Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgend jaar maar gewoon Q-Base rond deze tijd, dank u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het er fantastisch uit zien op de beelden die ik gezien heb, dat heb ik niet gehad bij de edities in Ziggodome. Deze setup is vgm echt perfect voor dit feest. Podium in het midden, grote catwalks zodat je alle gekkigheid bijna altijd van dichtbij kan zien.

Alsnog niet écht mijn feest. Maar een volgende editie (hopelijk over een paar jaar pas weer om het leuk te houden) misschien toch weer eens een kans geven met een gezellige groep.

Denk dat deze setjes en beelden op youtube ook wel veel mensen weten te enthousiasmeren voor dit feest.

Maar alsnog: volgend jaar weer een "echt" hardstyle feest in de Gelredome ipv Hard Bass (overdag :drool: ) zou ik liever zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar alsnog: volgend jaar weer een "echt" hardstyle feest in de Gelredome ipv Hard Bass (overdag :drool: ) zou ik liever zien.

Inderdaad Rick! Volgens mij hadden we daar ook een leuk idee over in de app!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:
Maar alsnog: volgend jaar weer een "echt" hardstyle feest in de Gelredome ipv Hard Bass (overdag :drool: ) zou ik liever zien.

Inderdaad Rick! Volgens mij hadden we daar ook een leuk idee over in de app!


Heb inmiddels nog een beter idee.

Hard Bass opzet, maar dan ipv 4 teams met 3 man + een liveact gewoon 1 dj per team die 2 uur de tijd krijgt om een interessant setje neer te zetten. Soort van prestigeplek á la Thrillogy maar dan om 2 uur lang je ding te doen in gelredome.

Wel heel makkelijk om een bout lineup te maken dan maargoed.

1 classic
1 euforisch
1 raw
1 hardcore

Marketingtechnisch ook "briljant" plan om een stadion mee te vullen natuurlijk, maar ach. :lol:

inb4 dj's die alsnog alleen maar eigen platen draaien 2 uur lang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 14:14 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Volgend jaar maar gewoon Q-Base rond deze tijd, dank u!

Not going to happen vanwege de nieuwe vlieg tijden daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Volgend jaar maar gewoon Q-Base rond deze tijd, dank u!

Not going to happen vanwege de nieuwe vlieg tijden daar.

Leg eens uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer nachtvluchten op Weeze? Wel vreemd in een rustigere periode na de zomervakantie.
Kijkend naar het vluchtschema mag dat echt geen probleem zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso werd zondagmorgen ook altijd gevlogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parookaville is toch ook gewoon tot 4u in de nacht? Waarom zou Qbase dan niet kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-base duurde tot 7 uur ‘s ochtends.
IMPAQT duurde tot 2 uur ‘s nachts en de eerste en enige editie was geen succes. Vraag me af of dat verlengen tot 4 uur het ineens wel een succes zouden maken tbh.

Zie trouwens dat Parookaville dit jaar alleen op vrijdag tot 04:00 duurde. Op zaterdag maar tot 01:00 dus mogelijk hebben de vliegtijden daar wel wat meer te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Volgend jaar maar gewoon Q-Base rond deze tijd, dank u!

Not going to happen vanwege de nieuwe vlieg tijden daar.


Als Q de vergunning weer aanvecht, wie weet. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 22:24 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Volgend jaar maar gewoon Q-Base rond deze tijd, dank u!

Not going to happen vanwege de nieuwe vlieg tijden daar.

Leg eens uit?

Wat ik begreep(en bij q-base ook altijd al tussen 6 en 7 te zien was) is dat er als er gevlogen wordt bijna geen licht show gegeven mag worden ivm de veiligheid van de vliegtuigen.
Waar je eerst dus 1 uurtje minder show had waar het sowieso al licht werd heb je dat nu dan 3 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Persoonlijk hecht ik er 0 waarde aan, maar ik kan me voorstellen dat ze zoiets wel nodig hebben om een (nieuw) event in de markt te zetten. Aan de andere kant had je altijd mooi de daylight/darkness show halverwege het feest. Vraag me af of 1 of 3 uur zonder lasers echt het verschil hoeft te maken. Vind zo'n uurtje zonder al te veel poespas qua licht juist enorme charme hebben (Q-Base, Feestfabriek, GZ). Lekker schedels kijken :thumbsup:

Feit is wel dat de bez. aantallen steeds verder terugliepen. Zonde, want Q-Base was qua locatie en labelhostings e.d. echt uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:41 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Persoonlijk hecht ik er 0 waarde aan, maar ik kan me voorstellen dat ze zoiets wel nodig hebben om een (nieuw) event in de markt te zetten. Aan de andere kant had je altijd mooi de daylight/darkness show halverwege het feest. Vraag me af of 1 of 3 uur zonder lasers echt het verschil hoeft te maken. Vind zo'n uurtje zonder al te veel poespas qua licht juist enorme charme hebben (Q-Base, Feestfabriek, GZ). Lekker schedels kijken :thumbsup:

Feit is wel dat de bez. aantallen steeds verder terugliepen. Zonde, want Q-Base was qua locatie en labelhostings e.d. echt uniek.

Het ging ook over movingheads enzo volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Alm1ghty schreef:
Svennn schreef:
Raymon Hermans.

Gvd maar Hermans is wel kaasje :thumbsup:

Ga je met me mee dan samen hiervandaan :cool:

Geef mij maar de schuld :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na 04:00 de mainstage sluiten en alles in de bunkers rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het hier gewoon weer over techno gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 16:17 
 
Hardtraxxer

Zijn er uberhaupt nog mensen van hier geweest? Ben wel benieuwd naar de verhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 16:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Was bij Into the madness in Duitsland, zal ook niemand van hier zijn geweest. Totaal geen spijt van gehad, was een tof feestje. Als ik zuipfeestje met slechte muziek wil doen hou ik het lekker bij carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wyvern schreef:
Was bij Into the madness in Duitsland, zal ook niemand van hier zijn geweest. Totaal geen spijt van gehad, was een tof feestje. Als ik zuipfeestje met slechte muziek wil doen hou ik het lekker bij carnaval.


Thuis in de tuin gezeten met een blik koud bier, verder ook niemand gezien van hier (gelukkig) totaal geen spijt van, tof middagje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 17:00 
 
Hardtraxxer

>.< xd :innocent: :drool: :clap: :cool: :yay: :yes: :nono: :bomb: :kiss: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht het volgend jaar weer in het Gelredome zijn en de prijzen zijn iets redelijker (max. 75) dan overweeg ik wel te gaan. Ben toch wel verrast door de supergave aankleding en het podium in het midden. Flashbacks naar De Feestfabriek :$ De filmpjes die ik heb gezien zagen er ook erg gezellig uit
Achteraf gezien had ik wel een kaartje kunnen scoren op TS >.<
Maarja achteraf is een koe in de kont kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 18:18 
 
Hardtraxxer

Wel heen geweest uiteindelijk, voornamelijk dankzij schappelijke prijzen op TS. XQ Holland normaal gesproken altijd 1 van mijn favorieten maar dit jaar toch met erg lage verwachtingen heen gegaan omdat ik het gevoel had dat er bij eigenlijk niemand hype was. Uiteindelijk heb ik me toch weer erg goed vermaakt en was dit misschien wel het leukste dit jaar (misschien juist omdat ik lage verwachtingen had). Podium in het midden beviel erg goed en de aankleding was verder ook gewoon in orde. Qua muziek wel lekker gevarieerd en persoonlijk vind ik het een verademing als een feest tegenwoordig een keer niet minimaal 80% raw/uptempo is. Iedereen hield verder ook gewoon goed rekening met het concept, als je alle edits enzo niet leuk vind kun je beter thuis blijven. Tot slot is het voor mij weer gebleken dat overdag toch wel een stuk aangenamer is, hopelijk gaat Q dit voor meer feesten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
(max. 75)


Dat kan alleen als het Gelredome zijn huur verlaagt. Dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2022 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk ook voor een schappelijk prijsje een kaartje gefixt en met lage verwachtingen hierheen gegaan. Je kon wel merken dat alle artiesten er de nodige moeite in gestoken hadden. De aankleding was ook tof (daardoor leek het ook niet zo leeg). Viel wel op dat er meer mensen dronken waren dan gebruikelijk, maar gelukkig nauwelijks last vann gehad. Al heb je natuurlijk altijd van die enkelingen die het nodig vinden om vrouwen lastig te vallen in een dronken bui. Buiten dat hing er een hele gezellige sfeer.

Muzikaal gezien verder niet hoogstaand, maar wel lekker gevarieerd. Wel veel meer breaks dan normaal uiteraard, maar heb me daar niet aan gestoord (kon je van tevoren verwachten natuurlijk). Al met al dus best een geslaagd feest gehad. Denk overigens nog steeds dat Q zich goed achter de oren moet krabben mbt de omvang en frequentie van XQ Holland, want dit kan financieel gezien onmogelijk een succes geweest zijn.

Ohja en wat een verademing om niet (lang) te hoeven wachten bij het bestellen van een drankje en bij de toiletten, echt top.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten