Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lief_Feestbeesie schreef:
Ik ben erbij!!Van t weekend kaartjes geregeld...Mijn 1e keer Matrixx ben zooow benieuwd :clap:

En dat wordt vast niet de laatste keer kan ik je nu al vertellen ;) Fijn zaaltje maar oordoppen zijn wel aan te raden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig! XXLerator is altijd een vet feest! Tevens omdat het een thuiswedstrijd is :lol: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker weten aanwezig :D alles is geregeld en heb vanavond net mijn Exinores ER15's binnen gekregen :D worden ze direct ff op de proef gesteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog interesse in 1 kaartje? Dan ben ik daar weer van af.. 17,50 ben je geen 3,- transactiekosten kwijt.
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/kaartje-s-xxlerator-raw-29-januari-matrixx-nijmegen-t12970.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable:

22.00-23.30 Devon K
23.30-00.30 Ran-D
00.30-01.30 Zatox
01.30-02.30 Psyko Punkz
02.30-04.00 B-Front
04.00-05.00 Thera vs Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk goeie timetable, maar Ran-D had op de plek van PP moeten staan en andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Redelijk goeie timetable, maar Ran-D had op de plek van PP moeten staan en andersom.


Ran-D staat ook al geboekt op een ander feest, dus het kon niet anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar alvast een kaartje gekocht ook al doe ik dat normaal aan de deur. Dus zekerrrr aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
maarten1410 schreef:
Lief_Feestbeesie schreef:
Ik ben erbij!!Van t weekend kaartjes geregeld...Mijn 1e keer Matrixx ben zooow benieuwd :clap:

En dat wordt vast niet de laatste keer kan ik je nu al vertellen ;) Fijn zaaltje maar oordoppen zijn wel aan te raden.


Altijd toch meestal?


xd Probeer er aan te denken (ben meestal zo eigenwijs om ze expres te vergeten :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
maarten1410 schreef:
Lief_Feestbeesie schreef:
Ik ben erbij!!Van t weekend kaartjes geregeld...Mijn 1e keer Matrixx ben zooow benieuwd :clap:

En dat wordt vast niet de laatste keer kan ik je nu al vertellen ;) Fijn zaaltje maar oordoppen zijn wel aan te raden.


Altijd toch meestal?

Ja altijd eigenlijk wel maar vooral in de Matrixx haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net kaartje binnen :D wel goede TT alleen Ran-D .. beetje jammer :( maar wel heerlijke afsluiter :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grats dat je af mag sluiten Thera. Organisators komen er steeds meer achter wie Thera is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 11:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha nou ja, ik vind eerder draaien ook geen probleem hoor! Kan je daarna tenminste nog lekker ff een pilsje doen, maar meestal is t voor de djs na me wat minder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Haha nou ja, ik vind eerder draaien ook geen probleem hoor! Kan je daarna tenminste nog lekker ff een pilsje doen, maar meestal is t voor de djs na me wat minder xd

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha duidelijk! Ik heb je nog niet eerder live gehoord dus ben heel benieuwd. Platen van Theracords hebben me namelijk nog niet zo weten te boeien dus gas erop! Maar samen met Crypsis moet dat wel lukken lijkt me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lijkt mij ook wel :P Heb je uberhaupt wel eens tracks van ons op een feest gehoord? Onze tracks klinken altijd wat minder op Youtube namelijk (vanwege de hoeveelheid midlaag die ik ook weiger eruit te filteren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lijkt mij ook wel :P Heb je uberhaupt wel eens tracks van ons op een feest gehoord? Onze tracks klinken altijd wat minder op Youtube namelijk (vanwege de hoeveelheid midlaag die ik ook weiger eruit te filteren)


Precies, ik heb ook altijd het idee dat de Theracords wat kracht missen als ik ze op YouTube luister.. Maar ik geloof best dat ze live hard knallen, ik ben echt benieuwd zaterdag! Succes alvast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lijkt mij ook wel :P Heb je uberhaupt wel eens tracks van ons op een feest gehoord? Onze tracks klinken altijd wat minder op Youtube namelijk (vanwege de hoeveelheid midlaag die ik ook weiger eruit te filteren)

Haha euhmm nee maar Piaaa hier heeft er al eens een aantal aan me laten horen tijdens het draaien maar dat was bij hem thuis. En ook thuis heb ik wel eens een plaatje opgezet maar ik kan er niet aanwennen op de een of andere manier... Vind het old skool geluid heel erg vet maar op de een of andere manier wil het niet tot me doordringen. Maar reken maar dat ik zaterdag redelijk ver voorin sta, dicht bij die subjes om het één en ander goed tot me te kunnen nemen.

Misschien moeten we even een geheimteken afspreken zodat ik kan aangeven of ik het wat vind of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt ook mijn eerste keer Thera live, heb er in ieder geval heel veel zin in :thumbsup: !

@maarten



the signal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahah ja! Daar dacht ik dus ook aan en ook meteen aan deze:



Maar dat hoor je zo moeilijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Maarten ik wist de eerste keer voor Hysteria ook niet echt wat ik moest verwachten maar live is dit écht bazenshit! De ene dikke reversed na de ander :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd! En als je mag afsluiten neem ik aan dat er een dikke set wordt neergezet dus wat kan er dan nog mis gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Toch wel aanwezig :D


Beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 01:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik ook even kom kijken :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten