Dik feest gehad.
Afas blijft wat mij betreft de beste locatie voor hardstyle feesten. Geluid altijd top, en de vloer was dit keer voor de verandering eens niet spekglad. Bij vlagen was het wat druk op de vloer, maar niet té druk. Bar ging ook super snel.
Verder eigenlijk geen slechte sets gehoord (uiteraard de uptempo geskipt). Adaro, eerste uur Rebelion, de classics set en Adjuzt sprongen er voor mij bovenuit. Vond het t.o.v. XQ Phuture Noize wel echt een groot pluspunt dat Rebelion veel draaitijd kreeg, daardoor een hoop vergeten plaatjes van de heren gehoord buiten de classics set om. Wel balen dat ze de Overdose edit van Fake Shit draaiden. (Origineel

)
Heb me wel weer geërgerd aan het toenemende aantal zaagkicks, met name bij Overdose. Ik kwam op het briljante idee om bij elke zaagkick een puntje te pakken, om de boel wat op te leuken. Hier kwam ik ca. 10 minuten en een pijnlijke neus later al op terug, want het was bij vlagen niet te doen. Eeuwig zonde, want het werd afgewisseld met hele dikke kicks.
Hoe dan ook, als deze trend zich door blijft zetten, haak ik wel af voor wat betreft de hedendaagse raw. Gelukkig leek het op het feest alsof een groot deel van het publiek er ook niks mee kon, hopen dat t snel voorbij waait dus.