Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.

In den billekes?


Olijfboompje schreef:
Jij bent sowieso de grappigste thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.

In den billekes?


Olijfboompje schreef:
Jij bent sowieso de grappigste thuis.

Wat?
Gewoon een serieuze vraag en totaal niet grappig bedoeld.

Als ik iemand naai, dan doe ik dat meestal op die manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en met dat bedoelt olijfje.. dat je die opmerking van je, in je reet kunt steken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:38 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
J9_ schreef:
Alleen gaan is soms best chill! Doe 't ook geregeld ^^ even kijken of ik uit kom met m'n financiën...


+1, ga hier wss ook in me 1tje naartoe, en snor een aantal danspasjes uitoefenende Ht-ers op :D


Genoeg bekenden inderdaad altijd! :D
Jurheinen schreef:
Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan?


Sorry :$ maar door omstandigheden ben ik even echt tot een dieptepunt qua geld beland en ik moet dingen gaan schrappen. Totaal niet Janine achtig, laat dus wel zien hoe erg het is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.
J9_ schreef:
wootum schreef:
dennis schreef:
Ik zit te twijfelen. Het is gruwelijke Line up. Maar ik krijg niemand mee. Omdat het best dicht tegen carnaval ligt.

Twijfelen = doen! Ik moet vaak zat alleen, dus dat is geen excuus :cool:

Alleen gaan is soms best chill! Doe 't ook geregeld ^^ even kijken of ik uit kom met m'n financiën...

Ow dus ik ben gelukkig niet de eingiste. Dan zal ik bij deze zeggen dat ik er bij ben!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:33 
 
Hardtraxx Addict

Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je leert mensen vanzelf wel kennen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.


met alleen gaan bedoelen we eigenlijk niets meer dan alleen naar binnen, eenmaal binnen zoek je je vriendengroep op.. en voilá..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Je leert mensen vanzelf wel kennen :cool:

:yes: dat. Klopt. Kan me nog een leuk geprek herinneren bij de bus op Q-Base.
Maar ik zoek wel een aantal ht's op die ik ken dan zal het wel goed komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:46 
 
Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Ritsurt schreef:
Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.


met alleen gaan bedoelen we eigenlijk niets meer dan alleen naar binnen, eenmaal binnen zoek je je vriendengroep op.. en voilá..


Ah op die fiets, i get it ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
El Mare schreef:
Je leert mensen vanzelf wel kennen :cool:

:yes: dat. Klopt. Kan me nog een leuk geprek herinneren bij de bus op Q-Base.
Maar ik zoek wel een aantal ht's op die ik ken dan zal het wel goed komen!


Idd, leuke tijdsdoding toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
dennis schreef:
El Mare schreef:
Je leert mensen vanzelf wel kennen :cool:

:yes: dat. Klopt. Kan me nog een leuk geprek herinneren bij de bus op Q-Base.
Maar ik zoek wel een aantal ht's op die ik ken dan zal het wel goed komen!


Idd, leuke tijdsdoding toen :lol:

Dat was erg gezellig!!!
Edit: tickets binnen!! Dus geen weg meer terug! Ik ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Jurheinen schreef:
Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan?


Sorry :$ maar door omstandigheden ben ik even echt tot een dieptepunt qua geld beland en ik moet dingen gaan schrappen. Totaal niet Janine achtig, laat dus wel zien hoe erg het is :cry:

Hmmm, Dat is wel kut! Maar dan nog vind ik niet dat het kan, ik gun je wel een watertje op mijn kosten. Helpt dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:00 
 
Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.


Als je kan lullen staat de muziek te zacht :P

Maar ook als je echt alleen gaat (of er is wel een groep binnen die je kent, maar waar je je niet echt bij aan gaat sluiten) is juist een trigger om met de meest vreemde mensen in contact te komen wat vaak erg leuke gesprekken oplevert. Anders beperk je je toch meestal wel een beetje tot je vriendengroep. En na een paar keer ga je gewoon steeds dezelfde mensen tegenkomen. Zeker vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag kaartje gehaald, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:28 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
J9_ schreef:
Jurheinen schreef:
Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan?


Sorry :$ maar door omstandigheden ben ik even echt tot een dieptepunt qua geld beland en ik moet dingen gaan schrappen. Totaal niet Janine achtig, laat dus wel zien hoe erg het is :cry:

Hmmm, Dat is wel kut! Maar dan nog vind ik niet dat het kan, ik gun je wel een watertje op mijn kosten. Helpt dat? :P

Haha lief, maar helaas :( heb Hard Bass en XX moeten schrappen, hopelijk blijft het hierbij. Sucks big time dit zeg.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 01:46 
 
Hardtraxxer

Martijn schreef:
Ritsurt schreef:
Kan alleen gaan niet op sommige momenten beetje saai? Oké ik kom voor de muziek maar beetje lullen met andere is ook wel zo relax.


Als je kan lullen staat de muziek te zacht :P

Maar ook als je echt alleen gaat (of er is wel een groep binnen die je kent, maar waar je je niet echt bij aan gaat sluiten) is juist een trigger om met de meest vreemde mensen in contact te komen wat vaak erg leuke gesprekken oplevert. Anders beperk je je toch meestal wel een beetje tot je vriendengroep. En na een paar keer ga je gewoon steeds dezelfde mensen tegenkomen. Zeker vooraan.


ja dat doe ik ook! kom altijd wel vaste mensen tegen die op elke feest weer tegen komt! zoals mijn belgie's vrienden geniale gasten! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Haha lief, maar helaas :( heb Hard Bass en XX moeten schrappen, hopelijk blijft het hierbij. Sucks big time dit zeg.. :mad:


Stom! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig! ^^
Alleen nog even kijken met wie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :) Ik sta wel alleen die avond, dus heb nog graag wat mensen om mij heen die zeker niet bang zijn om een dansje te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Aanwezig :) Ik sta wel alleen die avond, dus heb nog graag wat mensen om mij heen die zeker niet bang zijn om een dansje te doen :)

Gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kom wss ook alleen, snor jullie wel weer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahaha ik moet ook alleen, kut timothyb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Aanwezig :) Ik sta wel alleen die avond, dus heb nog graag wat mensen om mij heen die zeker niet bang zijn om een dansje te doen :)

Je weet mij te vinden he chef :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oh ik ben dr ook wel redelijk ruim op tijd bij hoor :thumbsup:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten