Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Psyko Punkz @ X-Qlusive Holland XXL 2018:


Tracklist:
02:14 - PartyfrieX ft. Schorre Chef - Ik Moet Zuipen (Hardstyle Remix)
04:52 - Jody Bernal - Que Si, Que No
06:46 - Jody Bernal - Que Si, Que No (Psyko Punkz Remix)
08:42 - Rebourne - Split Second VIP
10:02 - Tiësto & Sevenn - BOOM (Brennan Heart Remix)
10:16 - Atmozfears & Sub Zero Project - Drop The Bomb
12:19 - Abel - Onderweg (Sound Rush & RVB Remix)
14:24 - Psyko Punkz - Spaceship (Men In Black 2018 Edit)
16:26 - Headhunterz - Takin It Back (Headhunterz Edit)
17:23 - Headhunterz ft. Tatu - Colors (2017 Edit)
18:28 - Psyko Punkz - ID
21:36 - Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog (Sound Rush XQ Holland Remix)
23:44 - Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
25:13 - New Kids ft. Corry Konings & Ronnie - Hoeren Neuken Nooit Meer Werken (ID Remix)
28:07 - Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag Van Mij (LIVE)
31:44 - Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag Van Mij (ID Remix)
33:39 - Psyko Punkz - New Earth
36:48 - D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - We Don't Stop (Lights Out)
38:12 - E-Force & Kronos - Higher Force
41:02 - Psyko Punkz - Psyko Foundation (Tha Playah Remix)
44:49 - JeBroer & Dr Phunk - Leven Na De Dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

probs voor 23:44 - Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) , voor de rest...ja..heb niet zoveel met XQ Holland setjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
probs voor 23:44 - Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) , voor de rest...ja..heb niet zoveel met XQ Holland setjes xd

Eens. Ze kunnen het beter Qarnaval noemen. Was XQ Holland en XQ Italy niet eerst puur om de artiesten en stijl van het land te eren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
probs voor 23:44 - Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) , voor de rest...ja..heb niet zoveel met XQ Holland setjes xd

Jep, ook niets voor mij. Voelt een beetje als kermismuziek/apres ski muziek. Maar goed, was in 30 minuten uitverkocht, dus er is een markt voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eens. Ze kunnen het beter Qarnaval noemen. Was XQ Holland en XQ Italy niet eerst puur om de artiesten en stijl van het land te eren?
Khadber schreef:
Jep, ook niets voor mij. Voelt een beetje als kermismuziek/apres ski muziek. Maar goed, was in 30 minuten uitverkocht, dus er is een markt voor.


Dit beide inderdaad. Ik zie het ook gewoon als de apres-ski van de hardstyle...Snap eigenlijk echt niet waarom die markt zo groot is. Ga lekker naar Pussylounge, daar is het al 1 en al Kermis/Apres-ski etc.

Kan het natuurlijk ook gewoon links laten liggen allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Toch heerlijk zo'n feest tussen alle standaard hardstyle/classic/hardcore feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Toch heerlijk zo'n feest tussen alle standaard hardstyle/classic/hardcore feesten

Dit inderdaad. Is maar ééns per jaar, volgens mij nemen heel veel mensen dit veel te serieus, als ik ook zie wat voor comments er op die edits en zo komen in releasesectie. Als je het niet leuk vind ga je er toch gewoon niet heen :P

Citaat:
08:42 - Rebourne - Split Second VIP

Fucking baas dat 'ie deze draait trouwens :worship: Hoewel origineel wel vetter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Scheelt waarschijnlijk ook wel dat Khadber hoogstens drie feesten per jaar pakt. Dan snap ik wel dat je deze niet bovenaan je lijstje zet ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Spobbertiet schreef:
Toch heerlijk zo'n feest tussen alle standaard hardstyle/classic/hardcore feesten

Dit inderdaad. Is maar ééns per jaar, volgens mij nemen heel veel mensen dit veel te serieus, als ik ook zie wat voor comments er op die edits en zo komen in releasesectie. Als je het niet leuk vind ga je er toch gewoon niet heen :P


Ik wil ook niet de indruk wekken dat Q-Dance, B2S en anderen alleen maar events moeten maken die precies voor mij geschikt zijn ;). Was meer gewoon een loze opmerking in de ruimte, voel er niets voor om hier heen te gaan en dus laat ik dat ook aan mij voorbij schieten :). Het was meer een opmerking dat ik geloof ik in de minderheid ben gezien de kaartverkoop haha.

TiMOTHYb schreef:
Scheelt waarschijnlijk ook wel dat Khadber hoogstens drie feesten per jaar pakt. Dan snap ik wel dat je deze niet bovenaan je lijstje zet ja. :P

Wel meer dan drie (met alle events ongeveer 1 per maand), maar niet alles in Hardstyle.

Terug op de set zelf: Nieuwe ID klinkt goed, heb Psyko Punkz eigenlijk totaal niet in de gaten gehouden rond en na het album, maar dit klinkt wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker awkward dat stukje met Jody Bernal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Fuzzylogic schreef:
Spobbertiet schreef:
Toch heerlijk zo'n feest tussen alle standaard hardstyle/classic/hardcore feesten

Dit inderdaad. Is maar ééns per jaar, volgens mij nemen heel veel mensen dit veel te serieus, als ik ook zie wat voor comments er op die edits en zo komen in releasesectie. Als je het niet leuk vind ga je er toch gewoon niet heen :P


Ik wil ook niet de indruk wekken dat Q-Dance, B2S en anderen alleen maar events moeten maken die precies voor mij geschikt zijn ;). Was meer gewoon een loze opmerking in de ruimte, voel er niets voor om hier heen te gaan en dus laat ik dat ook aan mij voorbij schieten :). Het was meer een opmerking dat ik geloof ik in de minderheid ben gezien de kaartverkoop haha.

Was ook niet richting jou die opmerking, maar meer in het algemeen. Zie soms dat mensen gewoon kritisch reageren op bijvoorbeeld remixen van dit feest of zo, dat snap ik echt niet :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle