Bustijden van hardtravel zijn bekend rond 14:00 aanwezig denk ik, is een mooie tijd.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Keelpijn is compleet weg, nu alleen nog verkouden. Ben wel op tijd fit! 
-
DHardtraxxer
- 57 posts member since 2014
- last seen Jun 2016
mijn definitieve vertrektijd is 9.25 van uit Zoetermeer. dat word lekker vroeg aan het biet.
p.s. weergoden laat alsjeblieft de zon schijnen
p.s. weergoden laat alsjeblieft de zon schijnen
Dat het nu maar flink regent, dat kan er dan zaterdag niet meer uit vallen 
ja maar dan ligt daar modder enzowrote:Dat het nu maar flink regent, dat kan er dan zaterdag niet meer uit vallen
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ben ook rond 14:00 uur aanwazig. Dan helaas in mn eentje waarschijnlijk de hele dag bij de Raw en Stunt staan, aangezien me 2 matties alleen ma bij de main willen :'(
En ik durf te wedden dat jij je meer gaat vermaken dan je 2 maatjes samenwrote:Ben ook rond 14:00 uur aanwazig. Dan helaas in mn eentje waarschijnlijk de hele dag bij de Raw en Stunt staan, aangezien me 2 matties alleen ma bij de main willen :'(
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Twee kaartjes te koop voor 35 euro p.s mag je ze hebben! 
hapsa voor 25 euro een kaartje kunnen kopen. Ernstig hopen dat het weer oke blijft
Nopewrote:hapsa voor 25 euro een kaartje kunnen kopen. Ernstig hopen dat het weer oke blijft
-
A
Haha dj tediz heeft de contest gewonnen
Lijkt me best interessant met ze gitaartje
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
View on YouTubewrote:Haha dj tediz heeft de contest gewonnen
Chili got talent
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Klinkt nergens naar en ook helemaal niet strak gespeeld
Maar wel leuk voor em 
Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij.
Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit.
Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.
Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit.
Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.
Balen man, sterktewrote:Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij.![]()
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit.![]()
Te koop: 2 Tickets. 35 euro per stuk.
2x Ticket Xxlerator Outdoor
2x Ticket Xxlerator Outdoor
-
DHardtraxxer
- 57 posts member since 2014
- last seen Jun 2016
Burgemeester Jos Penninx van de gemeente Voorst (Gelderland) heeft een noodbevel uitgevaardigd uit vrees voor geweld van NEC-supporters op het dancefestival Xxlerator Outdoor. De noodverordering geldt van zaterdagmiddag 12 uur tot middernacht.
De politie heeft informatie dat een groep Nijmeegse supporters op het dance-evenement de orde wil verstoren. Dat zou de afgelopen 2 jaar op meerdere evenementen zijn gebeurd door deze groep, staat in de verordening. Het zou ook kunnen dat supportersgroepen van andere clubs een confrontatie zoeken.
Met supporters van de Go Ahead Eagles uit Deventer, buurgemeente van Voorst, zouden de Nijmeegse fans op gespannen voet staan. Go Ahead-supporters claimen Bussloo als 'hun terrein'.
De verordening geeft de politie het recht om NEC-supporters de toegang tot het evenement te weigeren. Ook mag iedereen die bijvoorbeeld door gedrag, kleding of eenb sjaal aangeeft een Nijmeegse hooligan te zijn, gefouilleerd en gefotografeerd worden.
Op het dancefestival worden 10.000 bezoekers ver
De politie heeft informatie dat een groep Nijmeegse supporters op het dance-evenement de orde wil verstoren. Dat zou de afgelopen 2 jaar op meerdere evenementen zijn gebeurd door deze groep, staat in de verordening. Het zou ook kunnen dat supportersgroepen van andere clubs een confrontatie zoeken.
Met supporters van de Go Ahead Eagles uit Deventer, buurgemeente van Voorst, zouden de Nijmeegse fans op gespannen voet staan. Go Ahead-supporters claimen Bussloo als 'hun terrein'.
De verordening geeft de politie het recht om NEC-supporters de toegang tot het evenement te weigeren. Ook mag iedereen die bijvoorbeeld door gedrag, kleding of eenb sjaal aangeeft een Nijmeegse hooligan te zijn, gefouilleerd en gefotografeerd worden.
Op het dancefestival worden 10.000 bezoekers ver
Begrijpelijk inderdaad, met zoiets in je achterhoofd naar een feest gaan is niet chill.wrote:Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij.![]()
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit.![]()
Hopelijk kom je nog van je kaartjes af
Ja, iemand wou de 2 kaartjes wel kopen voor 20 euro per stuk. Nja prima. Beter iets dan niets.
hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.
Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..
Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Raw is tent.wrote:hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.
aah beterwrote:Raw is tent.wrote:hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Heb er zin in! Wel kut dat het heel de dag zo gaat regenen
Nu ja, wij staan toch sowieso heel de tijd binnen in de raw, maar het is toch altijd aangenamen als het droog is en het terrein er goed bijligt dus
Nu ja, wij staan toch sowieso heel de tijd binnen in de raw, maar het is toch altijd aangenamen als het droog is en het terrein er goed bijligt dus
Hahaha sowieso staat Oss bij de raw en altijd in een hoek ergens, nooit in het midden hahawrote:hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.