zal zeker stampvol zijn bij de raw, hopelijk heeft matrixx iets geregeld voor de main
Edit: verkocht
The fuck?wrote: -Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze weren al niet aangenomen.
Waren automaten.wrote:The fuck?wrote: -Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze weren al niet aangenomen.
waren er meerdere VIP-decks ? Of alleen die bij de main?wrote:Goed feestje gehad, VIP-deck bood prima uitkomst bij zeikweer. Was daarbijkomend prachtig om die vdk lui in de botsauto's bezig te zien.
wrote: This was our tracklist from yesterday :
|| Warface & Delete @ XXLERATOR OUTDOOR ||
1. Warface - Mash-Up 3.0
2. Delete - Level
3. Crypsis & Chain Reaction - Before the Storm (The Machine Remix)
4. Delete - Loudness Tool
5. Artifact - Sanctum
6. Outbreak - Bassface
7. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave
8. Delete - Dismissed
9. Warface - Schizophrenics
10. Delete - Ghetto
11. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
12. Delete - Proximity of Extinction
13. Warface - Killer Itch (2014 Edit)
14. Warface - FTP
15. Sub Sonik - To Hell
16. Vazard & Delete - The End
17. Radical Redemption - The Resurrected Soul
18. Art Of Fighters - Fuck You
19. Warface & Delete - Enforce the Beat
Ghetto, Dismissed en mash up 3.0 zijn gewoon gedraaid hoorwrote:Dik feest, ondanks de regen natuurlijk.
Die set van Eforce was vet, alleen begon toen druk te worden, links vooraan, waar we stonden.
B-freqz was dik, jammer dat er geen magic gedraaid werd. Toen die eerste regenbui kwam iedereen ging weg. Ik ook natuurlijk maar om poncho's te halen om weer los te gaan! Toen ik terug kwam was het rustig en alle ruimte om los te gaan en regende het al bijna niet meer.
Minus Militia, alleen veel te druk. Waar wij stonden kon je eigenlijk niet eens losgaan. (wij stonden aan de rechterkant van de stage bij de pilaar). Maar wat een set, veel beter dan Hardbass! Die minus militia tracks![]()
Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool, we hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0. Dismissed, ghetto, rollin
![]()
Phuture noize die afsloot met Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool)![]()
Solutio's and the I's lekkere set, leuk voor de laatste keer.
Titan vs High Voltage was ook lekker, maar niet heel veel van meegekregen.
Pluspunten
-Veel ruimte om te eten
-Veel toiletten waarbij je snel weer weg kon![]()
-Gave endshow, met lekkere tracks.
Minpunten
-De drukte bij sommige sets.
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze werden al niet aangenomen.
Ja zo bedoelde ik het niet. We hadden dismissed/ghetto/rollin wel gehoord maar mashup 3.0 niet.wrote:Ghetto, Dismissed en mash up 3.0 zijn gewoon gedraaid hoorwrote: Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool, we hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0. Dismissed, ghetto, rollin
![]()
Oja, had ik kunnen bedenkenwrote:Waren automaten.wrote:The fuck?wrote: -Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze weren al niet aangenomen.
Ze opende hun set met Mashup 3.0 en daarna kwam Delete - Levelwrote:Ja zo bedoelde ik het niet. We hadden dismissed/ghetto/rollin wel gehoord maar mashup 3.0 niet.wrote:Ghetto, Dismissed en mash up 3.0 zijn gewoon gedraaid hoorwrote: Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool, we hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0. Dismissed, ghetto, rollin
![]()