Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?



Weet nog wel dat ik 3 Thunderdomes in 1 weekend pakte met Norther66. December 1997 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Alm1ghty schreef:
FransBezig schreef:
Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.

Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwa


Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar?

Mij niet bellen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Alm1ghty schreef:
FransBezig schreef:
Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.

Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwa


Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar?


Moet er niet aan denken, toen ik 18 was niet en nu ik 30 ben niet. Ben er vaak tegen het einde aan al wel klaar mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Remi schreef:

Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?



Weet nog wel dat ik 3 Thunderdomes in 1 weekend pakte met Norther66. December 1997 :cool:


De betere tijden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scheelt dat ik wat jonger ben dan de gemiddelde hardtraxxer, verklaart ook de interesse in beide feesten + de hele dag wachten op een nachtfeestje kan ook heel vermoeiend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een mietjes zijn jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat een mietjes zijn jullie

Ik sta er eerlijk gezegd ook van te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier niet heen want de Line up is totaal niet mijn ding, maar wel mooi om te zien dat Rebelion zoveel draaitijd krijgt. Ik was bang dat het concept van X-Qlusives, nadat ik naar Phuture Noize ben geweest, volledig op de schop gegooid zou worden. Gelukkig is dat niet het geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en vet dat de classics set en Adjuzt zo laat staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tof om te zien hoe goed Ad Eierbal wordt opgepakt idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Ik ga hier niet heen want de Line up is totaal niet mijn ding, maar wel mooi om te zien dat Rebelion zoveel draaitijd krijgt. Ik was bang dat het concept van X-Qlusives, nadat ik naar Phuture Noize ben geweest, volledig op de schop gegooid zou worden. Gelukkig is dat niet het geval :)


Hier ook wel mee eens, vond dat PN weinig draaitijd kreeg of wilde maar leuk om te zien dat Rebellion hier veel aanwezig is! Ben ook benieuwd hoe de classics set zo laat uitpakt.
Zat toevallig hun set met Malice in 2018 op Qaptial te lusiteren wel een hele andere drive dan tegenwoordig dus hoop dat het niet het tempo eruit haalt! :) Overigens wel dik van die classic set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Indy schreef:
Wat een mietjes zijn jullie

Ik sta er eerlijk gezegd ook van te kijken.


Afteren tot zondagavond kan wel, maar een middagfeestje en nachtfeestje pakken ho maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Alm1ghty schreef:
FransBezig schreef:
Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.

Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwa


Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?

Vorig jaar X-Qlusive Phuture Noize en PRSPCT op dezelfde dag gehad, maar dit kwam er op neer dat ik van beide feesten niet echt optimaal heb kunnen genieten. In het vervolg voor mij dus ook maar 1 feest per dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 17:53 
 
Hardtraxxer

Ik trek dat soort dingen ook niet (meer) hoor. En nee, ook niet met hulpmiddelen. Zitten hier wat onuitputtelijke duracel batterijen op dit forum hey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje voor Reactivate verkocht, want deze week is zo druk dat het me ook niet meer zo'n goed idee leuk om naar beide feesten te gaan. Hier wel heel veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top feest gehad :thumbsup:. Solo set van Rebelion was voor mij het hoogtepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was die classics set ongekend gruwelijk zeg. Heerlijke sfeer ook, had dat niet per se verwacht op dat tijdstip na Overdose en Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was leuk feestje gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 13:49 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Heren hebben het ver geschopt :)

Kwam deze nog tegen in mijn herinneringen van 2015 vandaag - Uitverkocht 550 man in de Lichtfabriek in Haarlem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Was leuk feestje gr


Jaaa, wat een sfeertje hele avond en afas stelt nooit teleur
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit :worship:

Respect naar Rebelion hoe zij zo’n grote fanbase hebben opgebouwd, de sfeer was de hele nacht fantastisch. Ook de stage en vooral de visuals waren een hele dikke +
Voor mij stak er niet één set bovenuit, alles was eigenlijk heel tof als je het laatste uur niet meerekent, dat deed gewoon pijn aan je oren, wat een verschrikking. Adjuzt heeft mij nog wel het meest verbaasd hoe hij klapper na klapper blijft maken. Vond deze X-Qlusive een stuk geslaagder dan die van Phuture Noize dus hopelijk gaat Q-Dance op deze weg verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 13:40 
 
Hardtraxxer

Erg leuk feest gehad afgelopen zaterdag!

Voor 11 uur aangekomen, snel door de controle gekomen, sleutel voor een kluisje gekocht en toen de zaal ingegaan die net open ging. AFAS had in de zaal zelf weer topgeluid, behalve helemaal achterin en op de tribunes, daar kon de bass nog wel eens iets teveel de overhand hebben. De vloer viel me deze keer ook wel mee qua gladheid. Ik vond dat je bij de bar wel snel geholpen werd, maar ik vind het nog steeds belachelijk dat AFAS 1 eettentje heeft. Je kon alleen 1-voor 1 eten bestellen. Gelukkig was het een nachtfeest en stond er geen grote rij, maar dit was tijdens XQ Phuture Noize echt een ramp. Qua hitte was het ook prima te doen, het was uiteraard zweten, maar dat kwam doordat er grof gebeukt werd. Het was wel erg druk, dus soms was het even zoeken naar een plekje waar je nog wat ruimte had om los te gaan, maar ook op dit gebied heb ik erger meegemaakt. Ook kon je in de WC's snel je flesje bijvullen, dus dat was top. Overall: AFAS was top :thumbsup:

Ook erg genoten van de setjes over het algemeen:
Adaro: Lekkere opener. Hij draaide wat harder dan normaal, wat wel pastte bij de rest van de avond. Die nieuwe tracks van Level One klonken zeer dik zeg. Ook leuk om de calling remix weer een keer te horen, vette plaat.

Rebelion: Gruwelijke set, geen zaagkicks op de Numb remix na, geen gare edits zoals die van Never Back Down, gewoon de meer euforische kant van Rebelion 45 minuten lang. Come together als afsluiter was wel het hoogtepunt, wat een plaat. De sfeer was ook bizar goed deze set.

SZP & Rebelion: Een van de minste sets van de avond. De beste momenten waren vooral de platen van Rebelion. Die nieuwe OST van APEX klonk ook niet helemaal lekker vond ik, benieuwd naar hoe die in HQ is.

Sickmode & Rebelion: Prima set, maar niet heel verassend ofzo. De zaal ging wel lekker los. Kwamen wel wat leuke ID's langs, maar het aantal fake drops liep wel een beetje uit de hand.

Vertile: Deze man al zo vaak live gezien, maar het blijft altijd een van de hoogtepunten van de avond. Die nieuwe track Still Fine is zoo goed, TOTY voor mij tot nu toe. Hij draaide ook het nieuwe anthem van Rebirth, maar dit leek me nog een incomplete versie. De track deed me wel sterk denken aan Together We Grow, maar alsnog was het weer magisch, dik outro ook.

Overdose: Van tevoren was ik bang voor een zaagfestijn, maar ik was positief verrast. Heel veel dikke kicks gehoord en de visuals waren ook weer lekker trippy. De magie van Overdose is wel een beetje verdwenen, maar dit voelde wel echt als een 2.0.

Warface: Deze man draait een set met meer dan 50% nieuwe tracks en wat klonk het allemaal gruwelijk. Genoten van die nieuwe RIP 2023 tracks, maar ook van de Cryex ID en Mutilator remix. Hoogtepunt was wel toen Adjuzt op het podium kwam voor hun collab, wat een geweld. Heerlijk ook hoe de anti begon met een kort stukje zagen, maar toen snel kon oprotten door een dikke gated.

Classics: Vanaf de tribune bekeken, heb zelf niks met de oude platen van Rebelion en Malice. Alleen Drop Em Down klonk leuk.

Adjuzt: Eerste keer dat ik deze man live gezien heb en ik moet zeggen dat alle hype terecht is. Alles klinkt zo verschrikkelijk lomp, maar de melodietjes zijn weer zo catchy. Collabs met Rebelion en Warface supervet, maar ook die opener met een melodieuze climax was erg fijn.

Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klapperen schreef:
Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.

Tatutatutatu ik hoor in de verte de uptempo pliesie al aankomen met Rickzel achter het stuur en Fuzzylogic als bijrijder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Klapperen schreef:
Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.

Tatutatutatu ik hoor in de verte de uptempo pliesie al aankomen met Rickzel achter het stuur en Fuzzylogic als bijrijder


Hallo hallo, vals alarm? Blijkt dat er alleen ongezellige bagger gedraaid werd, dus gewoon toestemming om het pand te verlaten.

Carry on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 15:34 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Klapperen schreef:
Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.

Tatutatutatu ik hoor in de verte de uptempo pliesie al aankomen met Rickzel achter het stuur en Fuzzylogic als bijrijder


Hallo hallo, vals alarm? Blijkt dat er alleen ongezellige bagger gedraaid werd, dus gewoon toestemming om het pand te verlaten.

Carry on!


Pfieuw daar kom ik goed weg, hartelijk dank.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten