Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedere keer hetzelfde hardstyle carnaval feestje.
Defqon.1 red op zondag was zo'n beetje dezelfde line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat we in 't vervolg een box tissues kunnen klaarzetten wanneer er weer een lineup bekend gemaakt wordt. Volgens mij zijn jullie pas tevreden als er een hele spoontech lineup had gestaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boeit mij echt geen reet wie er op een X-Qlusive Holland zijn, met grote groep wordt het toch wel gezellig en boeit de muziek toch ook stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Denk dat we in 't vervolg een box tissues kunnen klaarzetten wanneer er weer een lineup bekend gemaakt wordt. Volgens mij zijn jullie pas tevreden als er een hele spoontech lineup had gestaan. :lol:


Echt he, dit is totaal niet mijn straatje maar dit lijkt een prima line up voor dit thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit idd juist wel een relatief originele line-up. Muzikaal gezien niet helemaal mijn ding, maar ik kan me hier prima op vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
spoontech


Extra area toevoegen genaamd "De keuken", als decor heel veel lepels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet echt 't feestje voor spannende namen nee.

Enige interessante zijn Demi Kanon en Primeshock imo maargoed dit is geen normaal feestje natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 18:42 
 
Hardtraxx Elite

Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Spalken schreef:
spoontech


Extra area toevoegen genaamd "De keuken", als decor heel veel lepels...


Lezen we mee Q-dance? Zijn in een klap alle HT'ers ook tevreden!

Millard Fillmore schreef:
Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.



Maar in alle serieusheid, XQ holland gaat echt veel minder om de muziek dan een reguliere Xqlusive en een stuk meer om de sfeer er omheen (Denk ik dan). Het heeft gewoon wat om met 10.000+ andere oranje geklede mensen lekker aan het bier te zitten, een beetje te stampen op hardstyle en af en toe ontzettend vals mee te blèren op een Hollandsche kraker.

Toen ik voor het eerst ging wist ik niet eens wie er draaiden en ik heb de tijd van mijn leven daar gehad. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.


Nou inderdaad zeg.
Ga eens livesets luisteren van XQ Holland 2009. Steengoeie setjes en evengoed in hollandse stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ga eens livesets luisteren van XQ Holland 2009. Steengoeie setjes en evengoed in hollandse stijl.


Volgens vele is dat ook de beste editie ooit geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^dubbol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Millard Fillmore schreef:
Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.


Nou inderdaad zeg.
Ga eens livesets luisteren van XQ Holland 2009. Steengoeie setjes en evengoed in hollandse stijl.


Die editie is natuurlijk ongeëvenaard (Frontliner vs B-Front, Max Enforcer vs Profyler :woot: ) maar ook ik 2013 waren er zeer toffe hardstyle setjes incl de edits in Hollandse stijl. Onder andere de set van B-Front vs Jack of Sound :drool:

Het concept is nu gewoon volledig omgegooid naar ‘een freestyle feest met Hollandse gezelligheid’. Hartstikke prima, maar ‘vroeger was alles beter’ geldt hier voor de volle 100%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die 2009 editie was ook legendarisch. En toen liep er bijna niemand verkleed hoor.

Ik vind het wat dat betreft jammer dat het nu 1 groot freestyle carnaval feestje is, waarbij de muziek dus geen reet meer uitmaakt. Als er maar zoveel mogelijk foute edits voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2009 was zeker legendarisch, en het ‘verkleden’ was er toen ook wel maar dat was eigenlijk alleen oranje gericht. Als je wat foto albums online terug kijkt zie je toch vrij veel oranje en rood-wit-blauw.

Het carnavaleske verkleden was in 2013 al een stuk meer. Daarna is dat op z’n zachtst gezegd niet minder geworden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

2013 was mijn favoriet. Het huidige carnaval freestyle thema pakt mij ook niet. Maar genoeg anderen blijkbaar wel.

Spalken schreef:
Denk dat we in 't vervolg een box tissues kunnen klaarzetten wanneer er weer een lineup bekend gemaakt wordt. Volgens mij zijn jullie pas tevreden als er een hele spoontech lineup had gestaan. :lol:

Rare reactie.
Spoontech heeft ook maar een handjevol Nederlandse artiesten dus je grap slaat kant noch wal.


De mensen hier (voornamelijk addicts&vets) zijn gewoon wat lastiger tevreden te krijgen. Maar niet onmogelijk ofzo.

Gewoon een opbouwende line up met A, B en C namen en als het even kan uit tenminste 3 verschillende boekingskantoren. Is helemaal niet zo moeilijk hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Als iemand een kaartje te koop heeft ontvang ik graag een PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is zeker niet best. Voor mij al helemaal niet :lol:

Nog maar 's kijken of ik hier heen ga, hoor altijd wel goede verhalen over het concept en de sfeer dus wellicht toch maar 's proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Zijn er nog hardtraxxers hier met gezellige grootouders?

https://www.q-dance.com/en/news/neem-je ... livestream

We zien jullie graag verschijnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Mares en Randy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst? Perry?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig met Mares en Randy.


pfffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig met Mares en Randy.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog een ticket over toevallig? Wil hem graag van je overnemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Aanwezig met Mares en Randy.


:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten