Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdagmiddag mezelf toch laten overhalen en voor een acceptabel bedrag een kaartje gekocht. Thuis een paar borreltjes gedaan en rond een uur of 3 richting het GelreDome gefietst (hoi Mares). Bij aankomst was al meteen merkbaar dat er een stuk minder kaarten waren verkocht dan met een Qlimax/Hard Bass, geen rij bij de ingang en het fouilleren dus waren erg snel binnen wat natuurlijk positief is.

Ik had ondertussen al gehoord/gezien dat de stage in het midden stond, dit paste naar mijn mening ook perfect bij een feest als dit. Vanaf elke plek goed zicht op alle random dingen die gebeurde op het podium en alle (gast)artiesten, dus op dit gebied zeker een plus. Wel zorgde dit ervoor dat het geluid ronduit dramatisch was gedurende de hele dag. Groot deel van de platen kwamen niet goed door, nu boeit het hier een stuk minder dan wanneer dit op Qlimax het geval zou zijn maar toch jammer bij bepaalde platen. Ondanks dat alle aankleding op het veld een groot deel van het veld bezette was er nog steeds voldoende ruimte, helemaal als je iets van de stage afstond waren er nog genoeg redelijk lege plekken te vinden. Ook geen enkel moment hoeven te wachten op drinken, eten of toiletten waar normaal gesproken het tegenovergestelde het geval is in het GelreDome, ook wel eens lekker.

Mede door het geluid en de lichtelijk beschonken toestand niet heel veel van de muziek meegekregen/onthouden. Het viel me wel op dat alle artiesten (vond alleen De Nachtbrakers vrij ruk) erg hun best hadden gedaan om er wat leuks van te maken, dit is volgens mij ook wel eens anders geweest (@Warface). Ook verschillende gastoptredens waren top, al zou het leuker zijn op deze als verrassing te houden.

Uiteindelijk een erg leuke en vooral gezellige dag gehad met de groep dus zeker geen spijt van dat ik lastminute alsnog ben gegaan. De prijs die ik heb betaald speelt hier ook wel in mee, als ik de volle mep betaald had zou ik wel lichtelijk balen. Ik gok dat dit de eerste en laatste keer in het GelreDome was, mocht het volgend jaar toch weer hier zijn ben ik vast wel weer aanwezig (mits goede ticketprijs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
met de groep


@BrokenBalance
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
met de groep


@BrokenBalance


Ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moi eem
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 15:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Prima vermaakt afgelopen zaterdag. Er was genoeg ruimte op de vloer om te bewegen. Qua muziek was er een prima mix tussen NL liedjes en 'normale' hardstyle, al verlangde ik op het einde eigenlijk wel naar een enkel 'normale' hardstyle set. Pluspunt dat het overdag was. Qua aankleding was het reuzenrad echt top. Het podium in het midden, kon me in tegenstelling tot de rest hier, niet bekoren. Het was lastig mee te krijgen wie of wat er nu allemaal op het podium stond (DJs/gastoptredens), aangezien je natuurlijk allemaal verschillende kanten van het podium hebt. Dan vind ik het chiller gewoon naar 1 rechte stage te kijken. Verder miste ik ook de lasers. De edities in de Ziggo vond ik dan ook leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ons kapot gelachen om de figuren die er rond liepen en ook het gesprek aangingen, had het idee dat sommigen al vanaf woensdag bezig waren :lol:.

Setjes van Rebekah, Kobosil en Amelie Lens waren allemaal op hun eigen manier vet. Ook een stuk van Setaoc Mass & Regal meegepakt wat een heel contrast was met zaal 1, maar ook erg vet. Rebekah was vooral keihard beuken, wat een kicks kwamen er hier voorbij zeg. Wel halverwege deze set een aardige pauze gehouden wat zeker een goed idee was, na een tijdje begint het namelijk een beetje te vervelen aangezien er weinig diepgang in de set zit maar vooral constant rammen op hoog BPM. Kobosil spreekt voor zich, zijn stijl verveelt echt nooit. Wat een set was dit zeg. Amelie met haar 3 uur set vond ik ook echt tof. Ondanks dat ze afsloot was het niet constant beuken maar een heerlijke golvende set wat ik erg kan waarderen.

Na Rotterdamse Rave by Day was dit mijn tweede technofeest overdag en ik kan wel stellen: ook met techno gaat mijn voorkeur dik uit naar feesten overdag. Helemaal in een locatie als de Gelredome. Binnen merk je er vrij weinig van dat het overdag is maar je kon wel gewoon naar buiten toe om een luchtje te scheppen. Ook nog eens redelijk op tijd thuis, ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 15:50 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
Hebben ons kapot gelachen om de figuren die er rond liepen en ook het gesprek aangingen, had het idee dat sommigen al vanaf woensdag bezig waren :lol:.

Setjes van Rebekah, Kobosil en Amelie Lens waren allemaal op hun eigen manier vet. Ook een stuk van Setaoc Mass & Regal meegepakt wat een heel contrast was met zaal 1, maar ook erg vet. Rebekah was vooral keihard beuken, wat een kicks kwamen er hier voorbij zeg. Wel halverwege deze set een aardige pauze gehouden wat zeker een goed idee was, na een tijdje begint het namelijk een beetje te vervelen aangezien er weinig diepgang in de set zit maar vooral constant rammen op hoog BPM. Kobosil spreekt voor zich, zijn stijl verveelt echt nooit. Wat een set was dit zeg. Amelie met haar 3 uur set vond ik ook echt tof. Ondanks dat ze afsloot was het niet constant beuken maar een heerlijke golvende set wat ik erg kan waarderen.

Na Rotterdamse Rave by Day was dit mijn tweede technofeest overdag en ik kan wel stellen: ook met techno gaat mijn voorkeur dik uit naar feesten overdag. Helemaal in een locatie als de Gelredome. Binnen merk je er vrij weinig van dat het overdag is maar je kon wel gewoon naar buiten toe om een luchtje te scheppen. Ook nog eens redelijk op tijd thuis, ideaal.

Techno?:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hebben ons kapot gelachen om de figuren die er rond liepen en ook het gesprek aangingen, had het idee dat sommigen al vanaf woensdag bezig waren :lol:

Flink begaaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hebben ons kapot gelachen om de figuren die er rond liepen en ook het gesprek aangingen, had het idee dat sommigen al vanaf woensdag bezig waren :lol:.

Setjes van Rebekah, Kobosil en Amelie Lens waren allemaal op hun eigen manier vet. Ook een stuk van Setaoc Mass & Regal meegepakt wat een heel contrast was met zaal 1, maar ook erg vet. Rebekah was vooral keihard beuken, wat een kicks kwamen er hier voorbij zeg. Wel halverwege deze set een aardige pauze gehouden wat zeker een goed idee was, na een tijdje begint het namelijk een beetje te vervelen aangezien er weinig diepgang in de set zit maar vooral constant rammen op hoog BPM. Kobosil spreekt voor zich, zijn stijl verveelt echt nooit. Wat een set was dit zeg. Amelie met haar 3 uur set vond ik ook echt tof. Ondanks dat ze afsloot was het niet constant beuken maar een heerlijke golvende set wat ik erg kan waarderen.

Na Rotterdamse Rave by Day was dit mijn tweede technofeest overdag en ik kan wel stellen: ook met techno gaat mijn voorkeur dik uit naar feesten overdag. Helemaal in een locatie als de Gelredome. Binnen merk je er vrij weinig van dat het overdag is maar je kon wel gewoon naar buiten toe om een luchtje te scheppen. Ook nog eens redelijk op tijd thuis, ideaal.

Hoe was TRYM dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staan diverse setjes op YT van Q-Dance :)
Deze vind ik alvast erg lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Er staan diverse setjes op YT van Q-Dance :)
Deze vind ik alvast erg lekker :D


Feit dat ze het op youtube zetten en niet op Q network geeft me wel ernstig het vermoeden dat dit een jaarlijks terugkerend evenement gaat worden.

Wel leuk om terug te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Er staan diverse setjes op YT van Q-Dance :)


Feit dat ze het op youtube zetten en niet op Q network geeft me wel ernstig het vermoeden dat dit een jaarlijks terugkerend evenement gaat worden.

Wel leuk om terug te kijken :)

Mensen alvast een beetje in de sfeer brengen ^^ Moet zeggen dat ik, op de video's afgaan, wel positief verrast ben.
Ben de Nachtbrakers remix van De Laatste al aant streamen op Spotify :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik heb hetzelfde, deze opzet nodigt wel uit om toch een keer een editie te bezoeken!

En denk ook dat ze wel baat hebben als ze een editie zonder 2 jaar COVID pauze gewoon fatsoenlijk kunnen ophypen. Zou me niks verbazen dat dit dan gewoon uitverkoopt een volgende editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ja ik heb hetzelfde, deze opzet nodigt wel uit om toch een keer een editie te bezoeken!

En denk ook dat ze wel baat hebben als ze een editie zonder 2 jaar COVID pauze gewoon fatsoenlijk kunnen ophypen. Zou me niks verbazen dat dit dan gewoon uitverkoopt een volgende editie.

Mijn reden is voornamelijk dat ik sinds Covid wat zoekende ben qua Hardstyle. Vind ik het nog wel leuk, en wat vind ik dan leuk. Voor Covid was het niet echt mijn ding, door voldoende euforische stages op festivals.
Maar sinds dat verminderd (en het aandeel artiesten) en mijn smaak ook wat veranderd, lijkt me dit toch wel gezellig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja ik bedoel vooral dat ze zijn begonnen met teasen op Dediqated met die oma op dat podium "het bevalt me heir wel" en dar er 2,5/3 jaar aan covid tussen is gekomen voor het daadwerkelijke feest kwam, dat heeft qua planning en hype natuurlijk weinig voordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja ik bedoel vooral dat ze zijn begonnen met teasen op Dediqated met die oma op dat podium "het bevalt me heir wel" en dar er 2,5/3 jaar aan covid tussen is gekomen voor het daadwerkelijke feest kwam, dat heeft qua planning en hype natuurlijk weinig voordelen.

Dat ben ik helemaal met je eens. Was het meteen het jaar erna gehouden dan was de hype aangehouden ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hype voor dit feest komt al jaren vanuit 1 plek:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hype voor dit feest komt al jaren vanuit 1 plek:


Die Syrian Screeches ook er tussendoor met Jihad geluiden. Ga daar heel goed op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie eerste overgang djruud :whistle: .

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2022 20:45 
 
Hardtraxxer

Zou er zelf niet heen gaan, maar de filmpjes zien er leuk uit!

Ik geloof niet dat t volgend jaar uit zou verkopen in Gelredome met deze timing, zo op het festival seizoen.
Zie ook niet echt een beter moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was voor mij echt het grootste ruk feest in tijden. Het eerste setje, veel classics was mooi. Daar bleef het ook bij. Heb me laten overhalen door een paar maten die af en toe een feestje pakken.

Heb mezelf proberen te drogeren hielp wel wat maar nog steeds er ruk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat me opvalt is over het algemeen de tendens

- van mensen die geweest zijn: 'feestje was OK, maar zou niet zo snel nog een keer gaan'

- van mensen die NIET geweest zijn: 'op de beelden ziet het er vet uit, volgend jaar toch maar eens gaan'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sounds about right
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 21:13 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Wat me opvalt is over het algemeen de tendens

- van mensen die geweest zijn: 'feestje was OK, maar zou niet zo snel nog een keer gaan'

- van mensen die NIET geweest zijn: 'op de beelden ziet het er vet uit, volgend jaar toch maar eens gaan'.

Ben gratis geweest en prima vermaakt maar zal er zeker geen 80 voor neerleggen
Mag dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2022 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Aristo schreef:
Wat me opvalt is over het algemeen de tendens

- van mensen die geweest zijn: 'feestje was OK, maar zou niet zo snel nog een keer gaan'

- van mensen die NIET geweest zijn: 'op de beelden ziet het er vet uit, volgend jaar toch maar eens gaan'.

Ben gratis geweest en prima vermaakt maar zal er zeker geen 80 voor neerleggen
Mag dat ook?

nee
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten