Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik er niet bij was aan de verslagen te lezen. Afsluitset en de fuckup tijdens Virus zouden mijn hele weekend verziekt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Wat was het weer heerlijk mixen, erg leuk om met Alphaverb te draaien!

Tracks die ik gedraaid heb (niet op volgorde):
Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
Geck-o - 2-1
Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup)
Speedwave - Mescal (Bud Mix)
Geck-o - The American Bad
Phrantic - Road Warrior
N3ck vs Caffeine - Hard'Onez Bitch (Activator Remix)
Activator - Back In The Days
Geck-e - Mister House (Unreleased Mix)
TNT - Pulsation
Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy
Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
TRSE Creatures Allied - Disposal Of Outer Power (Eardrums On Blood Mix)

Ik heb reacties gezien dat we beter eerder op de avond hadden kunnen staan en daar ben ik het mee eens gezien de andere artiesten! Maar de Matrixx bepaalt de timetable en wij doen het op onze manier :)


Ik Snap ook echt niet dat je dat soort platen gaat draaien als het een XXL Raw is en je staat als laatste. Bang om te gaan beuken? Volgens mij heb je genoeg tracks in je CD-map die wel geschikt zijn om een XXL Raw af te sluiten. Ben er niet bij geweest maar als ik hoor dat Daniël dan ook nog Triangle of Life en Get On The Floor gaat draaien aan het einde... Valt me van hem tegen. Hij kan ook Chemistry of Sound, Substream en Tipically White draaien. Of in ieder geval snoeiwerk zoals het hoort.
Kijk nu puur naar tracklist, sfeer tijdens de set kan ik natuurlijk niet beoordelen maar het zijn niet de platen die ik zou hebben verwacht. En afgaande op de reacties hier denken er meer zo over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:44 
 

Gangsterdwerg schreef:
Tipically White

Is gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Blij dat ik er niet bij was aan de verslagen te lezen. Afsluitset en de fuckup tijdens Virus zouden mijn hele weekend verziekt hebben.


haha lachwekkende reactie! :lol: heeft juist 't hele weekend gemaakt! je wilt niet weten wat voor bruut feest je hebt gemist! :drool:
afsluitset is miss t enige wat een beetje misplaatst was, maar 't was alsnog een hele dikke set!
vette platen gehoord, van beiden kanten! ook geen seconde stil gestaan tijdens die set :thumbsup: alleen was triangle of life als laatste plaat wel een hele foute keuze, maar was wss een dolletje, want die 2 hadden alleen maar lol achter de draaitafels, genieten ^^
Citaat:
Black is the color of coffee, the color of the president of the united states
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
After getting my new track "Get On The Floor" requested for the 5th time I decided to play it anyways, even though it was a "RAW" event. It rocked the joint pretty damn hard!

Dat was de reden voor Alpha, wat mij betreft een beetje slap maar goed. Kan het wel begrijpen, hij loste het bij Triangle of Life nog op door dat laatste blije stukje op 165bpm te draaien. Vond het zo erg nog niet, maar dat kan komen doordat ik die platen wel vet vind. Verder pasten ze inderdaad niet thuis rond dat tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:49 
 

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
After getting my new track "Get On The Floor" requested for the 5th time I decided to play it anyways, even though it was a "RAW" event. It rocked the joint pretty damn hard!

Dat was de reden voor Alpha, wat mij betreft een beetje slap maar goed. Kan het wel begrijpen, hij loste het bij Triangle of Life nog op door dat laatste blije stukje op 165bpm te draaien. Vond het zo erg nog niet, maar dat kan komen doordat ik die platen wel vet vind. Verder pasten ze inderdaad niet thuis rond dat tijdstip.

A DJ is not a Jukebox :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje, maar achter de pijnlijke waarheid gekomen dat ''Raw hardstyle'' mij tergend begint te vervelen. Elk feest hoor ik keer op keer dezelfde nummers, setjes en dezelfde sounds. Erg jammer..

Hoogtepunten waren voor mij toch wel Geck-o & Alphaverb, Catatonic Overload en Adaro.
Misschien vreemde keuze, maar uiteindelijk vond ik de afwisseling die Geck-o & Alphaverb boden tegenover de andere artiesten heel erg fijn..

Dat er dan een stel melodische en supervrolijke tracks voorbij kwamen, deed mij dan ook echt goed.

Voor de rest niks aan te merken op de andere artiesten. De variatie is alleen ver te zoeken. Op Thrillogy maar naar Headhunterz toe, want ik vrees dat het bij B-front ook nog veel meer van hetzelfde gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als afsluiter was het inderdaad te soft, maar dat was ook wel iets wat je had kunnen verwachten. Het was alleen zo erg nog niet, wat de tracks die gedraaid werden waren stuk voor stuk erg dik! En na Titan was ik toch al best kapot maar ben ondanks de dikke set van Titan nog vol gas gegaan bij Geck-O & Adaro! Erg lekker setje hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Blij dat ik er niet bij was aan de verslagen te lezen. Afsluitset en de fuckup tijdens Virus zouden mijn hele weekend verziekt hebben.


haha lachwekkende reactie! :lol: heeft juist 't hele weekend gemaakt! je wilt niet weten wat voor bruut feest je hebt gemist! :drool:
afsluitset is miss t enige wat een beetje misplaatst was, maar 't was alsnog een hele dikke set!
vette platen gehoord, van beiden kanten! ook geen seconde stil gestaan tijdens die set :thumbsup: alleen was triangle of life als laatste plaat wel een hele foute keuze, maar was wss een dolletje, want die 2 hadden alleen maar lol achter de draaitafels, genieten ^^
Citaat:
Black is the color of coffee, the color of the president of the united states
:lol:


Je eerste feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Je eerste feestje?


haha ja jochie, tis goed met je ;) inmiddels genoeg feestjes meegemaakt om te kunnen oordelen, jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Dakpan schreef:
Je eerste feestje?


haha ja jochie, tis goed met je ;) inmiddels genoeg feestjes meegemaakt om te kunnen oordelen, jij ook?


Geen geld voor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:03 
 
Artiest

Wesz91 schreef:
triangle of life als laatste plaat

Volgens mij was toch echt dit de laaste! :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verslagje van mijn kant dan maar;

Na de trein van 22:08 op Den Haag CS te hebben gepakt doken we pas om 0:00 te stopbus in, redelijk laat dus maar dat hadden we gelukkig gepland. Volgens mij leverde die stopbus verder ook geen extra reistijd op dus dat zat alvast mee. Waren snel binnen om gelijk ff de Matrixx te verkennen. Het viel me toen nog op dat er niet heel veel wazige mensen rondliepen..

Catatonic Overload
Ik heb echt geen bal verstand van hun platen, vond alleen Hardstyle Rockers en Goddam er erg hard op klappen in die tent. Verder een beetje drinken geregeld en me door geërgerd aan de inrichting van die zaak. Klap dat podium in het midden lekker in, het is geen bubbling feest ofzo..

Adaro
Kwamen we eigenlijk wel voor en is voor mij ook de set van de avond geworden. Vet ook om te zien hoe hij zelf als een idioot stond te knallen in de booth. Heeft die toch maar goed van Thera afgekeken, tenminste ik had hem dit nog niet eerder zien doen? Die nieuwe solo gaat inderdaad vrij hard, mag van mij nog wel een plaat zonder Ran-D bij komen. Ook Put it On / KOTU wederom klappers. Vond Under Attack er niet helemaal goed uitkomen, maar dat zal omdat ik hem hiervoor het laatst in de Hangar had gehoord.

Minus is More LIVE
Krijg meestal wel de kriebels als ik zo´n showcase zie staan (Bij A2 bijvoorbeeld), maar vond het hier wel vet. Stonden met z'n 4en lekker te beuken op een aantal lekkere tracks. Vind vooral die Crypsis & B-front collab erg vet, dat deuntje blijft goed hangen! Jammer dat Torture niet echt werd doorgedraaid. Ook die slappe kick edit van Get Hit (van Hard Bass volgens mij) had niet gehoeven.

Titan
Titan viel me eigenlijk een beetje tegen in verhouding met Decibel. Weet niet precies waar het door kwam want het mixwerk was wél weer degelijk (behalve dat foutje dan), maar het lag me gewoon wat minder. Daarnaast stoorde ik me een beetje aan Kick it To the Bone, vind eigenlijk alleen die gecutte vocal in de intro vet. Sleepwalker was dan weer wel een leuke "verassing". Volgens mij gooide hij er ook nog een Zatox plaat op? Kicking Ass? :/

Alphaverb & Geck-O
Vond het sowieso al vrij raar om Alphaverb rond die tijdstip in te plannen. Had dan wat eerder op de avond een half uurtje AVIO live gezet, en Geck-O alleen laten draaien. Het eerste nummertje kwam wel goed uit de verf zeg, wat een klapper alleen bij Feel my Fire snapte ik er helemaal niks meer van. Daarna ging er gelukkig wel weer 3 tandjes bij om vervolgens weer even terug te vallen met Get on the Floor en Triangle of Life. Iemand enig idee wat die laatste plaat was? Hardcore geloof ik, met vrij sterke kicks.

Vond het een gezellig feestje, maar dat zal voornamelijk komen omdat ik er niet al te veel van verwachtte. Was ook nog nooit in de Matrixx geweest verder en dit is op zich (op het publiek na) wel voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Wesz91 schreef:
triangle of life als laatste plaat

Volgens mij was toch echt dit de laaste! :P



Das waar, maar de hardcore tel ik nii mee sorry, voor mij was t afgelopen na triangle of life :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:

Danku.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hoogtepunten waren voor mij toch wel Geck-o & Alphaverb, Catatonic Overload en Adaro.
Misschien vreemde keuze, maar uiteindelijk vond ik de afwisseling die Geck-o & Alphaverb boden tegenover de andere artiesten heel erg fijn..

Ik had het er ook nog even over met het groepje waarmee ik stond inderdaad. Ik heb toch liever wat meer opbouw dan zo'n avond denk ik, zoals je zegt gaat dit mij ook al een beetje vervelen. Als je elke maand zo'n feestje hebt heb je het snel gezien denk ik.

Vind het alles behalve vreemd dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je afsluit met Disposal of Outer Power mag je voor mijn part 2 uur lang Zanger Rinus medley's draaien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoogtepunten waren voor mij toch wel Geck-o & Alphaverb, Catatonic Overload en Adaro.
Misschien vreemde keuze, maar uiteindelijk vond ik de afwisseling die Geck-o & Alphaverb boden tegenover de andere artiesten heel erg fijn..

Ik had het er ook nog even over met het groepje waarmee ik stond inderdaad. Ik heb toch liever wat meer opbouw dan zo'n avond denk ik, zoals je zegt gaat dit mij ook al een beetje vervelen. Als je elke maand zo'n feestje hebt heb je het snel gezien denk ik.

Vind het alles behalve vreemd dus.


XXlerator · Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
XXlerator · Raw

Noticed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Octavius Augustus ( Hier zit duidelijk een nieuwe kick onder.. Die ragde zo hard)


Het is echt het origineel dat Zany en Titan draaien. Is gewoon een van de hardste platen die ooit is gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:55 
 
Artiest

Titatovenaar schreef:
JefQ schreef:
Octavius Augustus ( Hier zit duidelijk een nieuwe kick onder.. Die ragde zo hard)


Het is echt het origineel dat Zany en Titan draaien

Dan wel een edit met wat "overbodige" stukjes eruit geknipt, maar idd die originele kicks zijn gewoon heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die track gaat zo ontiegelijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me een edit inderdaad want de 2e climax is eruit gehaald en wanneer je denkt dat de 2e climax komt, komt de 1e weer. Jammer imo want dat is het vetste stuk uit de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:31 
 
Hardtraxxer

Super feestje gehad!
met als hoogtepunt de set van Adaro! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feestje gehad!!

Eerste keer Matrixx en vond ut een leuke locatie! Lekker klein, knus en gezellig.
Minus is More live, zeker na de presentatie van RR was echt knallen!
Set van de avond was echt 100 % die van adaro, openen met Sorrow!! Ook nog ff met hem staan te praten en echt een top kerel!
Zijn nieuwe plaat was ook echt snoeihard.

Xxl/Matrixx zeker voor herhaling vatbaar en met die schandalige goede line-up van 10years ga ik daar waarschijnlijk weer heen
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten