk je even gesproken te hebben :thumbsup: De danspasjes gingen er ook wel lekker vloeiend uit :beer:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten