Poster: X-Qlusive Holland - Een Schepje Er Bovenop!
Past

X-Qlusive Holland - Een Schepje Er Bovenop!

Time
–
Price
84,95
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Ik had maar twee mailtjes gekregen :cry:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
We doen er nog een mailtje bovenop
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Anders slaan we dat mailtje toch gewoon over.

edit: 7 mails gehad, klasse. Hou m'n hart vast voor de kvk. Gun Q echt wel een succesvol feest, maar heb niet het idee dat men enorm hyped is voor deze :x
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 54 minutes ago
Rickzel wrote:Anders slaan we dat mailtje toch gewoon over.

edit: 7 mails gehad, klasse. Hou m'n hart vast voor de kvk. Gun Q echt wel een succesvol feest, maar heb niet het idee dat men enorm hyped is voor deze :x
Jammer van de plek in het Gelredome.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Deze is gewoon over 5 weken al!

Heb het idee dat met de aankondiging wat hype was, maar omdat Q wellicht met een nieuw concept zou komen maar het is daarna aardig afgezwakt toen het bekend was dat het XQ-Holland zou zijn. (Of ik/ vriendengroep/ bekende ben de doelgroep niet waardoor ik er niks van mee krijg).
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 7 days ago
XQ Holland in de Ziggo Dome leefde ook nog wel onder vrienden/collegas die normaal niet naar dit soort feesten gaan, maar voor XQ Holland een uitzondering maakten. Die kwamen vooral uit de randstad, dus misschien heeft het ook iets met de locatie te maken?
Last edited by David_ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
Maak er weer een Dediqated van en ik koop meteen weer een kaart :loving:
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 54 minutes ago
hurricane wrote:Maak er weer een Dediqated van en ik koop meteen weer een kaart :loving:
Dat was wel legendarisch ja :loving:
Organisator
126 posts member since 2017
Excuses voor de spam, de domibo was iets te vroeg begonnen waardoor de database helaas niet ontdubbeld was :beer:
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Q-dance wrote:Excuses voor de spam, de domibo was iets te vroeg begonnen waardoor de database helaas niet ontdubbeld was :beer:
Understatement, 22 mails gehad en er zat er niet een bij waar daadwerkelijk een ticket inzat terwijl het een persoonlijke uitnodiging zou zijn :P
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Q-dance wrote:Excuses voor de spam, de domibo was iets te vroeg begonnen waardoor de database helaas niet ontdubbeld was :beer:
We wachten nog steeds op het ticket.
Ben blijkbaar persoonlijk uitgenodigd.

Maar zonder grappen, vooral de prijs doet dit echt wel de das om. Veel te duur
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dit concept is zn eigen graf aan het graven, heb ik het idee. Volgens mij moeten ze er nog hard aan trekken om kaarten te slijten, zie continue reclame voorbij komen voor XQ.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
Op Ticketswap loopt het ook nog niet bepaald storm. Reguliere kaartverkoop loopt natuurlijk nog maar atm zijn er pas 190 kaarten via TS verkocht en maar 257 gezocht. Voor een feest van dit kaliber is dat echt heel weinig. Ik begrijp dat aan een feest in het GelreDome deze ticketprijs hangt maar ik denk dat dit ontzettend veel mensen weerhoudt om dit feest te bezoeken. Helemaal aangezien Total Loss Festival al uitverkocht was en nog minder dan de helft aan entree kost.

Edit: hier stond een overmatig positieve zin maar deze werd niet op prijs gesteld.
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Tsja line-up is ook verre van spannend, zou hier juist artiesten willen zien die nu "booming" zijn (Sickmode, Rooler, Rebelion etc.) en kijken wat zij van een thema als dit kunnen maken.

Voor de dagjesmensen is het misschien leuk om voor de 90223x van links naar rechts te gaan, maar daar je geen voetbalstadion vol mee krijgen.
Hardtraxx Veteran
joostmakaay wrote:Tsja line-up is ook verre van spannend, zou hier juist artiesten willen zien die nu "booming" zijn (Sickmode, Rooler, Rebelion etc.) en kijken wat zij van een thema als dit kunnen maken.

Voor de dagjesmensen is het misschien leuk om voor de 90223x van links naar rechts te gaan, maar daar je geen voetbalstadion vol mee krijgen.
Ik denk dat je ook geen Gelredome vol krijgt met die artiesten die je noemde
Wel met een gebalanceerde line up zoals met Qlimax en Dediqated

Wat dan wel weer bijzonder is, is dat Snollebollekes het Gelredome menig keer uitverkoopt.
Oke het is dan 'maar' 40 euro en het hardstyle gehalte is laag maar qua publiek is er denk ik wel een deel overlap
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Sickmode, Rooler en Rebelion zijn ook niet erg Hollands natuurlijk…

Terugkeer XQ Italy zou ik wel zien zitten. Eerste helft early hardstyle en classics, tweede helft hedendaags stampwerk.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Ltmbr wrote:Sickmode, Rooler en Rebelion zijn ook niet erg Hollands natuurlijk…

Terugkeer XQ Italy zou ik wel zien zitten. Eerste helft early hardstyle en classics, tweede helft hedendaags stampwerk.
Als clubnight misschien, maar hier vul je iig geen ziggo mee. :P
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Rickzel wrote:
Ltmbr wrote:Sickmode, Rooler en Rebelion zijn ook niet erg Hollands natuurlijk…

Als clubnight misschien, maar hier vul je iig geen ziggo mee. :P
De Maassilo wel natuurlijk
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Had er zelf niet bij stilgestaan dat op X-Qlusive Holland enkel Nederlanders staan, dacht meer dat het zo heette omdat het wat meer op de meezingers/carnaval edits gericht was. :lol:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
joostmakaay wrote:Had er zelf niet bij stilgestaan dat op X-Qlusive Holland enkel Nederlanders staan, dacht meer dat het zo heette omdat het wat meer op de meezingers/carnaval edits gericht was. :lol:
Goeie morgen
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
joostmakaay wrote:Had er zelf niet bij stilgestaan dat op X-Qlusive Holland enkel Nederlanders staan, dacht meer dat het zo heette omdat het wat meer op de meezingers/carnaval edits gericht was. :lol:
Hahahaha, je bent niet de enige
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
View on YouTube

Fucking hel wat slecht dit, Q slaat met die event echt helemaal de plank mis imo
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
ErikZ wrote:View on YouTube

Fucking hel wat slecht dit, Q slaat met die event echt helemaal de plank mis imo
:lol:
A
Vind wel vet anthem eigenlijk xd 10x erger verwacht
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Ik ging in het verleden hier ook vaak heen met m'n schoonfamilie, die hebben geen hekel aan hardstyle maar vinden het wel eens leuk om zo'n feestje mee te maken en dan maar XQH want dat is dan iets 'toegankelijker'.

Dit jaar wilden die uiteraard niet mee, vanwege de prijs. In het verleden vonden ze 50 euro eigenlijk al aan de hoge kant, dit jaar slaat natuurlijk alles.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago