Ben nu 5x geweest ofzo, en het geluid is altijd super zuiver. Eerste paar setjes valt het volume wel mee, maar daarna draaien ze alle knoppen open en dan is het toch wel verstandig om oordoppen mee te nemen.wrote:Wat een line-up!!
Hoe is het geluid in The Matrixx eigenlijk?? Is het verstandig om oordoppen mee te nemen
of is het niet zo hard?? iemand ervaring ik ben er namelijk nog nooit geweest
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Mar 2013
Dan weet ik genoeg! Oordoppen gaan mee Dank u dank uwrote:Ben nu 5x geweest ofzo, en het geluid is altijd super zuiver. Eerste paar setjes valt het volume wel mee, maar daarna draaien ze alle knoppen open en dan is het toch wel verstandig om oordoppen mee te nemen.wrote:Wat een line-up!!
Hoe is het geluid in The Matrixx eigenlijk?? Is het verstandig om oordoppen mee te nemen
Aanwezig!
Line-up vind ik niet geweldig, maar het zal wel een leuk feestje worden
Goeiemorgen Dave.. Lekker bij mij in de auto :-)wrote:Aanwezig!
Komt goedwrote:Goeiemorgen Dave.. Lekker bij mij in de auto :-)wrote:Aanwezig!
Ik krijg nu wel flink wat geld nog van jou, Bass Academy ticket + Loudness ticket + XXL ticket
-
A
Moet je niet recht voor de booth staan, aan de zijkanten is het veeeel harderwrote:Ben nu 5x geweest ofzo, en het geluid is altijd super zuiver. Eerste paar setjes valt het volume wel mee, maar daarna draaien ze alle knoppen open en dan is het toch wel verstandig om oordoppen mee te nemen.wrote:Wat een line-up!!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
wil je voor deze ene keer nog eenmaal jarig zijn rik, heb dan wel trek in een biertje 
Ik twijfel nog heel erg of ik zal gaan. Tis gewoon een eind weg..
Gewoon gaan, fukk it!
Voor mij is het ook 2.5 uur reizen, maar kan dit niet missen
Voor mij is het ook 2.5 uur reizen, maar kan dit niet missen
Tsjonge jonge, zeikerd.wrote:Ik twijfel nog heel erg of ik zal gaan. Tis gewoon een eind weg..
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Ik heb erg veel zin om tijdens Prophet vs Frontliner, op alle Frontliner-platen los te gaan, en volledig stil te vallen bij Prophet.
Ja, dat is wel stoer hé
Als The Prophet platen als Recession/ Elites er op legt ga ik ook gewoon los hoor.
Als The Prophet platen als Recession/ Elites er op legt ga ik ook gewoon los hoor.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
sorry man, dat ik zijn platen niks vind, pfff 
Pff op je teentjes getrapt XDwrote:sorry man, dat ik zijn platen niks vind, pfff
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Nee, word er een beetje moe van dat hier tegenwoordig weinig negatiefs meer gezegd kan worden
-
A
Jij krijgt er sowieso nog een.wrote:wil je voor deze ene keer nog eenmaal jarig zijn rik, heb dan wel trek in een biertje
Maar u vergeet mijn onderschriftwrote:Nee, word er een beetje moe van dat hier tegenwoordig weinig negatiefs meer gezegd kan worden
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Haha tsja had het ook kunnen weten eigenlijk 
Heb je het releases-forum wel eens gelezen? Met reglemaat 1 grote klaagbaak.wrote:Nee, word er een beetje moe van dat hier tegenwoordig weinig negatiefs meer gezegd kan worden
-
A
Altijd dezelfdewrote:Heb je het releases-forum wel eens gelezen? Met reglemaat 1 grote klaagbaak.wrote:Nee, word er een beetje moe van dat hier tegenwoordig weinig negatiefs meer gezegd kan worden
En wanneer zo'n 90% een keer positief is loop jij weer te huilie huilie dat je het overdreven vindt.wrote:Heb je het releases-forum wel eens gelezen? Met reglemaat 1 grote klaagbaak.wrote:Nee, word er een beetje moe van dat hier tegenwoordig weinig negatiefs meer gezegd kan worden
Waarschijnlijk aanwezig met een groep mensen uit Zoetermeer