Hier ook. Ik heb de 2013 editie nog meegemaakt in de HMH. Dat was voor mij de beste. 1x erna geweest nog maar dat haalde het bij lange na niet. Nu lijkt het haast op een verkapte midzomer carnaval feest.wrote:In 2015 geweest en toen best een tof feest gehad!
Dit jaar zal het wel helemaal afhankelijk zijn van de line-up. Teveel freestyle artiesten en ik haak af...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
wrote:Geen fratsen, lekker snatsen had ik een leukere titel gevonden.
Jullie zetten die freestyle artiesten wel heel makkelijk weg. Dr. Rude en Ruthless doen in ieder geval altijd lekker aan het thema. Past überhaupt veel beter bij het concept dan bijv. DP & Adaro
Ja of in 2015 Frontliner die verkleed als keeper een standaard Frontliner set draaide 
Nu volgens mij 3 keer geweest maar ik heb het denk ik ook wel gezien. Ik loop er nog niet direct warm voor en ga in die periode liever naar Genesis en Vroeger was alles Beter. Over 'Vroeger was alles Beter' gesproken, dat is ook wel voor X-Qlusive Holland het geval ja.
Ja joh wat een mgl, maar daar zijn we in ieder geval wel van verlost nu geloof ikwrote:Ja of in 2015 Frontliner die verkleed als keeper een standaard Frontliner set draaide
Deze slaan we over.. Het geld niet waard op de manier hoe het nu is 
Psyko Punkz (hakkuh opa)wrote:Aantal artiesten in trailer:
- Dr. Rude
- Outsiders
- Bass Modulators
- Ransom
- The Partysquad
- Dr. Peacock
Het zal bij benieuwen
Coone (Belgische kost) en Bass Chaserz (dagger opa's)wrote:Psyko Punkz (hakkuh opa)wrote:Aantal artiesten in trailer:
- Dr. Rude
- Outsiders
- Bass Modulators
- Ransom
- The Partysquad
- Dr. Peacock
Het zal bij benieuwen
Lekker X-Qlusief hollands jawrote: Coone (Belgische kost)
B-Front en Frontliner als Bassie & Adriaan ga ik echt nooit vergetenwrote:Fantastische intro's ook. Heb me kapot gelachen toen.wrote:Heimwee naar de XQ Holland in de HMH in 2009, want die staat in mijn top 5 indoor feesten aller tijden. Sfeer, aankleding, geluid, sets (incl intro’s) en bovenal originaliteit.. het is ergens zonde dat het geworden is zoals het nu is, maar ook wel weer begrijpelijk ivm de populariteit..
Ik wil graag nog eens naar een ander feest dan Qapital in de Ziggo, maar vrees dat dit hem niet gaat worden.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ik zou hier alleen naartoe gaan met een leuke line-up, en dat wordt hem dus al niet. Lekker geld sparen voor Genesis en VWAB
.
Toen werd Noisecontrollers gewoon prima ingezet als afsluiter.
Nu moet het altijd een Raw artiest zijn.
Nee, want kermishardstyle en irritant dagjesvolk.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Je wil zeggen dat een Headhunterz / Project One/ Wildstylez feest niet overloopt van het dagjesvolk?wrote:Skip X-Qlusive Dagjesvolk wel voor het AoC feest 20 Oktober
Niet de doorgesnoven anabolen dagjesmensen neewrote:Je wil zeggen dat een Headhunterz / Project One/ Wildstylez feest niet overloopt van het dagjesvolk?wrote:Skip X-Qlusive Dagjesvolk wel voor het AoC feest 20 Oktober
Kans dat daar tokkievolk op af komt is vele malen lager dan bij Xqlusive, bij Return of HHZ was t prima publiekwrote:Niet de doorgesnoven anabolen dagjesmensen neewrote:Je wil zeggen dat een Headhunterz / Project One/ Wildstylez feest niet overloopt van het dagjesvolk?wrote:Skip X-Qlusive Dagjesvolk wel voor het AoC feest 20 Oktober
XQlusive Holland kan je een beetje vergelijken met alle koningsdag festivals met tokkievolk.
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Ben nog nooit op een X-Qlusive Holland geweest. Lijkt me leuk om het een keertje mee te maken, maar de line-up vind ik de laatste jaren niet bepaald aantrekkelijk. Pussy lounge in een oranje jasje is niet mijn ding. Nog naar wat langer geduld hebben denk ik dan 
Sinds het XXL is in de Ziggo is dit absoluut waar!wrote:Lekker generaliseren let's go boiiiiswrote: XQlusive Holland kan je een beetje vergelijken met alle koningsdag festivals met tokkievolk.
Het is vooral de drukte die het echt vervelend maakt. Geldt trouwens voor alle Q feesten in de Ziggo sinds die eerste HHz party. Ze verkopen wss (in tegenstelling tot de HmH) ook een deel van de tribune. Bij populaire acts komt iedereen dan naar beneden en kun je geen kant op.
Had hier totaal geen last van tijdens Qapital. Alleen zaal 2 was te druk.wrote:Het is vooral de drukte die het echt vervelend maakt. Geldt trouwens voor alle Q feesten in de Ziggo sinds die eerste HHz party. Ze verkopen wss (in tegenstelling tot de HmH) ook een deel van de tribune. Bij populaire acts komt iedereen dan naar beneden en kun je geen kant op.
Helaas geen kaartje kunnen kopen hiervoor
Als er iemand nog een kaartje over heeft en deze wil gaan verkopen hoor ik het graag!