Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episch feest gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:44 
 

Almighty schreef:
Quest voor jullie;
Mij aantikken en het wachtwoord zeggen = bier ontvangen


Wachtwoord: "Daar heb je die clown, en die acrobaat weer"


Dat was het ja! Was het vergeten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet feestje :thumbsup:
Toch blij dat ik uiteindelijk ben gegaan. Die 1,5 uur rijden was het dubbel en dwars waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:11 
 

Lekker feest gehad, Kodex draaide al lekker stevig. Geluid stond toen nog niet zo hard, helaas. Ook draaide hij Universe(Paralel Mix) niet, die wilde ik graag horen :(.

Doek ging open, podium werd onthult. Zag er best tof uit, kwamen paar gekkies op het podium rondspringen en toen was het tijd voor Digital Punk.

Album showcase met hier en daar een andere plaat. (Dark Symphony :worship:, opende met I See Stars welke ik nog niet live gehoord had). Vond het wel oke.

Tijd voor Co2, hoge verwachtingen want hoor niks anders dat het snoeihard gaat en blablabla, nou viel mooi tegen.. Vond er echt niks aan, alleen early plaat (Disco looouuuud, naam kwijt) was lekker.

Toen kwam Adaro, helemaal mijn ding! Openen met Sorrow, Pattern 2, Kings of the Underground, Under Attack, Cosmik en een nieuwe plaat, die ook weer enorm dik was, totaal gesloopt na dit uurtje.

Minus is More vanaf de ballastraden gekeken, ik ken MiM nou onderhand wel :P En precies naar mijn verwachtingen gegaan dus. Lijkt veel op elkaar, maar allemaal wel lekker.

Titan: Deed het net onder Adaro, topset ^^.

Alphaverb & Geck-O, op een begeven moment maar gegaan, geen waardige afsluiting in mijn ogen. Get On The Floor is wel een leuk plaatje maar om die nou op een RAW event in de afsluitingsset ergens in het midden te draaien, nâh...

Al met al een zeer goed feest, goede sfeer, setjes waren over het algemeen wel oke. Behoorlijk wat Hardtraxxers gesproken, en spijt van wat dingen die ik gezegd heb mbt. bier uitdelen :P Veel met Henk-Jan en veel in de buurt van G1LL gestaan :) Vond wel kut dat ik nergens een paracetamolletje kon halen omdat ik dikke koppijn had


(Volgende keer de dag van te voren eerder naar bed, veelste korte nacht gehad kutzooi :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
heb er zin in! :innocent:
Henk-Jan dit is echt een memorabel moment hahah

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was super vet! :D Alleen een beetje jammer dat ik net pas thuis ben, like 6 uur gedaan over de terugweg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Was super vet! :D Alleen een beetje jammer dat ik net pas thuis ben, like 6 uur gedaan over de terugweg. :P


Wat was jij denkende? Via Leeuwarden gereisd? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxxer

En ook ik had me vermaakt in mijn train to nowhere shirtje xd

Stond ongeveer de helft van de tijd bij Gill in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:44 
 
Artiest

Wat was het weer heerlijk mixen, erg leuk om met Alphaverb te draaien!

Tracks die ik gedraaid heb (niet op volgorde):
Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
Geck-o - 2-1
Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup)
Speedwave - Mescal (Bud Mix)
Geck-o - The American Bad
Phrantic - Road Warrior
N3ck vs Caffeine - Hard'Onez Bitch (Activator Remix)
Activator - Back In The Days
Geck-e - Mister House (Unreleased Mix)
TNT - Pulsation
Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy
Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
TRSE Creatures Allied - Disposal Of Outer Power (Eardrums On Blood Mix)

Ik heb reacties gezien dat we beter eerder op de avond hadden kunnen staan en daar ben ik het mee eens gezien de andere artiesten! Maar de Matrixx bepaalt de timetable en wij doen het op onze manier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:46 
 

93Wesley93 schreef:
Was super vet! :D Alleen een beetje jammer dat ik net pas thuis ben, like 6 uur gedaan over de terugweg. :P

wuuuuuuuuuuuuuuuuuuut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Das idd wel wat anders dan een kwartiertje fietsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

93Wesley93 schreef:
Was super vet! :D Alleen een beetje jammer dat ik net pas thuis ben, like 6 uur gedaan over de terugweg. :P


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:00 
 
Hardtraxxer

Geck-o schreef:
Wat was het weer heerlijk mixen, erg leuk om met Alphaverb te draaien!
Geck-o - 2-1


Die werd goed ontvangen, en terecht trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload
Our tracklist of XX RAW:

Intro - The Sexual Thrill (gz edit)
Charlie Clouser - Dead Silence (Co2 bootleg)
Builder - Bad Manners (Orginal mix)
Delete - Formula
Degos & Re-Done - Bite My Shit
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Co2 remix)
Noisecontollers - Sanctus
Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
Catatonic Overload - Environment
Catatonic Overload - Goddamn
Catatonic Overload - Overtime
The Machine - Times Of Your State (Mashup)
Catatonic Overload - Futile
Donkey Rollers - Chaos
Catatonic Overload - Peace Of Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wát een tracklist van CO2 :love:
Ik baal dat ik hier niet bij was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoo.. Dat was me het feestje wel. Om 10 uur was ik binnen als een van de eerste samen met Mike-O. Was mijn eerste keer in de matrixx en het is me goed bevallen.

Kodex
Hele harde opener! Zou ook niet misstaan als een afsluitersset. Hele dikke platen gehoord zoals Predatory Instinct, Charger, Body Moving remix en veel nieuwe platen die stuk voor stuk vet klonken. Het geluid was nog niet zo heel best op dit moment. Het volume was goed, maar er was totaal geen bass te bekennen. Heel erg jammer, want een set vol met knalplaten verdient beter.

Digital Punk
Ik had niet zo veel verwacht van deze set en dat bleek ook terecht te zijn. Er zaten wel een aantal lekkere platen tussen zoals I see stars, For the Girls (Denk ik het eerste feest waar deze maar 1x gedraaid is xD), Universe of Nothing, dark symphony en de Tonight remix, maar er zaten teveel platen in die hier niet thuis hoorde. Bringing the funk remix, punk from the block en retribution. Platen die mij niet helemaal bevallen. Dit zorgde voor veel wisselvalligheid. Tijdens deze set werd het ook drukker en toen kwamen de frustraties ook naar boven, omdat overal waar je stond mensen heen en weer aan het lopen waren. Schijtirritant. Het geluid werd wel iets beter tijdens het einde van deze set.

Catatonic Overload
Het geluid werd ineens opengegooid en de zuiverheid en de bass was gewoon niet te beschrijven. Heel erg lekker. De set was echter niet helemaal mijn smaak. Zaten wel leuke platen tussen, maar op de een of andere manier komen ze niet goed bij me over. Toen ik de intro van environment hoorde wilde ik keihard gaan raggen, maar op het moment dat de intro erin klapte, stopte ik gelijk omdat het gewoon niet hard voelde. Maarjaa dat is smaak natuurlijk. Delete - formula knalde daarentegen wel hard. Gemixte gevoelens over deze set, maar ik kan best begrijpen dat mensen dit helemaal top vinden.

Adaro
Hele vette set! Cozmik, HOTD, Under Attack, een plaat met een dikke anti (volgens mij een solo van hem), The Rise, Pattern. Pfooeee het geluid hier. Dat was te ziek. Op een gegeven moment stond de bass echt te hard.. Gelukkig werd het op een gegeven moment bijgesteld anders had je mijn trommelvliezen met een brancard kunnen afvoeren.

MiM live
Ook een hele vette set! Na een uur wordt het misschien allemaal een beetje eentonig, maar toen radical redemption erbij kwam ging het echt goed hard. Zaten een paar hele vette platen tussen. ALWEER de body moving remix, de tba van b-front en crypsis, dark emotions, Unlike Others en wat andere pompende crypsis shit. Het geluid wisselde wel erg tijdens deze set. Het ene moment ging het weer tegen de adaro kant aan en dan weer tegen de kodex kant. Deed geen afbreuk aan de set, want die vond ik erg lekker.

Titan
Hulde voor deze man! Het mixwerk :loving: . Wat hou ik daar toch van.. Lekker snel doorgemixen met vette overgangen. Leek in het begin wel heel erg op de decibel set, maar als je opent met nightmare kom je voor mij sowieso al op nr 1. Naast deze draaide hij ook nog een andere nachtmerrie, Kaylee's Nightmare. Ook passeerden de symphonic feedback remix, virus( Helaas faalde er iets, waardoor het na de intro stil viel), Octavius Augustus ( Hier zit duidelijk een nieuwe kick onder.. Die ragde zo hard), the zero hour, midnight freaks en sleepwalker de revue. Heerlijke set die precies in het thema van die avond paste.

Alphaverb & Geck-o
Deze set paste voor mij niet helemaal in het tijdstip. Dit had een perfecte set geweest voor na de opener. Dan had ik hem echt vet gevonden.. Nu werkte het eerder als een inkakker. Na de klappers van Titan werd daarna de eerste helft alleen maar wat early feeling platen gedraaid ( Af en toe afgewisseld met een alphaverb plaat). Het klonk allemaal wel hard, maar niet geschikt als afsluiter. Er zaten wel leuke platen tussen.. 2-1 blijft leuk om mee te schreeuwen, destination nowhere verliest zijn charmes niet en er zat ook nog een plaat in met een dikke anti. Hands Up 2010 blijft mij ook altijd verbazen.. Heerlijke anticlimax (Was wel een mash up dit volgens mij).. De platen die gedraaid werden waren wel leuk, maar de afwisseling van soms harde en euphorische alphaverb platen met de oude en nieuwe klappers van Geck-o.. Het werkte gewoon niet voor mij. Na al het geweld dat er voor is gedraaid, vallen bijv platen als get on the floor om 10 voor 6 en triangle of life om 5 voor 6 niet helemaal in het juiste keelgat.

Ik heb me erg vermaakt en me benen flink afgeragd. Kan niet wachten op het volgende XXlerator feestje..

+
- Het geluid was overall heel sterk
- Aardige setjes gehoord.
- Adaro en Titan!
- Je werd goed geholpen bij de bar en kreeg snel je drinken.

-
- warmte.. Het was echt stikkesbenauwd.. Echt niet normaal.. Ik ben denk ik 45x opgedroogd en weer nat geworden.
- Vdk-gehalte.. Dit was wel extreem hoog. Een gast die lag tegen de bar aan lekker gras te maaien in zn mond.. Zijn ogen draaide nog vaker rond dan een 24 uurs draaiorgel..
- Publiek.. Heel vaak aangekeken met de blik 'wat sta je nou los te gaan?' en heel veel mensen gezien die er alleen maar breed staan te doen.. Er stond ook nog een rij van 7 shirtloze mannen elkaar te masseren.. Weet niet wie dat heeft verzonnen, maar ik noem dat soort dingen erg 'FAG'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat jij omschrijft is kenmerkend voor het Matrixxpubliek :thumbdown: Ik ben er nu 5 keer geweest en 5 keer was het raak qua dit soort mensen :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
93Wesley93 schreef:
Was super vet! :D Alleen een beetje jammer dat ik net pas thuis ben, like 6 uur gedaan over de terugweg. :P


:P

Jullie? Wij waren in ieder geval niet de enigste die last hadden van die werkzaamheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klein verslagje van mij ditmaal :D

Kodex: Net setje neergezet! Paar hele lekkere platen gehoord van hem, maar paar keer een overgang gehoord die ik niet echt kon plaatsen en ik ben echt geen mierenneuker over dit soort dingen normaal maar deze vielen mij zelfs nog op.
Digital Punk: Leuke nummers gehoord! Punk from the block nu live mogen horen! Heerlijke plaat is dat ook :worship: , echter zijn nieuwste vond ik niks.
Catatonic Overload: Beukwerk optima! Wat een set, met een dikke drive erin.
Adaro: Idem dito als hierboven! voetjes hebben niet mogen stilstaan van mij.
MIM Live: Verwachtingen lagen hoog, en viel voor mij een beetje tegen. Platen die gedraait werden waren allemaal heerlijk, maar niet in samenhang zoals ze nu gedraait werden. Teveel van hetzelfde, ondanks het verschillende artiesten zijn. Echter toen Radical Redemption erbij kwam ging het beukwerk echter wel omhoog!
Titan: Topset zoals op decibel, veel van dezelfde platen maar dat kon me niet bekoren, heerlijke gedraait!
Alphaverb & Geck - O: De afsluiter van de avond, vielen mij echter iets tegen. Niks tegen jullie jongens, maar matrixx had jullie van mij eerdere in de tt mogen zetten. Ondanks dat wel leuke nummers gehoord, maar vond de verschillende platen niet echt samengaan voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:31 
 

Oja, Digital Punk die Sucksess draaide :worship: Heerlijke plaat vind ik dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik lees dat Titan dus weer redelijk hetzelfde draaide als op Decibel, terwijl ie op Defqon ook al aardig hetzelfde draaide in die korte tijd, beetje variatie inbrengen kan geen kwaad (al geldt dit natuurlijk voor de meeste artiesten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar even een verslagje dan maar:

Kodex: We kwamen ongeveer een half uurtje in zijn set binnen en ik hoorde meteen Dark Age :D Vond zijn set erg goed, veel harde platen, hij wou meteen de toon zetten voor de rest van de avond. Ook nog Immortal van S&I's gehoord en hij draaide zelfs Psycho nog :D
Digital Punk: Vond hem wel aardig draaien, had er lage verwachtingen van maar het viel reuze mee. Platen als Dark Symphony & Universe Of Nothing zijn toch wel leuk om nog te horen. Verder niet veel boeiends.
CO2: Had hier echt hoge verwachtingen van! Vond het achteraf toch wel een beetje tegenvallen, maarja ben ook niet gauw tevreden :P Wel veel CO2 tracks gehoord die echt heel vet klinken live (Peace Of Mind,Futile & natuurlijk Goddamn) Ook Bite My Shit van Degos & Re-Done gaat erg hard live.
Adaro: Wist niet echt wat te verwachten maar voor mij was dit toch zeker set van het feest! Echt een goede opbouw met hele vette tracks (nieuwe solo No Time To Sleep :worship: ) Under Attack & Pattern 2 klapten er weer erg hard op :D
MIM Live: Was wel vet, voorspelbare set maar wel lekker gewoon. Na een half uur kwam Radical Redemption erbij en er kwam meteen energie in de set, erg vet was dat. En die collab van Radical Redemption, Crypsis & MC Tha Watcher is echt heeel vet!
Titan: Vond er eerlijk gezegd niks aan, ging zitten. Opzich wel vette tracks (Octavius Augustus,Night Colours Black,SF Rmx) Maar het was gewoon niet gevarieerd genoeg. Er ging trouwens weer iets fout bij het mixen, het geluid stopte zomaar opeens?!
Alphaverb & Geck-O: Geen waardige afsluiter maar ze draaide wel gewoon goed, Radio Alarm klonk dik en het Theracords spul van Geck-O was ook dik in orde.

Kortom een vet feest gehad, onwijs veel bekende tegen gekomen en het geluid was prima dus zeker weer een x naar de Matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
- warmte.. Het was echt stikkesbenauwd.. Echt niet normaal.. Ik ben denk ik 45x opgedroogd en weer nat geworden.
- Vdk-gehalte.. Dit was wel extreem hoog. Een gast die lag tegen de bar aan lekker gras te maaien in zn mond.. Zijn ogen draaide nog vaker rond dan een 24 uurs draaiorgel..
- Publiek.. Heel vaak aangekeken met de blik 'wat sta je nou los te gaan?' en heel veel mensen gezien die er alleen maar breed staan te doen.. Er stond ook nog een rij van 7 shirtloze mannen elkaar te masseren.. Weet niet wie dat heeft verzonnen, maar ik noem dat soort dingen erg 'FAG'


Idd veel shirt loze mannen die stoer deden, en extreem veel gebruikers... maar vond de sfeer waar wij stonden echt super.. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MINUS IS MOREEEEE!!! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:04 
 

Zo nondejuh eindelijk ontwaakt uit me coma. Ik heb nu gewoon spierpijn op plekken waarvan ik het niet eens wist dat ik die had xd
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten