Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 17:39 
 
Hardtraxxer

Los van dat die hele laatste set complete oortyfus was (wat ik beschamend genoeg op dat moment voor een uurtje wel leuk vond).. kunnen die uptempo gasten helemaal niet draaien ofzo? 'echt draaien' is sowieso minder geworden de laatste jaren, maar die set viel gewoon regelmatig stil, stop/play op random momenten, een break die opeens overgaat in een andere track. Je had echt daar iemand neer kunnen zetten die nog nooit cdjs heeft aangeraakt en dan had je geen verschil gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Gated_Piepkick schreef:
Los van dat die hele laatste set complete oortyfus was (wat ik beschamend genoeg op dat moment voor een uurtje wel leuk vond).. kunnen die uptempo gasten helemaal niet draaien ofzo? 'echt draaien' is sowieso minder geworden de laatste jaren, maar die set viel gewoon regelmatig stil, stop/play op random momenten, een break die opeens overgaat in een andere track. Je had echt daar iemand neer kunnen zetten die nog nooit cdjs heeft aangeraakt en dan had je geen verschil gehoord.


Weet je hoe moeilijk het is om én te draaien én je middelvingers op te steken én je tong uit je bek te hangen. Dat gaat toch nooit tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 18:11 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dik feest gehad.
Afas blijft wat mij betreft de beste locatie voor hardstyle feesten. Geluid altijd top, en de vloer was dit keer voor de verandering eens niet spekglad. Bij vlagen was het wat druk op de vloer, maar niet té druk. Bar ging ook super snel.

Verder eigenlijk geen slechte sets gehoord (uiteraard de uptempo geskipt). Adaro, eerste uur Rebelion, de classics set en Adjuzt sprongen er voor mij bovenuit. Vond het t.o.v. XQ Phuture Noize wel echt een groot pluspunt dat Rebelion veel draaitijd kreeg, daardoor een hoop vergeten plaatjes van de heren gehoord buiten de classics set om. Wel balen dat ze de Overdose edit van Fake Shit draaiden. (Origineel (L) )
Heb me wel weer geërgerd aan het toenemende aantal zaagkicks, met name bij Overdose. Ik kwam op het briljante idee om bij elke zaagkick een puntje te pakken, om de boel wat op te leuken. Hier kwam ik ca. 10 minuten en een pijnlijke neus later al op terug, want het was bij vlagen niet te doen. Eeuwig zonde, want het werd afgewisseld met hele dikke kicks.
Hoe dan ook, als deze trend zich door blijft zetten, haak ik wel af voor wat betreft de hedendaagse raw. Gelukkig leek het op het feest alsof een groot deel van het publiek er ook niks mee kon, hopen dat t snel voorbij waait dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waio ik was hier niet bij maar na het luisteren van alle sets op spleetoog tube kan ik het niet anders zeggen dat de enige echte kickmagiër de hmh heeft gesloopt. WAT een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
waio ik was hier niet bij maar na het luisteren van alle sets op spleetoog tube kan ik het niet anders zeggen dat de enige echte kickmagiër de hmh heeft gesloopt. WAT een set.


The Dark Horror?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Jordi schreef:
waio ik was hier niet bij maar na het luisteren van alle sets op spleetoog tube kan ik het niet anders zeggen dat de enige echte kickmagiër de hmh heeft gesloopt. WAT een set.


The Dark Horror?


Adjuzt natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een voorbeeld van een zaagkick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 10:56 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Heeft iemand een voorbeeld van een zaagkick?




1e drop
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 11:19 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Heeft iemand een voorbeeld van een zaagkick?

Lekker zagen en schaven de 11e Reem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
Heeft iemand een voorbeeld van een zaagkick?

Lekker zagen en schaven de 11e Reem.


Daar ben ik wel toe bereid, vriend! Zin in. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Remi schreef:
Heeft iemand een voorbeeld van een zaagkick?




1e drop

Wat een bagger ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 15:03 
 
Hardtraxxer

Oprecht super dik feest en super hard genoten.

Sets die er voor mij uit staken waren:
+++ Rebelion set - Wat een sfeer, kippenvel hele set door.
++ Overdose set - Wat een klappers zaten hier tussen, en die visuals waren ook zo ziek.

Verder was elke set wel leuk, bij Warface en SZP niet echt geweest, was dan even op tribune en ff relaxen.

Het einde was wel iets teveel van het goeie, ik zat er lekker in maar een uur was wel te lang.
Begrijp volledig waarom mensen voortijdig vertrokken.

Vond het wel jammer achteraf dat de classics wat laat was, je merkte echt wel verschil qua productie-kwaliteit, waardoor sfeer beetje wegviel.
Adjuzt draaide ook dik alleen veel van zelfde soort kicks dus was daar naar 15min eigenlijk wel op uit gekeken

Het geluid is echter zo perfect daar, beter kan gewoon niet voor mn idee.
Alleen op tribune was minder, maar boeie, moet je maar lekker gezellig meedoen.

Al met al super dik feest, echt geslaagd.
Ben wel goed naar de ratte
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Remi schreef:
Heeft iemand een voorbeeld van een zaagkick?




1e drop

Thanks, maar nee. Niet aan mij besteed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 12:32 
 
Hardtraxxer

3 sets staan nu online op Q-Dance Network
Wat een heerlijke herbeleving die van Rebelion zeg, kippenvel weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.bilibili.com/video/BV1yM4y197fS?p=6

Lang leve Chinezen en hun schijt aan copyright
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 18:06 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
https://www.bilibili.com/video/BV1yM4y197fS?p=6

Lang leve Chinezen en hun schijt aan copyright


Kwaliteit is minder wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
https://www.bilibili.com/video/BV1yM4y197fS?p=6

Lang leve Chinezen en hun schijt aan copyright


Beter. Deze classic set was goud :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten