Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 51  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen maar is een kaartje aanschaffen. :D
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:cry:
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
:cry:

:kiss: Weer een boete opgelopen?
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:43 
 

Firetrap schreef:
Aanwezig :)

Neeeeeee xd
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 01:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Pommer schreef:
:cry:

:kiss: Weer een boete opgelopen?

Nee, 210 euro vonden ze wel genoeg zeiden ze.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Aanwezig! :yay:

Nice! :D
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word nog even afwachten voor mij :P heb me kaartje al binnen, maar moet echt zuinig gaan doen met mn geld :P
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

schouder uit de kom weten te krijgen gister... Hopelijk voor de 28e weer in staat om te feesten!
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Firetrap schreef:
Aanwezig :)

Neeeeeee xd


Jaaahaahaha, doe je Dortmund shirt aan dan :P
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:38 
 
Hardtraxxer

Aanwezig met Zirkumflex en Firetrappppppppp
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genieten jongens, genieten ^^
Volgens mij gaan bfront en adaro ook nog wel iets leuks maken hiervoor.
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rich MF.
Night Colours Black.
X-Pand.
Reviver.
Nieuwe met E-Force + Lord of Shadows (ft. E-Force).
Revolution (in mindere mate RAW, maar wel lekker).
Phaser.

Kun je toch een hard setje mee wegzetten.

Zou al een heerlijke set zjin, die nieuwe die ze op Thrillogy draaide komt vast ook wel voorbij, weet de naam niet uit me hoofd.

Freqs wordt sowieso een hoogtepuntje denk ik. ^^
Bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Daveytl schreef:
Rich MF.
Night Colours Black.
X-Pand.
Reviver.
Nieuwe met E-Force + Lord of Shadows (ft. E-Force).
Revolution (in mindere mate RAW, maar wel lekker).
Phaser.

Kun je toch een hard setje mee wegzetten.

Zou al een heerlijke set zjin, die nieuwe die ze op Thrillogy draaide komt vast ook wel voorbij, weet de naam niet uit me hoofd.

Freqs wordt sowieso een hoogtepuntje denk ik. ^^

Die set op Thrillogy :drool:
Toen had ik je eindelijk weergevonden! Hahah.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bitch! :D
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:38 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Bitch! :D

Die wil ik zo graag live mee maken :love:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
93Wesley93 schreef:
Daveytl schreef:
Rich MF.
Night Colours Black.
X-Pand.
Reviver.
Nieuwe met E-Force + Lord of Shadows (ft. E-Force).
Revolution (in mindere mate RAW, maar wel lekker).
Phaser.

Kun je toch een hard setje mee wegzetten.

Zou al een heerlijke set zjin, die nieuwe die ze op Thrillogy draaide komt vast ook wel voorbij, weet de naam niet uit me hoofd.

Freqs wordt sowieso een hoogtepuntje denk ik. ^^

Die set op Thrillogy :drool:
Toen had ik je eindelijk weergevonden! Hahah.

Haha ja Thrillogy was een behoorlijk dwaalfeest af en toe, beetje jammer dat me vrienden verspreid stonden over heel die Jaarbeurs, laat het uitgerekend ook nog is een doolhof zijn. :P

Achja Matrixx is niet zo groot, daar tref je me vast vaker. :evil:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit te twijfelen. Het is gruwelijke Line up. Maar ik krijg niemand mee. Omdat het best dicht tegen carnaval ligt.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik zit te twijfelen. Het is gruwelijke Line up. Maar ik krijg niemand mee. Omdat het best dicht tegen carnaval ligt.

Twijfelen = doen! Ik moet vaak zat alleen, dus dat is geen excuus :cool:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:29 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! Eerste keer matrixx ...Ben benieuwd :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:09 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
dennis schreef:
Ik zit te twijfelen. Het is gruwelijke Line up. Maar ik krijg niemand mee. Omdat het best dicht tegen carnaval ligt.

Twijfelen = doen! Ik moet vaak zat alleen, dus dat is geen excuus :cool:

Alleen gaan is soms best chill! Doe 't ook geregeld ^^ even kijken of ik uit kom met m'n financiën...
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Alleen gaan is soms best chill! Doe 't ook geregeld ^^ even kijken of ik uit kom met m'n financiën...


+1, ga hier wss ook in me 1tje naartoe, en snor een aantal danspasjes uitoefenende Ht-ers op :D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik ga al sinds Knockout alleen naar feesten, sinds m'n vaste feest"vriend" me naaide.

In den billekes?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
even kijken of ik uit kom met m'n financiën...


Whut? Mij een beetje overhalen en dan zelf niet gaan? :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten