wrote:
Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?
Weet nog wel dat ik 3 Thunderdomes in 1 weekend pakte met Norther66. December 1997
wrote:
Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?
Mij niet bellen.wrote:Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar?wrote:Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwawrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
Moet er niet aan denken, toen ik 18 was niet en nu ik 30 ben niet. Ben er vaak tegen het einde aan al wel klaar meewrote:Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar?wrote:Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwawrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.
De betere tijdenwrote:wrote:
Weet nog wel dat ik 3 Thunderdomes in 1 weekend pakte met Norther66. December 1997
Ik sta er eerlijk gezegd ook van te kijken.wrote:Wat een mietjes zijn jullie
Hier ook wel mee eens, vond dat PN weinig draaitijd kreeg of wilde maar leuk om te zien dat Rebellion hier veel aanwezig is! Ben ook benieuwd hoe de classics set zo laat uitpakt.wrote:Ik ga hier niet heen want de Line up is totaal niet mijn ding, maar wel mooi om te zien dat Rebelion zoveel draaitijd krijgt. Ik was bang dat het concept van X-Qlusives, nadat ik naar Phuture Noize ben geweest, volledig op de schop gegooid zou worden. Gelukkig is dat niet het geval
Afteren tot zondagavond kan wel, maar een middagfeestje en nachtfeestje pakken ho maarwrote:Ik sta er eerlijk gezegd ook van te kijken.wrote:Wat een mietjes zijn jullie
Vorig jaar X-Qlusive Phuture Noize en PRSPCT op dezelfde dag gehad, maar dit kwam er op neer dat ik van beide feesten niet echt optimaal heb kunnen genieten. In het vervolg voor mij dus ook maar 1 feest per dag.wrote:Da's toch niet héél gek? Dat hebben de meesten toch wel eens gedaan, 2 feesten achter elkaar? Of na een middagje borrelen nog een nachtfeest pakken?wrote:Ga je eerst naar Reactivate en daarna nog naar XQ? Kats nie wies ofwawrote:Rebelion begint wel vroeg, dat wordt helaas Thera missen bij Reactivate.

Jaaa, wat een sfeertje hele avond en afas stelt nooit teleurwrote:Was leuk feestje gr
Tatutatutatu ik hoor in de verte de uptempo pliesie al aankomen met Rickzel achter het stuur en Fuzzylogic als bijrijderwrote:Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.
Hallo hallo, vals alarm? Blijkt dat er alleen ongezellige bagger gedraaid werd, dus gewoon toestemming om het pand te verlaten.wrote:Tatutatutatu ik hoor in de verte de uptempo pliesie al aankomen met Rickzel achter het stuur en Fuzzylogic als bijrijderwrote:Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.
Pfieuw daar kom ik goed weg, hartelijk dank.wrote:Hallo hallo, vals alarm? Blijkt dat er alleen ongezellige bagger gedraaid werd, dus gewoon toestemming om het pand te verlaten.wrote:Tatutatutatu ik hoor in de verte de uptempo pliesie al aankomen met Rickzel achter het stuur en Fuzzylogic als bijrijderwrote:Uptempo: Uiteraard richting huis gegaan.
Carry on!