Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens vond ik zelf niets mis met het publiek hoor. Helemaal geen last van gehad, of ik nou vooraan, achteraan of bij de bar stond alleen maar vrolijke gezichten en gezellige mensen gezien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest! :thumbsup: Erg goed geamuseerd. Helaas kwam ik er tijdens de set van Alphaverb & Geck-o niet meer in :( Maar dat mocht de pret niet dukken! Adaro en Minus Is More Live waren écht geniaal! :woot: Wat een beukwerk! Dat Radical Redemption nog even langskwam vond ik waanzinnig, wat een gebeuk toen!

Wat ik ook zwaar lekker vond is dat Sanctus nog even werd gedraaid, blijf ik een heerlijke plaat vinden! Leuke mensen gezien en gesproken. Was er niet heel druk, wat ik erg fijn vond. Soms vond ik wel dat er een dode sfeer hing. Jammer. Maar dit is wel vaker in de Matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Je eerste feestje?

Jaloers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:09 
 

Hooli schreef:
Top feestje gehad!!

Eerste keer Matrixx en vond ut een leuke locatie! Lekker klein, knus en gezellig.

:lol:
Vond het juist groot met hetgene wat ik gewend ben, of ben jij alleen Gelredome/HMH's gewend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hooli schreef:
Top feestje gehad!!

Eerste keer Matrixx en vond ut een leuke locatie! Lekker klein, knus en gezellig.

:lol:
Vond het juist groot met hetgene wat ik gewend ben, of ben jij alleen Gelredome/HMH's gewend? :P



hmh is nou ook niet echt bepaald groot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hooli schreef:
Top feestje gehad!!

Eerste keer Matrixx en vond ut een leuke locatie! Lekker klein, knus en gezellig.

:lol:
Vond het juist groot met hetgene wat ik gewend ben, of ben jij alleen Gelredome/HMH's gewend? :P


Nee eigenlijk niet, maar had t meer verwacht qua grootte van bijvoorbeeld de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoogtepunten waren voor mij toch wel Geck-o & Alphaverb, Catatonic Overload en Adaro.
Misschien vreemde keuze, maar uiteindelijk vond ik de afwisseling die Geck-o & Alphaverb boden tegenover de andere artiesten heel erg fijn..

Ik had het er ook nog even over met het groepje waarmee ik stond inderdaad. Ik heb toch liever wat meer opbouw dan zo'n avond denk ik, zoals je zegt gaat dit mij ook al een beetje vervelen. Als je elke maand zo'n feestje hebt heb je het snel gezien denk ik.

Vind het alles behalve vreemd dus.


XXlerator · Raw

Naja, precies kerel.

Al vond ik dat de naam het feest misschien eer aandeed, maar nog steeds een shitload aan dezelfde sounds, tracks en alles wat ik ooit gehoord heb.
Dat deed het voor mij het meeste af.

Daar had ik zeker niet aan gedacht, zeker omdat ik Loudness toch echt de beste feesten naar voren vindt brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genoten daar in Nijmegen! :D
Fijne setjes gehoord! _O_
Fuck opbouw..Het blijft toch een kwestie van aanvoelen als dj zijnde denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Overigens vond ik zelf niets mis met het publiek hoor. Helemaal geen last van gehad, of ik nou vooraan, achteraan of bij de bar stond alleen maar vrolijke gezichten en gezellige mensen gezien. :D

Dat kwam door iets anders denk ik wesley :P. Want ik heb het volk toch heel anders ervaren. Veel stoer-doen-derij. Echt stond je gewoon lekker los te gaan, niet overdreven maar gewoon lekker op het gemakje stampen en dan komt er iemand aan ja beukt je gewoon aan de kant zodat ie er langs kon. euuh ongeveer 387x meegemaakt :/. Kijk dan een beetje waar je loopt denk ik dan want dat is best irritant.

Ik vond het feest best matig. Maar dit komt denk ik door de verwennerij van Ground Zero, Wish, Decibel loudness stage en Q-Base. Had een beetje te hoge verwachtingen van dit feest. Geluid vond ik ook ver weg van goed. Alleen tijdens Adaro was het goed te doen. Enja, sfeer vond ik ook niet alles. Titan draaide echt weer al de fusion rawtrack hits achter elkaar. Achja, het kan niet altijd even goed zijn :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:54 
 

Vik schreef:
We hebben dus geen kaartje kunnen kopen voor de trein en hebben we dus maar ouders gebeld die er pas tussen half 9 en 9 uur waren...

kon je geen weekend retour kopen dan? of een kaartje kopen vvantevoren, scheelt drukte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het echt een super feestje! Was erg gezellig, veel bekenden tegen gekomen en nieuwe mensen ontmoet.
Kodex draaide trouwens verrassend goed! Immortal nog ff gehoord :cool: . Geck-O ook ontzettend vette platenkeuze, nog een hoogtepuntje was Radio Alarm (Zatox remix). Wel heel erg jammer dat Virus afgekapt werd :cry: maar voor de rest was Titan ook erg vet. Adaro was ook super, alleen Digital Punk en Minus is More vielen me eigenlijk beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
93Wesley93 schreef:
Overigens vond ik zelf niets mis met het publiek hoor. Helemaal geen last van gehad, of ik nou vooraan, achteraan of bij de bar stond alleen maar vrolijke gezichten en gezellige mensen gezien. :D

Dat kwam door iets anders denk ik wesley :P. Want ik heb het volk toch heel anders ervaren. Veel stoer-doen-derij. Echt stond je gewoon lekker los te gaan, niet overdreven maar gewoon lekker op het gemakje stampen en dan komt er iemand aan ja beukt je gewoon aan de kant zodat ie er langs kon. euuh ongeveer 387x meegemaakt :/. Kijk dan een beetje waar je loopt denk ik dan want dat is best irritant.

Ik vond het feest best matig. Maar dit komt denk ik door de verwennerij van Ground Zero, Wish, Decibel loudness stage en Q-Base. Had een beetje te hoge verwachtingen van dit feest. Geluid vond ik ook ver weg van goed. Alleen tijdens Adaro was het goed te doen. Enja, sfeer vond ik ook niet alles. Titan draaide echt weer al de fusion rawtrack hits achter elkaar. Achja, het kan niet altijd even goed zijn :P.


Er stonden naast ons volgens mij ook twee van die malloten met armen over de schouders, gewoon springen en nergens op letten, ik ben 3 keer zowat omver gebeukt en op een gegeven moment heb ik ff een flinke duw terug gegeven, waren ze niet blij mee :')
En dat heb ik nu 5 keer meegemaakt hier, nog nooit op andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:32 
 

Vik schreef:
Klein verslagje van mijn kant:
De heen reis verliep al niet helemaal lekker.. Er reden geen treinen tussen Oss en Nijmegen, dus moesten we met de bus. Dit duurde al gauw 40 minuten voordat we eindelijk in Nijmegen waren. Toen liepen we met een klein groepje (inclusief Wesskeej) richting de Matrixx (nog bedankt voor het wijzen van de weg, ik had t nooit gevonden. :lol: )


No Problemo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:45 
 
Artiest

De opener van onze set :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:26 
 

Henk-Jan schreef:
Vond het echt een super feestje! Was erg gezellig, veel bekenden tegen gekomen en nieuwe mensen ontmoet.
Kodex draaide trouwens verrassend goed! Immortal nog ff gehoord :cool: . Geck-O ook ontzettend vette platenkeuze, nog een hoogtepuntje was Radio Alarm (Zatox remix). Wel heel erg jammer dat Virus afgekapt werd :cry: maar voor de rest was Titan ook erg vet. Adaro was ook super, alleen Digital Punk en Minus is More vielen me eigenlijk beetje tegen.

En de eerste die mij gevonden had :P. Was btw eenmalig dat ik zoiets doe, van de 10 munten heb ik er 7 weg moeten geven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:01 
 
Artiest

was cool, glad few people liked the set :)

tracklist:
01. Kodex - Unnatural
02. The Machine - Awesome Frequency
03. Juized - New World Order
04. Tartaros - Dark Age
05. Kodex - Kingdom Of Horror (R.A.W Edit)
06. A2 - Kick Back
07. B-Front & Slim Shore - Charger
08. Phuture Noize - Sleep
09. Kodex vs The Machine - Difficult
10. Zany & Zombie Nation - Psycedelic Zombie Trip (Kodex Bootleg)
11. Donkey Rollers - Overcome
12. Kodex - Mekanik
13. The Machine - Endure The Moment
14. The Geminizers - When Evil Lurks
15. TNT - Countdown
16. The Vision - Pandorum 2011
17. Kodex - Insomnia (Bioweapon Remix)
18. The R3bels - Reactivate Bionicle
19. Kodex - Body Moving (Chain Reaction Remix)
20. Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg)
21. Solutio and The I's - Immortal
22. Chris One - Psycho
23. The Masochist - Public Enemy

grtz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Vond het echt een super feestje! Was erg gezellig, veel bekenden tegen gekomen en nieuwe mensen ontmoet.
Kodex draaide trouwens verrassend goed! Immortal nog ff gehoord :cool: . Geck-O ook ontzettend vette platenkeuze, nog een hoogtepuntje was Radio Alarm (Zatox remix). Wel heel erg jammer dat Virus afgekapt werd :cry: maar voor de rest was Titan ook erg vet. Adaro was ook super, alleen Digital Punk en Minus is More vielen me eigenlijk beetje tegen.

En de eerste die mij gevonden had :P. Was btw eenmalig dat ik zoiets doe, van de 10 munten heb ik er 7 weg moeten geven :x

Heb ook nog een munt van jou gekregen, maar ik wist het codewoord niet meer en als ik het me goed herinner weigerde ik die munt ook maar ik moest hem verplicht aannemen. Dan vraag je er zelf om! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:32 
 

Ooo dat zei je, ik verstond je niet en zei maar;"ja.. ja ja, pak nou maar" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet je ook nooit doen zo'n actie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kodex schreef:
was cool, glad few people liked the set :)

tracklist:
01. Kodex - Unnatural
02. The Machine - Awesome Frequency
03. Juized - New World Order
04. Tartaros - Dark Age
05. Kodex - Kingdom Of Horror (R.A.W Edit)
06. A2 - Kick Back
07. B-Front & Slim Shore - Charger
08. Phuture Noize - Sleep
09. Kodex vs The Machine - Difficult
10. Zany & Zombie Nation - Psycedelic Zombie Trip (Kodex Bootleg)
11. Donkey Rollers - Overcome
12. Kodex - Mekanik
13. The Machine - Endure The Moment
14. The Geminizers - When Evil Lurks
15. TNT - Countdown
16. The Vision - Pandorum 2011
17. Kodex - Insomnia (Bioweapon Remix)
18. The R3bels - Reactivate Bionicle
19. Kodex - Body Moving (Chain Reaction Remix)
20. Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg)
21. Solutio and The I's - Immortal
22. Chris One - Psycho
23. The Masochist - Public Enemy

grtz :)

Nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Verslag van mijn kant:

Om 20:15 afgesproken met Danny H en Puckjah bij mij thuis staan ze 20:05 al op mijn slaapkamer terwijl ik nog bezig was met van alles. Daarna in Lievelde TBA opgehaald bij het trein station, blijkt dat hij zijn kaartje vergeten was, konden we als nog naar Vorden rijden om zijn kaartje op te halen. xd

Eenmaal aangekomen bij de Matrixx en binnen waren kwam het beukwerk op gang:

Kodex
Wat kan deze man toch goed openen, hoop dat hij binnenkort ergens midden in de Timetable staat. Wel wat nieuwe platen gehoord maar het geluid klonk niet zuiver bij zijn set. Erg jammer maar alsnog goed vermaakt.

Digital Punk
Geen hoge verwachtingen van gehad maar wel een paar fijne doorstampers gehoord (I See Stars / Bringing The Funk Remix) Al met al een waardig setje.

Catatonic Overload
Geluid was in een keer goed te doen! Ook de show zelf met die gestreepte mannetjes was vermakelijk om naar te kijken(Wel jammer van de aftrek gebaren xd ). Voor de rest ben ik niet echt fan van Catatonic Overload en ben ik halverwege een hotdog wezen halen.

Adaro
Hier bestaat maar een emoticon voor: :worship: Beste set van de avond. Cozmik, Under Attack, ID, Kings of the Underground, Haunter of the dark. The Rise, Pattern. Hierna was ik echt gesloopt(Adaro zelf ook) Wat een energie heerlijk!

MiM live
Het zag er allemaal een beetje raar uit, 4 man met een macbook op tafel en 1 iemand die stond te mixen. Ik vraag me af wat voor nut het heeft? Zullen ze niet gewoon aan het twitteren/facebooken zijn? Toen Radical Redemption er bij kwam ging het wat leuker maar niet echt helemaal mijn ding. Ik had meer een more is minus gevoel.

Titan
Pffffffffffffff wat een nummers! Helaas was ik al aardig dood door Adaro's setje waardoor ik het laatste deel niet voluit heb kunnen gaan. Jammer van dat foutje bij Virus maar ja avond kon toch al niet meer stuk. ^^

Alphaverb & Geck-o
Wat de meeste mensen al zeggen is dat dit wat eerder op de TT had moeten staan, had liever Titan als laatste en deze twee meneren als 2de of 3de. Desalniettemin heb ik me vermaakt met nummers als 2-1 en Train to Nowhere. Triangle of life vond ik een no-go had dan Overdrive Ya Woofah oid gedraaid. Wel een erg leuke combinatie! Zou ze graag nog een keer terug willen zien maar dan niet als laatste. :)

Voor een eerste keer Matrixx heb ik me heel goed vermaakt, baalde wel dat ik een dag erna verjaardag had( kon bijna niet op me benen staan. xd ) Jammer van het Jupiler bier.

+
- Aardige setjes gehoord.
- Adaro en Titan
- Mooi vrouwelijk schoon achter de tap en bier was er voordat je het besteld had.
- Hardtraxxers!

-

- MiM
- Ruk bewegingen van die maori gastjes
- Mensen met foto toestellen recht in je bezwete gezicht.( ga geen namen noemen ) xd
- Jupiler
- Hotdog mevrouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
93Wesley93 schreef:
Overigens vond ik zelf niets mis met het publiek hoor. Helemaal geen last van gehad, of ik nou vooraan, achteraan of bij de bar stond alleen maar vrolijke gezichten en gezellige mensen gezien. :D

Dat kwam door iets anders denk ik wesley :P. Want ik heb het volk toch heel anders ervaren. Veel stoer-doen-derij.

Nee zeker niet alleen daardoor. :P Ik heb er gewoon weinig last van gehad, misschien wist ik de anabolen vrije plekjes gewoon allemaal te zijn. :D

Almighty schreef:
Ooo dat zei je, ik verstond je niet en zei maar;"ja.. ja ja, pak nou maar" :P

Haha ok dan, bedankt dan nog in ieder geval! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nog een halfuurtje en wij duiken ook de trein in. Zeg me gerust even gedag, ben altijd wel in voor een gezellig praatje met een willekeurige Hardtraxxer.

(Zolang je geen Velocity heet)



Hahahaha lees dit nu pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ook een paar willekeurige hardtraxxers ontmoet :P, Ik verstond de mensen echt niet. Ik weet niet wat ik had maar op een gegeven moment kwam iemand naar me een hand geven.
Die iemand: blablabla lalalal hardtraxx blalalalala...
Ikke: wie zeg je?
Die iemand: Blalahardlalatraxx
Ikke: :yes:
Ikke: WIE WAS JE NAUW?
Die iemand: Lalala
Ikke: Oow aangenaam

Nee echt, er scheelde wat met mijn gehoor ofzo :P. Terwijl ik wel doppen in had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kodex schreef:
23. The Masochist - Public Enemy

:thumbsup: :worship:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten