Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Mag ik jullie bedanken voor de godsgruwelijke kramp die ik had in beide benen door jullie set?
Er werd ons serieus geen seconde rust gegunt haha, doorknallen zal je!! Heerlijk


AMEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OOOHHHHH wat baal ik zeg dat ik hier niet bij kon zijn :( werd nog zelfs savonds gesmst dat ik zo mee kon met iemand maar helaas, kutgriep/keelontsteking. Aan de filmpjes te zien was het echt super hard knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Mag ik jullie bedanken voor de godsgruwelijke kramp die ik had in beide benen door jullie set?
Er werd ons serieus geen seconde rust gegunt haha, doorknallen zal je!! Heerlijk


Is er nog doggystyle of ding dong voor je gedraait? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
pepepe schreef:
Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Mag ik jullie bedanken voor de godsgruwelijke kramp die ik had in beide benen door jullie set?
Er werd ons serieus geen seconde rust gegunt haha, doorknallen zal je!! Heerlijk


Is er nog doggystyle of ding dong voor je gedraait? :lol:

Geen doggystyle :(
Volgens mij wel ding dong
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er dan ook maar 1 iemand dat nieuwe nummer van Thera/Crypsis, volgens mij hebben ze dat samen gemaakt ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draaiden ze als 1a laatste dacht ik, maar ik had geen geheugen meer. Ik denk dat Ben hem wel heeft gefilmt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:12 
 
Hardtraxxer

Het leek afentoe wel industial hardstyle.
Wat ging het er op gister in de XX ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

trouwens, wat deed HHZ daar ineens op het einde, lulde iets over een afterparty bij hem thuis. En toen ging ie weer weg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het worstelen trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Hoe was het worstelen trouwens?

tjsa, was heel even leuk. Toen er 2 chicks ging worstelen, voor de rest niet naar gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kepro schreef:
Hoe was het worstelen trouwens?

tjsa, was heel even leuk. Toen er 2 chicks ging worstelen, voor de rest niet naar gekeken


Uhm, idee was dus leuk maar niet heel boeiend dus achteraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
roberttt schreef:
Kepro schreef:
Hoe was het worstelen trouwens?

tjsa, was heel even leuk. Toen er 2 chicks ging worstelen, voor de rest niet naar gekeken


Uhm, idee was dus leuk maar niet heel boeiend dus achteraf.

KLopt, ik vond het niet echt super ofzo ;)

Maar echt, waarom kan dit feest niet tot 7 uur doorgaan :/ nu moet je zo ongelooflijk lang op de trein wachten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
roberttt schreef:
Maar echt, waarom kan dit feest niet tot 7 uur doorgaan :/ nu moet je zo ongelooflijk lang op de trein wachten >.<


En dat terwijl het -1000 graden Celsius was!

Inderdaad.. gekloot altijd. Maar ja iemand nog last gehad van de loveparade taferelen op het einde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
camiloPW schreef:
roberttt schreef:
Maar echt, waarom kan dit feest niet tot 7 uur doorgaan :/ nu moet je zo ongelooflijk lang op de trein wachten >.<


En dat terwijl het -1000 graden Celsius was!

Inderdaad.. gekloot altijd. Maar ja iemand nog last gehad van de loveparade taferelen op het einde?

ja hey zij kunnen er niks aan doen dat jij in sneek woont :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

geen idee las wat op party flock, wij liepen als 1 van de laatste de zaal uit. dus bij ons was het rustig bij de garderobe. Maar daarvoor moest het nogal een drama zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
pepepe schreef:
Thera vs crypsis, wat een set! Jullie zijn voor mij de eindbazen van de hele hardstyle scene!!
Mag ik jullie bedanken voor de godsgruwelijke kramp die ik had in beide benen door jullie set?
Er werd ons serieus geen seconde rust gegunt haha, doorknallen zal je!! Heerlijk


Is er nog doggystyle of ding dong voor je gedraait? :lol:


Nee helaas!
Moet wel zeggen dat die nummers te zacht waren voor het beukgehalte van die set, dus echt erg vind ik het niet hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feest! op de drukte en Zatox na :)
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen :thumbup:
Vond alles tot aan B-Front alles behalve bijzonder, Zatox komt me officieel echt de strot uit, maargoed desondanks prima vermaakt met Sjoerd, Maarten en aanhang van Maarten, heerlijk gek gedaan weer!
Welke plaat was trouwens de 1na laatste plaat die B-front draaide voor Who Whants This, wat een plaat was dat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze snapte het gisterenavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ze snapte het gisterenavond :yay:

ja jij volgens mij niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Ze snapte het gisterenavond :yay:

ja jij volgens mij niet :whistle:

Nouja seg :(
Dat valt ook wel weer mee, ik ging volle bak los. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Prima feest! op de drukte en Zatox na :)
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen :thumbup:
Vond alles tot aan B-Front alles behalve bijzonder, Zatox komt me officieel echt de strot uit, maargoed desondanks prima vermaakt met Sjoerd, Maarten en aanhang van Maarten, heerlijk gek gedaan weer!
Welke plaat was trouwens de 1na laatste plaat die B-front draaide voor Who Whants This, wat een plaat was dat zeg!

....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Piaaa schreef:
Prima feest! op de drukte en Zatox na :)
Twas wel verrot, heb eerst in t-shirt een drie kwartier buiten gestaan, omdat ik op het laatste moment heb beslist te gaan en dus geen kaartje had, uiteindelijk toch binnengekomen :thumbup:
Vond alles tot aan B-Front alles behalve bijzonder, Zatox komt me officieel echt de strot uit, maargoed desondanks prima vermaakt met Sjoerd, Maarten en aanhang van Maarten, heerlijk gek gedaan weer!
Welke plaat was trouwens de 1na laatste plaat die B-front draaide voor Who Whants This, wat een plaat was dat zeg!

....

?
Ik vond Zatox juist een goede set neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

inderdaad, ik vond hem nu juist ook wel goed, was weer een beetje anders dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja idd, het enige andere was The future, voor de rest hoorde ik alleen maar weer een zelfpromotie set zoals tie gewoonlijk ook neer zet.
Uitgekotste bagger i.m.o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ja idd, het enige andere was The future, voor de rest hoorde ik alleen maar weer een zelfpromotie set zoals tie gewoonlijk ook neer zet.
Uitgekotste bagger i.m.o.

Naja, das dan jou mening.
To the top kwam ook voorbij, oldskool (als ik het mij goed herinner) en wel meer leuks.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten