RIP Gunz inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik de nieuwe platen wel vet vind. Maargoed dat is smaak, en daar valt niet over te twisten.
Dat ligt in mijn optiek niet aan Adaro en/of zijn oren, verre van zelfs. Persoonlijk vind ik namelijk dat Adaro erg overrated is. Zo trekt hij met name veel bezoekers omdat hij 'lekkere setjes' draait, losstaand van zijn producties dus. Daarnaast zijn de tracks van Gunz (denk ik) 90% het werk van Ran-D. Dat de sound van Gunz verandert is dan dus ook logisch, aangezien het veelal het stijltje van Ran-D weerspiegelt. Ook produceert Adaro nauwelijks goede solo-platen (meer), tracks als Murder en Rellen in de hel vind ik veruit slecht. Het zijn enkel vaak zijn collabs die mij enigszins aanspreken (Rock & Roll, Rock now en The party never dies bijvoorbeeld).wrote:Sinds Adaro zijn gehoorproblemen is het geheel fout gegaan met de hardstyle scene. Ze paste zich aan ipv door te gaan waar ze mee bezig waren.wrote:Niet persee qlimax 2011, maar gewoon voordat adaro oorproblemen kreeg, daarna is het fout gegaan met de gunz4hire trackswrote:Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen.