Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de timetable best wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 23:40 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Tja, ik zou voor AVIO gaan, want A2 wordt hoogstwaarschijnlijk uitgezonden. Ik heb beide acts gezien op In Qontrol en Qountdown.. Bah.. Keuzes!


Ik moet eerlijk bekennen dat ik AVIO nog nooit live heb meegemaakt :x (Alphaverb zelf wel). Daar staat tegenover dat A2 bijna zonder uitzondering een setje neerzet voor het betere rag&beuk werk en ik nog geen één performance van Ran-D heb gemist.. En dat wil ik ook graag zo houden!

Zoals je al zegt, keuzes keuzes maar ik denk dat ik toch voor A2&Ran-D ga, ook vanwege voorkeuren binnen mijn vriendengroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snor schreef:
Khadber schreef:
Tja, ik zou voor AVIO gaan, want A2 wordt hoogstwaarschijnlijk uitgezonden. Ik heb beide acts gezien op In Qontrol en Qountdown.. Bah.. Keuzes!


Ik moet eerlijk bekennen dat ik AVIO nog nooit live heb meegemaakt :x (Alphaverb zelf wel). Daar staat tegenover dat A2 bijna zonder uitzondering een setje neerzet voor het betere rag&beuk werk en ik nog geen één performance van Ran-D heb gemist.. En dat wil ik ook graag zo houden!

Zoals je al zegt, keuzes keuzes maar ik denk dat ik toch voor A2&Ran-D ga, ook vanwege voorkeuren binnen mijn vriendengroep.

Daar zal het waarschijnljik bij mij ook wel op neerkomen.. Maar goed.. Zonde van Q-Dance om Alphaverb weer te verneuken op deze manier.. Want hij verdient zo veel respect naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We are booked as a combo-set Alphaverb / AVIO, which basically means I will do a DJ-set. But instead of playing only full tracks, I play tracks which only contain the basic lines and those will be completed LIVE by Intractable One. So that's something new for us, but very interesting to experiment with :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zonde van Q-Dance om Alphaverb weer te verneuken op deze manier.. Want hij verdient zo veel respect naar mijn mening.

Alphaverb heeft wel een handje van het jatten van anderen... voornamelijk midi-files van andere tracks gebruiken...
Kicks zijn ook veel hetzelfde...
Play the games Q-Base edit is gewoon dezelfde track met andere midi file in de synth geladen!

Overigens vind ik wel dat hij er vette producties tussen heeft zitten hoor, maar het is wel veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Khadber schreef:
Zonde van Q-Dance om Alphaverb weer te verneuken op deze manier.. Want hij verdient zo veel respect naar mijn mening.

Alphaverb heeft wel een handje van het jatten van anderen... voornamelijk midi-files van andere tracks gebruiken...
Kicks zijn ook veel hetzelfde...
Play the games Q-Base edit is gewoon dezelfde track met andere midi file in de synth geladen!

Overigens vind ik wel dat hij er vette producties tussen heeft zitten hoor, maar het is wel veel van hetzelfde.

Tuurlijk, maar hij komt daar ook wel voor uit dat hij die tracks gebruikt, dat doet hij eenmalig als extratje voor het publiek, om hem een week later gratis op internet te zetten.. Dat soort acties kan ik alleen maar waarderen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat soort acties kan ik alleen maar waarderen :).

Dat is ook niet verkeerd :)
Maar Kaboom! is regelrecht midi-jat werk... dat is wel weer jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga ook kijken om @ 00.00 bij de ingang te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Khadber schreef:
Dat soort acties kan ik alleen maar waarderen :).

Dat is ook niet verkeerd :)
Maar Kaboom! is regelrecht midi-jat werk... dat is wel weer jammer.

Je bedoelt van Get Wasted? Tot die re-work ervan kwam had ik totaal niet het idee van: Oh deze komt van Get Wasted..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je bedoelt van Get Wasted? Tot die re-work ervan kwam had ik totaal niet het idee van: Oh deze komt van Get Wasted..

Die bedoel ik idd...
Ik had dat wel, maar niet iedereen hoort dingen hetzelfde he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snor schreef:
Khadber schreef:
Tja, ik zou voor AVIO gaan, want A2 wordt hoogstwaarschijnlijk uitgezonden. Ik heb beide acts gezien op In Qontrol en Qountdown.. Bah.. Keuzes!


Ik moet eerlijk bekennen dat ik AVIO nog nooit live heb meegemaakt :x (Alphaverb zelf wel). Daar staat tegenover dat A2 bijna zonder uitzondering een setje neerzet voor het betere rag&beuk werk en ik nog geen één performance van Ran-D heb gemist.. En dat wil ik ook graag zo houden!

Zoals je al zegt, keuzes keuzes maar ik denk dat ik toch voor A2&Ran-D ga, ook vanwege voorkeuren binnen mijn vriendengroep.


Jij kon je Alphaverb nog wel herinneren? hehe
Mijn voorkeur gaat stiekem uit naar AVIO, helden :loving:
Maar zal wss toch Alpha Twins & Ran-D worden, ook helden dus het is gewoon een luxeprobleem >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 21:29 
 
Hardtraxxer

Mijn voorkeur gaat ook meer en meer naar AVIO uit (check minimix oktober :love: ) maar we zullen op het moment zelf wel zien hoe het loopt, ons kent ons hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wie zullen er dus allemaal bij meeting zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga ook m'n best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik ga ook m'n best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zullen kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
Veel plezier iedereen he ;)


Danku, Dat gaat zeker lukken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 10:55 
 
Hardtraxxer

Godver, word ik wakker met koppijn :S en ik heb niet eens gedronken gisteravond :(
Ach t zal vanzelf wel over gaan en anders ff doorbijten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 11:22 
 
Hardtraxxer

vanavond is het zover!! :yay: KNALLEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snor schreef:
Godver, word ik wakker met koppijn :S en ik heb niet eens gedronken gisteravond :(
Ach t zal vanzelf wel over gaan en anders ff doorbijten :D


ik wel, gratis bier bij de voetbalclub... :D En misschien wel aanwezig bij de meeting :D hoe herkennen we elkaar? en zeg niet aan mijn oranje kledij.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier @ iedereen die gaat. Ik ga wel meeluisteren vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Snor schreef:
Godver, word ik wakker met koppijn :S en ik heb niet eens gedronken gisteravond :(
Ach t zal vanzelf wel over gaan en anders ff doorbijten :D


ik wel, gratis bier bij de voetbalclub... :D En misschien wel aanwezig bij de meeting :D hoe herkennen we elkaar? en zeg niet aan mijn oranje kledij.. :P


Waar jij helemaal niet mocht komen! *koppijn*
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Twijfel je over je pak? Bekijk de info over de kledingvoorschriften hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel plezier iedereen! maar dat zal vast wel goedkomen!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten