Klopt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Prima Line up! Wordt sowieso weer genieten
maar als psyko punkz nog oude tracks gaat draaien kan het nog dikker uitpakken 
Ben benieuwd wat Ran-D presents: We Rule the Night is
Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan
wrote:Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan
-
HHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2016
- last seen Mar 2026
Ja idd, ik ook! Ik vraag me trouwens wèl af hoe ze het qua weersomstandigheden/temperatuur enzo willen doen..wrote:Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan
Is er ooit eerder zo'n feestje geweest in het stadion van AZ?
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Het schijnt nu dat AZ op die avond een voetbal wedstrijd heeft, Maar volgens mij is de locatie van deze wedstrijd verplaatst naar de HMHwrote:Ja idd, ik ook! Ik vraag me trouwens wèl af hoe ze het qua weersomstandigheden/temperatuur enzo willen doen..wrote:Als het nou bijvoorbeeld in de HmH ofzo was geweest had ik hier denk wel naar toe gegaan
Is er ooit eerder zo'n feestje geweest in het stadion van AZ?
Wel vreemd dat er op de afbeelding van Q-dance nog HMH staat, terwijl het vanaf januari AFAS heet
Ik geef m groot gelijk!wrote:Als je het zo leest in de aankondiging zou je haast denken van wel!wrote:Phuture Noize dus naar Roughstate?
Dikke line up!!
Denk dat de dat doen voor de buitenlanders die komen, die schieten totaal in paniek omdat ze niet weten waar het anders iswrote:Wel vreemd dat er op de afbeelding van Q-dance nog HMH staat, terwijl het vanaf januari AFAS heet
Phuture Noize staat ookal op de Xxlerator Roughstate line-up dus zal wel niet lang meer duren tot het officieel is!
meer dan verdient iniedergevalwrote:Phuture Noize staat ookal op de Xxlerator Roughstate line-up dus zal wel niet lang meer duren tot het officieel is!
Ran-D heeft een prima linupje geleverd! Heb gelijk kaartjes gekocht 
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Vette line-up! Zal hier waarschijnlijk aanwezig zijn, ligt eraan hoeveel vrienden ik kan meekrijgen/hoeveel geld ik over heb voor een ticket (€50,- is niet niks). Iemand die weet hoe hard de ticketverkoop gaat?
G4H gaan een 'classic' set doen, toch wel lache om Evolution Complete/Put it On enzo weer eens te horen 
wrote:G4H gaan een 'classic' set doen, toch wel lache om Evolution Complete/Put it On enzo weer eens te horen
wrote:Yow Gangsters,
Now you get to decide which classic Gunz tracks we will play in our live act at X-Qlusive Ran-D. Let us know what your favorite Gunz track is! We will drop the most voted tracks at X-Qlusive.
See you at X-Qlusive Gangsters! #G4HBesttrack
En dan mensen die typen: No Mercy en Plata O Plomo 
Waarom nou weer mensen laten kiezen, gemiddelde publiek zat nog op in de brugklas toen ze begonnen vgm
Laat ze nou gewoon zelf eens wat vergeten plaatjes pakken, en dan ook gewoon Struggle for Existence en andere Ran-D vs Adaro tracks, dan kun je je huidige publiek nog eens laten horen waar ze vandaan komen
Laat ze nou gewoon zelf eens wat vergeten plaatjes pakken, en dan ook gewoon Struggle for Existence en andere Ran-D vs Adaro tracks, dan kun je je huidige publiek nog eens laten horen waar ze vandaan komen
Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. 
Gewoon 2 x als gunz for hire gaan. 1 x met de oude tracks en 1 x met de nieuwe
.
RT, toen G4H nog speciaal waswrote:Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen.
Niet persee qlimax 2011, maar gewoon voordat adaro oorproblemen kreeg, daarna is het fout gegaan met de gunz4hire trackswrote:Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen.
In for the kill bootleg, heb die set zo vaak geluisterdwrote:Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen.
hopelijk draaien ze die avond ook inside my head. Aan het begin van die no mercy tour hadden ze n storm - time to burn (Gunz for Hire remix/bootleg), jammer dat ze die ook maar n paar keer gedraaid hebben, die was echt gaaf.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Sinds Adaro zijn gehoorproblemen is het geheel fout gegaan met de hardstyle scene. Ze paste zich aan ipv door te gaan waar ze mee bezig waren.wrote:Niet persee qlimax 2011, maar gewoon voordat adaro oorproblemen kreeg, daarna is het fout gegaan met de gunz4hire trackswrote:Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen.