Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
TwizTed-Mind schreef:
robbin92 schreef:
De opbouw naar setjes met die Skype gesprekken ook leuk gedaan, ook de kleine details die ze dan op de schermen toonden waren leuk gedaan.


Zoals een chat aan de zijkant waar stond: "Vind je 23 pillen niet een beetje veel?". Hulde. :worship:

In 2013 volgens mij, toonden ze in het grote cirkelvormig ledscherm de helft vd avond 'lijntje' (je weet wel, de verstrooide versie van nijntje')

:cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Hoe vond G1LL het?


- Frequencerz waren kut want Frequencerz
- Er was van alles mis met allerlei kicks, zijn niet meer de kicks zoals vroeger
- Er werden teveel edits gedraaid en te weinig gewone muziek, daar waar de rest dat precies andersom vind
- brom brom brom
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 12:47 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
En doe 'In Mijn Huis' plaat van Zaza-Front. Echt teringirritant die chipmunk vocals, niet grappig en ook nieteens zo'n goede edit. Geen idee waar dit voor nodig was maargoed.

De heks van Hans&Grietje, ik kon er wel om grinniken maar al die lolbroekerij is verder sws niet echt mijn ding (heb thuis wat teruggeluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hoe vond G1LL het?


Ik kreeg net bericht dat ie nog aan het afteren is dus een reactie kan nog wel ff duren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou omdat iedereen toch wel benieuwd is...

Ik vond het eigenlijk een prima feestje. Sfeertje was prima, en het feit dat er geen timetable bekend was kon je je ook niet verheugen op een kut uurtje. Over het algemeen was het qua muziek prima afwisselend. Zelfs Coone viel mij alles mee. Die draaide zelfs de track van de avond, geen idee hoe die heet (dat hoop ik nog terug te vinden in de liveset).

ErikZ schreef:

- Frequencerz waren kut want Frequencerz
- Er was van alles mis met allerlei kicks, zijn niet meer de kicks zoals vroeger
- Er werden teveel edits gedraaid en te weinig gewone muziek, daar waar de rest dat precies andersom vind
- brom brom brom


- Viel wel mee, beetje voorspelbaar. Wellicht is dat kut aangezien je toch wat andere dingen verwacht van een artiest op zo'n feest?
- Klopt, kicks tegenwoordig zijn kut. Kan je vanalles van vinden, is mijn mening blijft ook onveranderd.
- Nope, was prima afwisseling. Had erger gekunt
- Tja wees kritisch, zouden meer mensen moeten doen, wordt de muziek op den duur een stuk beter van.

Al met al prima feestje. Peacock mooi gemist omdat de bob op tijd naar huis wilde. Zazafront viel nog wel wat tegen, had wel wat meer pit in gemogen. Ik weet niet of ik er weer heen ga mocht Q-Dance dit concept nog een keer uitvoeren, maar 't zal zeker een optie zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Nou omdat iedereen toch wel benieuwd is...

Ik vond het eigenlijk een prima feestje. Sfeertje was prima, en het feit dat er geen timetable bekend was kon je je ook niet verheugen op een kut uurtje. Over het algemeen was het qua muziek prima afwisselend. Zelfs Coone viel mij alles mee. Die draaide zelfs de track van de avond, geen idee hoe die heet (dat hoop ik nog terug te vinden in de liveset).


Ik weet vrij zeker dat Coone een soort Destination Nowhere edit van Guus Meeuwis - Per Spoor draaide. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
G1LL schreef:
Nou omdat iedereen toch wel benieuwd is...

Ik vond het eigenlijk een prima feestje. Sfeertje was prima, en het feit dat er geen timetable bekend was kon je je ook niet verheugen op een kut uurtje. Over het algemeen was het qua muziek prima afwisselend. Zelfs Coone viel mij alles mee. Die draaide zelfs de track van de avond, geen idee hoe die heet (dat hoop ik nog terug te vinden in de liveset).


Ik weet vrij zeker dat Coone een soort Destination Nowhere edit van Guus Meeuwis - Per Spoor draaide. :love:


Vanaf 12:50
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten