Dit denk ik ook inderdaad.wrote:FeestDJRuud vs Ruthelss gok ikwrote:Scheelt dat het FeestDJRuthless is en niet FeestDJRuud.wrote:Wel mooi dat het me hier echt geen bal uit maakt dat FeestDJRuud er staat![]()
Voor dit feest in ieder geval een perfecte line-up!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Line up had me sowieso niet veel uitgemaakt. Mooi avondje bier drinken en gek doen
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Zany hier zou staan
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Zany hier zou staan
Inderdaad, ik mis Zany.
Mashup Jack zal ook wel leuk worden met al die gekke Nederlandse mashups wat hij zou gaan maken (hoop ik).
Mashup Jack zal ook wel leuk worden met al die gekke Nederlandse mashups wat hij zou gaan maken (hoop ik).
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Zijn inderdaad FeestDJRuud en Ruthless

Hahah dat gaat echt een hele foute set worden waarschijnlijk. 
-
MHardtraxxer
- 161 posts member since 2010
- last seen May 2019
Heb hier nu al zoveel zin in!
Hopen dat er leuke eddits gemaakt worden en artiesten echt iets met het thema doen!
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Line up doet er niet toe! 3e keer XQ Holland, Zin in!
Lijkt me een geschikte line-up voor dit feest. Deze namen maken er in ieder geval altijd wel een feestje van
Heb er zin in!
Deepack & Darkraver, leuke combinatie hahah! 
Line-up bijgewerkt in 't topic zelf.
Word wel een leuk feest, alleen geen Hans Kazàn? :o
Word wel een leuk feest, alleen geen Hans Kazàn? :o
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mokertje veel zin hierin. 
Enige waar ik echt geen zin in heb zijn Dr. Rude en Frontliner. De rest ga ik me zeker op vermaken 
Op Deetox, Frontliner en Dr Rude na zal ik me prima vermaken in de eerste zaal. Tijdens die namen kan ik ook mooi naar de 2e zaal voor een Scope Dj, Pavo of Trilok & Chiren ofzo.
Ik ga me iig goed vermaken hier. Vooral FeestDjRuthless en Darkraver & Deepack lijkt me lachen
Ik ga me iig goed vermaken hier. Vooral FeestDjRuthless en Darkraver & Deepack lijkt me lachen
Perfecte line-up voor dit feest, erg veel zin in! 
Kga jammer genoeg zelf niet maar het grootste feestje is er tijdens feestdjruthless denk ik 
Dr Rude en FeestdjRuthless heb ik in eerste instantie echt totaaaal geen zin in, maar denk dat dat nog best wel eens lache kan worden op een feest als dit.
Ik laat me verrassen
Heb er in ieder geval al erg veel zin in
Ik laat me verrassen
Ik hoop een beetje Pussy Lounge-achtigwrote:Dr Rude en FeestdjRuthless heb ik in eerste instantie echt totaaaal geen zin in, maar denk dat dat nog best wel eens lache kan worden op een feest als dit.
Ik laat me verrassenHeb er in ieder geval al erg veel zin in
ga daar maar gewoon vanuitwrote: Ik hoop een beetje Pussy Lounge-achtig
Ja daar heb ik vrij weinig mee
maargoed, sloot bier naar binnen en hopen dat het niet te lang duurt. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Zal wel een groot gekkenhuis worden die set. Hopelijk laten mensen de mosh pits wel thuis.
En die MC die de muziek heel de tijd stil wil hebben ook trouwens.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
feestdjruthless.. Ruud mag zijn wall of death wel thuis laten. en die moshpit zooi inderdaad ook. Ben hier wel een beetje bang voor maar hopelijk krijgen ze het niet van de grond.