Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Xxlerator Outdoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
I
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Geweldig dagje in de RAW gehad, met een klein uitstapje naar B-Freqz. Allemaal geweldige setjes gehoord, maar Phuture Noize krijgt toch wel een speciale vermelding; openen met "Donkey Rollers - Immeasurably" is toch wel een dikke +.....
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Fluxion wrote: Er was wel een redelijk strenge controle trouwens, ze keek daadwerkelijk naar mijn id-kaart of het gezicht klopt en zelfs of de lengte klopt xd
Ik moest me bril afzetten omdat ik op me id er geen op had..
Sommige voor me moesten geboorte datum etc opnoemen..

Vond dat wel redelijk lang duren; bij iedereen werd heel die tas gecontroleerd. (als ze die bij hadden)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ivarus wrote:Geweldig dagje in de RAW gehad, met een klein uitstapje naar B-Freqz. Allemaal geweldige setjes gehoord, maar Phuture Noize krijgt toch wel een speciale vermelding; openen met "Donkey Rollers - Immeasurably" is toch wel een dikke +.....
Zou een dikke +1 zijn ja! Het was toch No One Can Stop Us zover ik weet :P
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
100% dat het Immeasurably was.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Lekker feestje gehad, veel setjes gezien omdat ik met 2 mainstream "lovers" ging :P
Als eerst stukje van Waverider gezien, niets bijzonders, toen even een ronde gelopen. Bij Delt-A wezen kijken (leuke set maar wat een kut stage :P) Ook Bass Modulators Live gezien, dat was leuker dan ik had verwacht. Bij The Geminizers geweest, niet echt iets bijzonders. E-Force live vond ik wel leuk, Masters Elite geweest, was heel vet. Audiotricz vond ik vet want ze draaiden redelijk wat mash-ups. Daarvoor ook even Neilio gezien, stond er weer lekker als een zoutzak bij :P.
Degos en Re-Done gezien, voor mij de set van de avond, Thera gezien, viel wat tegen, kon er niet veel mee, wel leuk die 2-1 edit en natuurlijk een genot om te zien hoe hij los ging, stukje van Delete vs Warface gezien en ook klein stukje van Militia.

Al met al een goed geregeld feest! Mooie stages, en alles wat er op een festival hoort te zijn was er (eten, drinken merchandise, drugs info etc. Vond de friet alleen niet zo lekker haha. En de WC's waren niet gescheiden.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Wel klote dat ik door al het gehaast 's ochtends m'n oordoppen was vergeten, en ze bij die merchandise stand uitverkocht waren. Maar gelukkig was het achterin de tent niet te hard, en zat er toch nog genoeg kracht en volume in de muziek om los te gaan. Bij de Stunt Dome stond het wel net iets te hard zonder oordoppen, maar op de Nexxt Gen en Mainstage stonden we ergens vooraan en dat was prima uit te houden zonder oordoppen.

Had Minus Militia wel willen zien maar dat was me veel te druk, toen even gaan eten en naar Thyron en het eerste kwartiertje van Exit Mind gegaan, waar maar 10-20 man stond, vanwege Minus Militia, het werd geleidelijk ook wel wat drukker toen MiM voorbij was.

E-Force Live, Degos & Re-Done (Niet helemaal meegemaakt maar veel dikke platen gehoord) en B-Freqz Live waren voor mij de vetste sets.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Heb me prima vermaakt met uitstekede setjes van Phuture Noize, E-force, Titan & High Voltage. + B-freqz.. Helaas zijn wij door de drukte tijdens Minus Miltia naar buiten verhuisd dus die set niet optimaal mee gekregen.

Heeft iemand trouwens deze dag JoS & A2 - Das Weite Land gehoord ? Ikke niet :/
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
SkiggyRapz18 wrote:Heb me prima vermaakt met uitstekede setjes van Phuture Noize, E-force, Titan & High Voltage. + B-freqz.. Helaas zijn wij door de drukte tijdens Minus Miltia naar buiten verhuisd dus die set niet optimaal mee gekregen.

Heeft iemand trouwens deze dag JoS & A2 - Das Weite Land gehoord ? Ikke niet :/
Nee ik ook niet en ik was er om 15:00 en ben tot 00:00 in de Raw Tent gebleven, want tijdens B-Freqz regende het ineens, maar ik had hem eigenlijk ook wel 1x verwacht haha :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Ran-D & Digital Punk draaiden 'm
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Delt-A wrote:Ran-D & Digital Punk draaiden 'm
Tsjaa, toen stond ik bij Warface & Delete.... jammer, maar zal vast nog wel een keer voorbij komen :thumbup:

@ Arrow, ja wij dus ook heel de dag in de RAW en had hem ook wel verwacht :x :$
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja, Ran-D & DP draaiden hem vrij vroeg in hun set al. Stonden eigenlijk nog na te genieten en toen bam Das Weite Land :loving:
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Wat me ook opviel was dat elke keer bij een nieuwe DJ in die Raw tent dat het geluid gereset was ofzo.
De kicks kwamen echt niet lekker door steeds bij de eerste 3 nummers.
Erg jammer bij mashup 3 van warface!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Wat mij op viel is dat er een Atmozfears look - a - like draaiden in het begin... Wat n koekebakker, stond te springen als een klein kind. (15 jaar oké)
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Hard4Us wrote:Wat mij op viel is dat er een Atmozfears look - a - like draaiden in het begin... Wat n koekebakker, stond te springen als een klein kind. (15 jaar oké)
Dat zal Devin Wild dan wel zijn geweest?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
robin92 wrote:Wat me ook opviel was dat elke keer bij een nieuwe DJ in die Raw tent dat het geluid gereset was ofzo.
Ik vond het wel meevallen. Bij bijv. Beat the Bridge was het veel erger daarbij stond de hele set de muziek zacht en bij de intro's van nieuwe artiesten stond het veel te hard.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
robin92 wrote:Wat me ook opviel was dat elke keer bij een nieuwe DJ in die Raw tent dat het geluid gereset was ofzo.
Viel mij ook op, maar niet bij elke DJ, beetje overdag... we zijn toen ook even naar de hardcore gegaan en toen we terug kwamen stond het geluid weer harder :/
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
M-bition wrote:
Hard4Us wrote:Wat mij op viel is dat er een Atmozfears look - a - like draaiden in het begin... Wat n koekebakker, stond te springen als een klein kind. (15 jaar oké)
Dat zal Devin Wild dan wel zijn geweest?
Klopt ;)
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen Apr 2015
Is iemand nog naar die DJ Tediz geweest? Toch wel redelijk benieuwd of hij het live ook precies zo deed :lol:
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Ian blijft er maar doorheen lullen :lol: :lol:
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023