Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Xxlerator Outdoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Bustijden van hardtravel zijn bekend rond 14:00 aanwezig denk ik, is een mooie tijd.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Keelpijn is compleet weg, nu alleen nog verkouden. Ben wel op tijd fit! :thumbsup:
D
Hardtraxxer
57 posts member since 2014
last seen Jun 2016
mijn definitieve vertrektijd is 9.25 van uit Zoetermeer. dat word lekker vroeg aan het biet.

p.s. weergoden laat alsjeblieft de zon schijnen
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Dat het nu maar flink regent, dat kan er dan zaterdag niet meer uit vallen :P
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Delt-A wrote:Dat het nu maar flink regent, dat kan er dan zaterdag niet meer uit vallen :P
ja maar dan ligt daar modder enzo :cry:, beter regent het gewoon niet :P
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Zin in :D
Vanaf 14:00 aanwezig gok ik
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ben ook rond 14:00 uur aanwazig. Dan helaas in mn eentje waarschijnlijk de hele dag bij de Raw en Stunt staan, aangezien me 2 matties alleen ma bij de main willen :'(
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Hard4Us wrote:Ben ook rond 14:00 uur aanwazig. Dan helaas in mn eentje waarschijnlijk de hele dag bij de Raw en Stunt staan, aangezien me 2 matties alleen ma bij de main willen :'(
En ik durf te wedden dat jij je meer gaat vermaken dan je 2 maatjes samen xd
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Twee kaartjes te koop voor 35 euro p.s mag je ze hebben! :D
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
hapsa voor 25 euro een kaartje kunnen kopen. Ernstig hopen dat het weer oke blijft
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
tommeh wrote:hapsa voor 25 euro een kaartje kunnen kopen. Ernstig hopen dat het weer oke blijft
Nope
A
Haha dj tediz heeft de contest gewonnen

Lijkt me best interessant met ze gitaartje
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Anonymous wrote:Haha dj tediz heeft de contest gewonnen

Lijkt me best interessant met ze gitaartje
View on YouTube

Chili got talent xd
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Klinkt nergens naar en ook helemaal niet strak gespeeld :P Maar wel leuk voor em :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij. :(

Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit. :cry:

Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Parvuz wrote:Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij. :(

Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit. :cry:

Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.
Balen man, sterkte :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Te koop: 2 Tickets. 35 euro per stuk.
2x Ticket Xxlerator Outdoor
D
Hardtraxxer
57 posts member since 2014
last seen Jun 2016
Burgemeester Jos Penninx van de gemeente Voorst (Gelderland) heeft een noodbevel uitgevaardigd uit vrees voor geweld van NEC-supporters op het dancefestival Xxlerator Outdoor. De noodverordering geldt van zaterdagmiddag 12 uur tot middernacht.

De politie heeft informatie dat een groep Nijmeegse supporters op het dance-evenement de orde wil verstoren. Dat zou de afgelopen 2 jaar op meerdere evenementen zijn gebeurd door deze groep, staat in de verordening. Het zou ook kunnen dat supportersgroepen van andere clubs een confrontatie zoeken.

Met supporters van de Go Ahead Eagles uit Deventer, buurgemeente van Voorst, zouden de Nijmeegse fans op gespannen voet staan. Go Ahead-supporters claimen Bussloo als 'hun terrein'.

De verordening geeft de politie het recht om NEC-supporters de toegang tot het evenement te weigeren. Ook mag iedereen die bijvoorbeeld door gedrag, kleding of eenb sjaal aangeeft een Nijmeegse hooligan te zijn, gefouilleerd en gefotografeerd worden.

Op het dancefestival worden 10.000 bezoekers ver
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Parvuz wrote:Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij. :(

Begrijpelijk inderdaad, met zoiets in je achterhoofd naar een feest gaan is niet chill.
Hopelijk kom je nog van je kaartjes af
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Ja, iemand wou de 2 kaartjes wel kopen voor 20 euro per stuk. Nja prima. Beter iets dan niets.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
provehito wrote:hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..
Raw is tent.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Lenny wrote:
provehito wrote:hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Raw is tent.
aah beter
N
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Oct 2015
Heb er zin in! Wel kut dat het heel de dag zo gaat regenen :mad:
Nu ja, wij staan toch sowieso heel de tijd binnen in de raw, maar het is toch altijd aangenamen als het droog is en het terrein er goed bijligt dus :)
Hardtraxxer
last seen Jun 2014

Hahaha sowieso staat Oss bij de raw en altijd in een hoek ergens, nooit in het midden haha :P