Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had maar twee mailtjes gekregen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We doen er nog een mailtje bovenop
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders slaan we dat mailtje toch gewoon over.

edit: 7 mails gehad, klasse. Hou m'n hart vast voor de kvk. Gun Q echt wel een succesvol feest, maar heb niet het idee dat men enorm hyped is voor deze :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Anders slaan we dat mailtje toch gewoon over.

edit: 7 mails gehad, klasse. Hou m'n hart vast voor de kvk. Gun Q echt wel een succesvol feest, maar heb niet het idee dat men enorm hyped is voor deze :x

Jammer van de plek in het Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 13:44 
 
Hardtraxxer

Deze is gewoon over 5 weken al!

Heb het idee dat met de aankondiging wat hype was, maar omdat Q wellicht met een nieuw concept zou komen maar het is daarna aardig afgezwakt toen het bekend was dat het XQ-Holland zou zijn. (Of ik/ vriendengroep/ bekende ben de doelgroep niet waardoor ik er niks van mee krijg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XQ Holland in de Ziggo Dome leefde ook nog wel onder vrienden/collegas die normaal niet naar dit soort feesten gaan, maar voor XQ Holland een uitzondering maakten. Die kwamen vooral uit de randstad, dus misschien heeft het ook iets met de locatie te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak er weer een Dediqated van en ik koop meteen weer een kaart :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Maak er weer een Dediqated van en ik koop meteen weer een kaart :loving:

Dat was wel legendarisch ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 15:08 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Excuses voor de spam, de domibo was iets te vroeg begonnen waardoor de database helaas niet ontdubbeld was :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Excuses voor de spam, de domibo was iets te vroeg begonnen waardoor de database helaas niet ontdubbeld was :beer:


Understatement, 22 mails gehad en er zat er niet een bij waar daadwerkelijk een ticket inzat terwijl het een persoonlijke uitnodiging zou zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 15:46 
 
Hardtraxx Addict

Q-dance schreef:
Excuses voor de spam, de domibo was iets te vroeg begonnen waardoor de database helaas niet ontdubbeld was :beer:

We wachten nog steeds op het ticket.
Ben blijkbaar persoonlijk uitgenodigd.

Maar zonder grappen, vooral de prijs doet dit echt wel de das om. Veel te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit concept is zn eigen graf aan het graven, heb ik het idee. Volgens mij moeten ze er nog hard aan trekken om kaarten te slijten, zie continue reclame voorbij komen voor XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Ticketswap loopt het ook nog niet bepaald storm. Reguliere kaartverkoop loopt natuurlijk nog maar atm zijn er pas 190 kaarten via TS verkocht en maar 257 gezocht. Voor een feest van dit kaliber is dat echt heel weinig. Ik begrijp dat aan een feest in het GelreDome deze ticketprijs hangt maar ik denk dat dit ontzettend veel mensen weerhoudt om dit feest te bezoeken. Helemaal aangezien Total Loss Festival al uitverkocht was en nog minder dan de helft aan entree kost.

Edit: hier stond een overmatig positieve zin maar deze werd niet op prijs gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 22:58 
 
Hardtraxxer

Tsja line-up is ook verre van spannend, zou hier juist artiesten willen zien die nu "booming" zijn (Sickmode, Rooler, Rebelion etc.) en kijken wat zij van een thema als dit kunnen maken.

Voor de dagjesmensen is het misschien leuk om voor de 90223x van links naar rechts te gaan, maar daar je geen voetbalstadion vol mee krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Tsja line-up is ook verre van spannend, zou hier juist artiesten willen zien die nu "booming" zijn (Sickmode, Rooler, Rebelion etc.) en kijken wat zij van een thema als dit kunnen maken.

Voor de dagjesmensen is het misschien leuk om voor de 90223x van links naar rechts te gaan, maar daar je geen voetbalstadion vol mee krijgen.

Ik denk dat je ook geen Gelredome vol krijgt met die artiesten die je noemde
Wel met een gebalanceerde line up zoals met Qlimax en Dediqated

Wat dan wel weer bijzonder is, is dat Snollebollekes het Gelredome menig keer uitverkoopt.
Oke het is dan 'maar' 40 euro en het hardstyle gehalte is laag maar qua publiek is er denk ik wel een deel overlap
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 11:42 
 
Hardtraxxer

Sickmode, Rooler en Rebelion zijn ook niet erg Hollands natuurlijk…

Terugkeer XQ Italy zou ik wel zien zitten. Eerste helft early hardstyle en classics, tweede helft hedendaags stampwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Sickmode, Rooler en Rebelion zijn ook niet erg Hollands natuurlijk…

Terugkeer XQ Italy zou ik wel zien zitten. Eerste helft early hardstyle en classics, tweede helft hedendaags stampwerk.


Als clubnight misschien, maar hier vul je iig geen ziggo mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 12:27 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ltmbr schreef:
Sickmode, Rooler en Rebelion zijn ook niet erg Hollands natuurlijk…

Terugkeer XQ Italy zou ik wel zien zitten. Eerste helft early hardstyle en classics, tweede helft hedendaags stampwerk.


Als clubnight misschien, maar hier vul je iig geen ziggo mee. :P


De Maassilo wel natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 15:49 
 
Hardtraxxer

Had er zelf niet bij stilgestaan dat op X-Qlusive Holland enkel Nederlanders staan, dacht meer dat het zo heette omdat het wat meer op de meezingers/carnaval edits gericht was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Had er zelf niet bij stilgestaan dat op X-Qlusive Holland enkel Nederlanders staan, dacht meer dat het zo heette omdat het wat meer op de meezingers/carnaval edits gericht was. :lol:


Goeie morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Had er zelf niet bij stilgestaan dat op X-Qlusive Holland enkel Nederlanders staan, dacht meer dat het zo heette omdat het wat meer op de meezingers/carnaval edits gericht was. :lol:


Hahahaha, je bent niet de enige
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 09:09 
 
Hardtraxx Veteran



Fucking hel wat slecht dit, Q slaat met die event echt helemaal de plank mis imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


Fucking hel wat slecht dit, Q slaat met die event echt helemaal de plank mis imo


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vind wel vet anthem eigenlijk xd 10x erger verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ging in het verleden hier ook vaak heen met m'n schoonfamilie, die hebben geen hekel aan hardstyle maar vinden het wel eens leuk om zo'n feestje mee te maken en dan maar XQH want dat is dan iets 'toegankelijker'.

Dit jaar wilden die uiteraard niet mee, vanwege de prijs. In het verleden vonden ze 50 euro eigenlijk al aan de hoge kant, dit jaar slaat natuurlijk alles.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten