Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig, heb mijn piratenpak al 3 weken thuis liggen aaargh :evil: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Ik ben aanwezig, heb mijn piratenpak al 3 weken thuis liggen aaargh :evil: !

Ben je toch iets te laat mee haha. :P Gaat iedereen in kostuum daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja zag dat de vorige editie Raw Pirates was, toevallig ;) .

Ik neem aan dat iedereen gewoon verkleed gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Ja zag dat de vorige editie Raw Pirates was, toevallig ;) .

Ik neem aan dat iedereen gewoon verkleed gaat?


Grotendeels is wel verkleed ja, vorig jaar denk k 70%.

Was toch wel 1 van mn vetste feestjes vorig jaar, die sfeer was echt heilig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Ja zag dat de vorige editie Raw Pirates was, toevallig ;) .

Ik neem aan dat iedereen gewoon verkleed gaat?


Grotendeels is wel verkleed ja, vorig jaar denk k 70%.

Was toch wel 1 van mn vetste feestjes vorig jaar, die sfeer was echt heilig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie wil er een frietje met??

IKKUHHH! : :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:03 
 

Almighty schreef:
Ik ga liever hierheen dan normaal carnaval vieren

Toch niet aanwezig, en maar normaal carnaval doen. Kutzooi... Dure maand geweest met tickets enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Almighty schreef:
Ik ga liever hierheen dan normaal carnaval vieren

Toch niet aanwezig, en maar normaal carnaval doen. Kutzooi... Dure maand geweest met tickets enzo


Carnaval in matrixx = Baas

Is me goed bevallen vorig jaar en heb jou niet gezien bij xxl raw dus gewoon gaan! :yes:

Ga wel verkleed denk ik maar heb het er niet voor over om zo'n pak voor € 50 te kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:21 
 
Hardtraxxer

Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met het vrouwke :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?


Doe maar, kunnen we weer ff stampfen ^^

vorig jaar was het uitverkocht dus! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:58 
 
Hardtraxxer

Ik ga er echt nog ff over denken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ik ga er echt nog ff over denken...



Ahh pleasee? :drool:
Ik wil tanzen met jou en aangezien dat dat zaterdag niet zo goed meer ging :thumbdown: vraag ik om een herkansing! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Moving Madness schreef:
Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?


Doe maar, kunnen we weer ff stampfen ^^

vorig jaar was het uitverkocht dus! ;)

Ja zeker :yay: Ruim van te voren of paar dagen van te voren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :thumbup:

oranje tuinbroek + mr bean masker :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
F-alko92 schreef:
Moving Madness schreef:
Hier moet ik ook heen! ff kaartje regelen binnenkort. Zal dit uitverkocht raken?


Doe maar, kunnen we weer ff stampfen ^^

vorig jaar was het uitverkocht dus! ;)

Ja zeker :yay: Ruim van te voren of paar dagen van te voren?


Pff zou ik niet durven zeggen maar als je zeker weet dat je gaat kan je het best zo snel mogelijk een kaartje halen!

zelf overigens ook nog niet gedaan hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik aan ga trekken xd zo epic veel mogelijkheden, zit nu te denken aan een muppetmasker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik aan ga trekken xd zo epic veel mogelijkheden, zit nu te denken aan een muppetmasker!


Jy hoeft je toch niet te verkleden want je bent zoiezo al een clown MUUUAHAHAHHAhaha. ha :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Ruubiie schreef:
Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik aan ga trekken xd zo epic veel mogelijkheden, zit nu te denken aan een muppetmasker!


Jy hoeft je toch niet te verkleden want je bent zoiezo al een clown MUUUAHAHAHHAhaha. ha :yawn:


:whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, kaartje binnen.

Outfit: Wolvenpak
Outfit vriendin: Rood Kapje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 16:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ga waarschijnlijk toch ook wel even kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ga waarschijnlijk toch ook wel even kijken ;)

De allergrootste clown is iig aanwezig dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kans is nu 20% dat ik aanwezig ben gok ik.. >.<

Edit: <5%
Edit 2: >90%
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gister gehaald :thumbsup: en me kermitmasker is ook binnen :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten