Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

X-Qlusive Ran-D

Time
(Fri)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
StevenvanKuijk wrote:Ik denk dat de Line-up niets á la Roughstate/A2 Records zal zijn. Daar laat Q-Dance zich niet in meeslepen (hoop ik). Dat zou te goedkoop zijn. Wel zijn Frequencerz en B-Front vanzelfsprekend. Prima als je het mij vraagt.
Nou geloof mij, dan kom je echt van een koude kermis thuis..
De namen van die 2 labels blijven wel de meest populaire. Dat is echt een feit. Ze zullen echt niet gaan mikken op de meest die-hard raw hardstyle publiek in Nederland door met verfrissende en uitdagende namen te komen (ook al zou ik dat als liefhebber natuurlijk wel zien).

Dus verwacht echt wel namen als: Frequencerz, B-front, E-force, Gunz etc..
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Misschien Wildstylez eerder op de avond :loving:
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
Kaartje binnen in ieder geval, zin in! Ik snap alleen die haat van HT niet op Ran-D. Gaat imo inderdaad sneller uitverkopen dan B-front. Hoop dat Hard driver er staat :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik snap alleen die haat van HT niet op Ran-D.
dit valt wel mee toch? alleen op qlimax was men hier niet zo enthousiast over hem, maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Imo is er geen 'haat' naar Ran-D hoor. Het was inderdaad voor velen, waaronder ik, best teleurstellend dat hij kwam draaien omdat iedereen verwacht had dat B-Front gelijk na Frequencerz ging draaien. Vond hem niet echt op Qlimax passen en vind hem tegenwoordig niet meer zo interessant als vroeger, maar haat is er zeker niet hoor! :D
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
yannickvk wrote:maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.
Dit is ook alleen maar speculatie. Wie zegt dat zijn half uur van bfront afgesnoepd is? Had bass modulators gewoon normaal een uur gegeven, ipv nu 70 minuten, dan had bfront ook langer kunnen draaien. De lengte van een set wordt niet alleen bepaald door de artiest direct voor of direct na hem, maar door alle artiesten gezamelijk ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Norther66 wrote:
yannickvk wrote:maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.
Dit is ook alleen maar speculatie. Wie zegt dat zijn half uur van bfront afgesnoepd is? Had bass modulators gewoon normaal een uur gegeven, ipv nu 70 minuten, dan had bfront ook langer kunnen draaien. De lengte van een set wordt niet alleen bepaald door de artiest direct voor of direct na hem, maar door alle artiesten gezamelijk ;)
zeker waar. maar ik doel er meer op dat de mensen wel b-front hadden verwacht na de frequencerz. dan draait b-front toch minder lang dan de meeste mensen op dat moment verwacht hadden? als de freqz klaar zijn en je denkt mooi, nu komt b-front, en vervolgens komt ran-d er nog even tussen kan dat best teleurstellend zijn kan ik me voorstellen. dan gaat het er op dat moment even niet om bij wie het "afgesnoept" is toch?

misschien had ik het wel verkeerd verwoord ja.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
yannickvk wrote:
Norther66 wrote:
zeker waar. maar ik doel er meer op dat de mensen wel b-front hadden verwacht na de frequencerz. dan draait b-front toch minder lang dan de meeste mensen op dat moment verwacht hadden? als de freqz klaar zijn en je denkt mooi, nu komt b-front, en vervolgens komt ran-d er nog even tussen kan dat best teleurstellend zijn kan ik me voorstellen. dan gaat het er op dat moment even niet om bij wie het "afgesnoept" is toch?

misschien had ik het wel verkeerd verwoord ja.
De een vind het kut en de andere vond het weer tof dat Ran-D ineens daar stond waaronder ik! :clap:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Net of dat de schuld is van Ran-d :lol:

Q maakt de line up en time table.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
ULTIMO wrote:Net of dat de schuld is van Ran-d :lol:

niemand zegt ook dat het de schuld van ran-d is toch?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
De reacties van Ran-D op Qlimax die ik heb gelezen waren juist wel positief...
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
yannickvk wrote:

Nouja in het qlimax topic maar ook op facebook zijn mensen boos op Ran-D omdat hij tijd 'gestolen' heeft van B-Front :lol:

Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
ULTIMO wrote:
yannickvk wrote:

Nouja in het qlimax topic maar ook op facebook zijn mensen boos op Ran-D omdat hij tijd 'gestolen' heeft van B-Front :lol:

Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen.
Dit is niet zijn winkel vriend
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ULTIMO wrote:Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen.
Volgens mij heb jij het dan niet goed gelezen.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
X-Qlusive Ran-D (21-01-2016, AFAS Live, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Stukken beter dan verwacht, best divers! Maar huren ze de Ziggo Dome erbij af ofzo met al die artiesten?
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
MelvinFR wrote:Stukken beter dan verwacht, best divers! Maar huren ze de Ziggo Dome erbij af ofzo met al die artiesten?
2 zalen neem ik aan. Phuture Noize :worship:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik weet echt niet wat ik van deze line up moet vinden

Edit: Besloten om maar lekker gewoon te gaan. Ga mij sowieso wel vermaken!
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Diverser dan ik had verwacht, maar net te veel is niet mijn smaak. Zit met name niet op Alpha2, Sub Zero Project, Digital Punk en Hard Driver te wachten.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Phuture Noize dus naar Roughstate?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Pannenkoek wrote:Diverser dan ik had verwacht, maar net te veel is niet mijn smaak. Zit met name niet op Alpha2, Sub Zero Project, Digital Punk en Hard Driver te wachten.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
wootum wrote:Phuture Noize dus naar Roughstate?
Als je het zo leest in de aankondiging zou je haast denken van wel!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Pannenkoek wrote:Diverser dan ik had verwacht, maar net te veel is niet mijn smaak. Zit met name niet op Alpha2, Sub Zero Project, Digital Punk en Hard Driver te wachten.
Alpha2 draait toch met E-Force samen, dus daar zul je minder last van hebben denk ik. Tja, Hard Driver en Digital Punk is wel even kut, maar dan ga ik wel naar zaal 2. Sub Zero Project ben ik eigenlijk nog wel bereid een kans te geven. Vind dat ze een best goed jaar achter de rug hebben.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Q-dance wrote:Ran-D presents the Future:
Is dit dan de tweede zaal? Als in, alle namen die hierna komen vormen de tweede zaal. Dus Phuture Noize twee keer? Of is het Ran-D presents the Future: Phuture Noize? Een speciale b2b set?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
klapstoel wrote:
Q-dance wrote:Ran-D presents the Future:
Is dit dan de tweede zaal? Als in, alle namen die hierna komen vormen de tweede zaal. Dus Phuture Noize twee keer? Of is het Ran-D presents the Future: Phuture Noize? Een speciale b2b set?
Er staat een komma na Phuture Noize, dus ik gok: Ran-D presents the Future: Phuture Noize, Act of Rage & Clockartz. Maar zal wel niet op 1 regel gepast hebben.