Alsof Hardtraxx publiek geen (goede) raw kan appreciëren 
Je zit in het verkeerde topic denk ik, Nelis.wrote:goede raw
Je zit in het verkeerde topic denk ik, Nelis.wrote:goede raw
Bedoelde eigenlijk buiten Hardtraxx maar nu ben ik niet de juiste doelgroep inderdaad dus mijn social media feed zal dit ook niet gauw laten zien gok ik zowrote:Ja al heel snel al uitverkochtwrote:Heb niet het gevoel dat dit echt leeft om eerlijk te zijn.Denk juist dat het heel erg leeft alleen niet onder het Hardtraxx publiek want het is Raw
Plus nacht, heb het idee dat de meesten hier daar ook wel redelijk klaar mee zijn.wrote:Ja al heel snel al uitverkochtwrote:Heb niet het gevoel dat dit echt leeft om eerlijk te zijn.Denk juist dat het heel erg leeft alleen niet onder het Hardtraxx publiek want het is Raw
wrote:Uit betrouwbare bron vernomen dat Nuclear - Rebelion Remix gedraaid gaat worden tijdens de classics set.
Bron: Insta dm
wrote:Uit betrouwbare bron vernomen dat Nuclear - Rebelion Remix gedraaid gaat worden tijdens de classics set.
Bron: Insta dm
De classics van Rebelion zijn natuurlijk wel wat "harder" dan hun huidige tracks dus wat dat betreft klopt het wel qua timetable.wrote:Wat vinden jullie van deze timetable? Classics niet te laat?
Wat zou dat gaan zijn? Alleen nog maar uptempo op 160BPM?wrote: Overdose Presents: The Second Dose 03:15 - 03:45
Dat was een zeer te verwachten tijd omdat de xq host altijd start als tweedewrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
Waarschijnlijk even rust pakken tijdens Warface en Vertile, al ben ik erg fan van beiden maar zijn de sets ervoor en erna net wat exclusiever.
Bij Phuture Noize draaiden Deepack en Keltek voor hem volgensmij. Ik had Vertile wel voor Rebelion verwacht.wrote:Dat was een zeer te verwachten tijd omdat de xq host altijd start als tweedewrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
Waarschijnlijk even rust pakken tijdens Warface en Vertile, al ben ik erg fan van beiden maar zijn de sets ervoor en erna net wat exclusiever.
Hoe weet jij dat nou :pwrote:Ja gewoon wat ze sinds supremacy doen in hun overdose sets.
Bij XQ Da Tweekaz draaiden de hosts ook als 3e.wrote:Bij Phuture Noize draaiden Deepack en Keltek voor hem volgensmij. Ik had Vertile wel voor Rebelion verwacht.wrote:Dat was een zeer te verwachten tijd omdat de xq host altijd start als tweedewrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
Wandelgangen.wrote:Hoe weet jij dat nou :pwrote:Ja gewoon wat ze sinds supremacy doen in hun overdose sets.
Zal ook wel wat zaag inzitten inderdaad.wrote:Wandelgangen.wrote:Hoe weet jij dat nou :pwrote:Ja gewoon wat ze sinds supremacy doen in hun overdose sets.
Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwawrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
Moet kunnen na 2 maanden rust gepakt te hebben.wrote:Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwawrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?wrote:Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwawrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.