Iedere keer hetzelfde hardstyle carnaval feestje.
Defqon.1 red op zondag was zo'n beetje dezelfde line up.
Defqon.1 red op zondag was zo'n beetje dezelfde line up.
Echt he, dit is totaal niet mijn straatje maar dit lijkt een prima line up voor dit thema.wrote:Denk dat we in 't vervolg een box tissues kunnen klaarzetten wanneer er weer een lineup bekend gemaakt wordt. Volgens mij zijn jullie pas tevreden als er een hele spoontech lineup had gestaan.
Extra area toevoegen genaamd "De keuken", als decor heel veel lepels...wrote:spoontech
Lezen we mee Q-dance? Zijn in een klap alle HT'ers ook tevreden!wrote:Extra area toevoegen genaamd "De keuken", als decor heel veel lepels...wrote:spoontech
wrote:Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.
Nou inderdaad zeg.wrote:Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.
Volgens vele is dat ook de beste editie ooit geweestwrote: Ga eens livesets luisteren van XQ Holland 2009. Steengoeie setjes en evengoed in hollandse stijl.
Die editie is natuurlijk ongeëvenaard (Frontliner vs B-Front, Max Enforcer vs Profylerwrote:Nou inderdaad zeg.wrote:Wat is dan precies de bedoeling van dit feest? Als ik het zo lees allemaal kan je net zo goed naar een schuurfeest gaan ergens in de achterhoek.
Ga eens livesets luisteren van XQ Holland 2009. Steengoeie setjes en evengoed in hollandse stijl.
Rare reactie.wrote:Denk dat we in 't vervolg een box tissues kunnen klaarzetten wanneer er weer een lineup bekend gemaakt wordt. Volgens mij zijn jullie pas tevreden als er een hele spoontech lineup had gestaan.
pfffffffwrote:Aanwezig met Mares en Randy.
wrote:Aanwezig met Mares en Randy.