Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 02:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!

Leuker dan dit? Wat ga je doen dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!

Hmm, das nou weer jammer.
Tot op hardbass dan maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig. Waarschijnlijk taxibusje en anders rij ik zelf wel :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Rawstyle & Ra-ta-ta :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje voorbarig ook 'Biggest Rawstyle Party of the Year' :P

Maar het gaat wel vet worden :woot: En dan vooral Crypsis vs. Thera :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Beetje voorbarig ook 'Biggest Rawstyle Party of the Year' :P


En dan Ratata in de trailer :') Zowiezo word Loudness veel beter en groter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Aanwezig. Waarschijnlijk taxibusje en anders rij ik zelf wel :D !

:thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dit keer HT'ers herken van foto's zal ik jullie is aanspreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is eigenlijk ook helemaal geen rauwe line up:P

Alleen Cryspis vs Thera & B-Front dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ran-D en Zatox kunnen het iig wel, doen het zelden tegenwoordig.

Psyko Punkz... heeft werkelijk geen moer met raw te maken idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Psyko Punkz vroeg zullen staan, zou anders echt een misklapper zijn.
Ze hebben wel een aantal wat hardere tracks maar het is nou niet bepaald raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 04:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogelijk wel aanwezig, hangt nog een beetje van de vriendjes af maar dit is toch wel een leuke opwarmer voor Hard Bass -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 05:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ran-D en Zatox kunnen het iig wel, doen het zelden tegenwoordig.

Psyko Punkz... heeft werkelijk geen moer met raw te maken idd.

Psyko Punkz, komt juist doordat ze telkens misplaatst worden op deze feesten dat mensen denken dat ze bij raw hype horen en zodoende organisaties ze ook dusdaning behandelen. Laat ze het feest maar openen, of ergens in het begin draaien, daar staan ze dan wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
dawasiknie schreef:
Ran-D en Zatox kunnen het iig wel, doen het zelden tegenwoordig.

Psyko Punkz... heeft werkelijk geen moer met raw te maken idd.

Psyko Punkz, komt juist doordat ze telkens misplaatst worden op deze feesten dat mensen denken dat ze bij raw hype horen en zodoende organisaties ze ook dusdaning behandelen. Laat ze het feest maar openen, of ergens in het begin draaien, daar staan ze dan wel goed.


Je weet dat zoiets niet snel gaat gebeuren bij grote feesten, doen het veels te goed bij het grote publiek. En zatox is trouwens niks harder dan psyko punkz, dus die mag ook mooi vroeg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij de hardstyle-liefhebbers bestaat er veel discussie over de term 'Raw-style' of 'Raw Hardstyle'. Wie valt er nou eigenlijk onder, wanneer is het Raw-style, en moet er uberhaupt wel een aparte naam voor zijn? De Matrixx denkt niet graag in hokjes, maar wel in vette feesten! Zaterdag 29 januari pakt de Matrixx daarom uit met XXlerator - RAW. Of het nou Raw-style, Raw Hardstyle of gewoon hardstyle is maakt even niet uit: het gaat gewoon rauw worden!

Deze avond zullen Zatox, Crypsis vs Thera, Psyko Punkz, B-Front en Ran-D hun eigen sound de zaal in gooien, zodat je zelf kan uitmaken hoe je het wilt noemen! MC Villain gooit er nog een schepje bovenop door je met zijn vocals nog meer aan het stampen te krijgen! De Matrixx viert ook een klein feestje: de XXlerator resident Devon K. viert deze avond zijn verjaardag! Kadootjes zal hij vast waarderen!

Naast al het geweld wat er uit de speakers zal klinken, zal de avond in het teken staan van pro wrestling! Dat dit niet voor softies is zal blijken uit de live gevechten die er verspreid over de avond plaatsen zullen vinden! Op het podium komt een grote ring, waar heel wat botten gebroken zullen worden! XXlerator RAW: durf jij het aan?


Say what!! Er komen dus wrestling gevechten?!! Hoe faking bruut is dit wel niet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.

Als je iemand rond ziet lopen met grote ogen en klapkaken met dit shirt. Dan ben ik het waarschijnlijk
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen uit de buurt van Hardenberg die hierheen willen? Probeer een taxibus te regelen maar kom 3 man te kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serotonine schreef:
De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.

Als je iemand rond ziet lopen met grote ogen en klapkaken met dit shirt. Dan ben ik het waarschijnlijk
Afbeelding


Ha, dan ben je waarschijnlijk niet de enige (met dat shirt) :P Ik wil hem ook gaan bestellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Serotonine schreef:
De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.

Als je iemand rond ziet lopen met grote ogen en klapkaken met dit shirt. Dan ben ik het waarschijnlijk
Afbeelding


Ha, dan ben je waarschijnlijk niet de enige (met dat shirt) :P Ik wil hem ook gaan bestellen :P

Gewoon doen. Dan kan je elkaar ook makkelijk herkennen. Verder zal er toch niemand in dat shirt lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serotonine schreef:
XtD schreef:
Serotonine schreef:
De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.

Als je iemand rond ziet lopen met grote ogen en klapkaken met dit shirt. Dan ben ik het waarschijnlijk
Afbeelding


Ha, dan ben je waarschijnlijk niet de enige (met dat shirt) :P Ik wil hem ook gaan bestellen :P

Gewoon doen. Dan kan je elkaar ook makkelijk herkennen. Verder zal er toch niemand in dat shirt lopen.


Voor zover ik nog niet was overtuigd, ben ik dat na de vandaag aangekondigde release wel :P Ik heb hem besteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Zijn er nog mensen uit de buurt van Hardenberg die hierheen willen? Probeer een taxibus te regelen maar kom 3 man te kort.

Heb je met Jelmer overlegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 07:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
[i]Say what!! Er komen dus wrestling gevechten?!! Hoe faking bruut is dit wel niet :worship:


Haha, dikke shit! Past wel bij het thema.

Milan ga je nog zelf in de ring dan? Iemand effe ''tombstonen'' of 'german suplexen'' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Sainen schreef:
Zijn er nog mensen uit de buurt van Hardenberg die hierheen willen? Probeer een taxibus te regelen maar kom 3 man te kort.

Heb je met Jelmer overlegt?


Ja. Ik probeer even wat te regelen. Ga nu ekkel even vragen, mss dat hij mee wil. Albert gaat waarschijnlijk al niet meer lees ik net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Mogelijk wel aanwezig, hangt nog een beetje van de vriendjes af maar dit is toch wel een leuke opwarmer voor Hard Bass -.-



Gaan wij toch xd en dan hoef ik niet uit eten met mn stage.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten