Wie gaan er allemaal?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben aanwezig, heb mijn piratenpak al 3 weken thuis liggen aaargh
!
Ben je toch iets te laat mee haha.wrote:Ik ben aanwezig, heb mijn piratenpak al 3 weken thuis liggen aaargh!
Ja zag dat de vorige editie Raw Pirates was, toevallig
.
Ik neem aan dat iedereen gewoon verkleed gaat?
Grotendeels is wel verkleed ja, vorig jaar denk k 70%.wrote:Ja zag dat de vorige editie Raw Pirates was, toevallig.
Was toch wel 1 van mn vetste feestjes vorig jaar, die sfeer was echt heilig
Grotendeels is wel verkleed ja, vorig jaar denk k 70%.wrote:Ja zag dat de vorige editie Raw Pirates was, toevallig.
Was toch wel 1 van mn vetste feestjes vorig jaar, die sfeer was echt heilig
-
A
Toch niet aanwezig, en maar normaal carnaval doen. Kutzooi... Dure maand geweest met tickets enzowrote:Ik ga liever hierheen dan normaal carnaval vieren
Carnaval in matrixx = Baaswrote:Toch niet aanwezig, en maar normaal carnaval doen. Kutzooi... Dure maand geweest met tickets enzowrote:Ik ga liever hierheen dan normaal carnaval vieren
Is me goed bevallen vorig jaar en heb jou niet gezien bij xxl raw dus gewoon gaan!
Ga wel verkleed denk ik maar heb het er niet voor over om zo'n pak voor € 50 te kopen
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?
Doe maar, kunnen we weer ff stampfenwrote:Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?
vorig jaar was het uitverkocht dus!
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ik ga er echt nog ff over denken...
wrote:Ik ga er echt nog ff over denken...
Ahh pleasee?
Ik wil tanzen met jou en aangezien dat dat zaterdag niet zo goed meer ging
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ja zekerwrote:Doe maar, kunnen we weer ff stampfenwrote:Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?![]()
vorig jaar was het uitverkocht dus!
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
Aanwezig
oranje tuinbroek + mr bean masker
oranje tuinbroek + mr bean masker
Pff zou ik niet durven zeggen maar als je zeker weet dat je gaat kan je het best zo snel mogelijk een kaartje halen!wrote:Ja zekerwrote:Doe maar, kunnen we weer ff stampfenwrote:Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?![]()
vorig jaar was het uitverkocht dus!Ruim van te voren of paar dagen van te voren?
zelf overigens ook nog niet gedaan hoor
Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik aan ga trekken
zo epic veel mogelijkheden, zit nu te denken aan een muppetmasker!
Jy hoeft je toch niet te verkleden want je bent zoiezo al een clown MUUUAHAHAHHAhaha. hawrote:Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik aan ga trekkenzo epic veel mogelijkheden, zit nu te denken aan een muppetmasker!
wrote:Jy hoeft je toch niet te verkleden want je bent zoiezo al een clown MUUUAHAHAHHAhaha. hawrote:Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik aan ga trekkenzo epic veel mogelijkheden, zit nu te denken aan een muppetmasker!
Zo, kaartje binnen.
Outfit: Wolvenpak
Outfit vriendin: Rood Kapje
Outfit: Wolvenpak
Outfit vriendin: Rood Kapje
Ik ga waarschijnlijk toch ook wel even kijken 
De allergrootste clown is iig aanwezig duswrote:Ik ga waarschijnlijk toch ook wel even kijken
kans is nu 20% dat ik aanwezig ben gok ik.. 
Edit: <5%
Edit 2: >90%
Edit: <5%
Edit 2: >90%