Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat wordt er veel gezegd maar extreem weinig verteld in dit topic zet, nondeju.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Kunnen we het hier weer gewoon over Techno hebben?



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Kunnen we het hier weer gewoon over Techno hebben?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je eens heel goed luisteren bij de hand wijs neus :evil:
Ik verpest helemaal niks!! :list: Dit is gewoon keiharde waaarheid :list: in ze algemeen: ik spreek voor 1000 zende fans enz enz dit sinds die euphoria (hardstyle) :yawn: :surrender: Loop iedereen te klagen :list: echte fans en kenners dat de hedendaagse hardstyle voor jullie dan mainstream veel te vrolijk veel zang erin komt gewoon veel te soft over komt!! lijkt op house!!! jullie zijn toch niet dooooooof of wel!!! Hebben dit nog nooit gehad deze trend heb nog noooooit lopen klagen erover nu die achterlijke trend is is het gewoon doorn in het oog voor mij als echt zware hardstyle fan en nog meer die het zelfde zeggen!!! Dat mensen deze trend kunnen waarderen is een heel ander doel groep nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet!!! Wat ik op merk aan de deze forum dat hier de meeste alleen maar fan zijn van euphoric style want is gewoon praten tegen een muur hiero !!! Ik kraak Villain en alle dj, vooral de bekende!! De block ste fan wildstyles/psyko punks/noisecontrollers/ wasted p/fronlinner headhunters /brenan heart Totaal niet af maar wat ze tegen woordig draaien is totaal tegen over gestelde wat het moet zijn schei uit over bpm!! Gaat om de sound in houd!! wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten!! Van af het onstaan tot nu is het steeds veranderd maar is nog steeds lekkere melodyen en stevige beat tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan!!! Deze nu style house achtige te vrolijk veel zang erin hoort niet tot gerne hardstyle die deze naam mag dragen iedereen loopt te klagen als jullie zoveel verstand en verdiept hier in, leest op fora,s en youtube hoe ze nu over denken denken over zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg!!! En de reakties zijn heel lauw allemaal tot weinig zelfs hier ook!! maar veel aanhang voor euphoric ik ben van de eerste generatie ben er al bij toen het onstond jullie `hebben het nog nooit van gehoord!! Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit heb ook alles ervan verzamel alles!!! Praat geen onzin over mij weet heel goed waar ik het over heb!! taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk!! Alleen jullie nappen dat niet omdat jullie nieuwe generatie zijn en later zijn ingestapt!! In de hardcore zie je dit toch ook niet is ook steeds veranderd jaren 90 jaren 2000 en nu is altijd even mooi ja smaak verschillend maar is hardcore!! Zie je toch niet te vrolijk veel zang erin laten we beetje hardcore soundjes en beat erin noemen het hardcore nee werkt het niet!! JUllie denken dat ik aan hetzeuren ben de boel afkraak is niet zo!!! Ik luister alle sets van dj,s vooral de bekende die het al gemaakt hebben en beroemd zijn en dan ineens gaan ze heel ander kant op veel te vrolijke melodyen veel zang erin lijkt gewoon op house/ trance maar heeft gewoon niks meer met hardstyle te maken denk ik man man man wat is dit nu weer voor shit. dat wil horen luister ik wel na tiesto/arwin van buuren bv die dj,s dit zo mooi vinden deze style gaan ze toch showtek achter na die is ook house gaan draaien, klaar hoor je mij niet klagen hoor!! Ik vind verandering best maar niet op deze manier!! Ik ben gewoon zo iemand die zegt ervan!! anderen denken het wel laten het op andere fora uit of youtube partyflock Weet wel sommige zijn het er niet mee eens maar zal aan mij kont roesten!! dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu!!Villain Heb ik heel veel respect voor :worship: :thumbsup: Maar kwa draaien voorkeur als dit onder hardstyle valt totaal niet van geen enkel dj die dit draaid!! wil ik ze nog niet gratis hebben!! Mensen wel mooi vinden komen meestal gewoon uit een ander gerne house die wat aan de harde kant niet mooi vinden en dit nog wel gaat voor hun!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

hardstylboy is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JE BENT AANGEREDEN DOOR DE BAPDROMEDARIS
_.-''''-.
/_ @ |
',,,,. | .'''''''.
. ' | / \
. | \ _.-' \
. | '.-' '-.
. | ',
. | BAPDROMEDARIS '',
. ',,-, ':;
. ',,| ;,, ,' ;;
. ! ; !'',,,',',,,,'! ; ;:
. : ; ! ! ! ! ; ; :;
. ; ; ! ! ! ! ; ; ;,
. ; ; ! ! ! ! ; ;
. ; ; ! ! ! ! ; ;
. ;,, !,! !,! ;,;
. /_I L_I L_I /_I

وعمل إلسن على ظهره! ويوجد على ظهر المركب +/- 20،000 كيلو جرام من bap! إذا قمت بإعادة توجيه هذه الرسالة إلى 5 أشخاص على الأقل ، فلن يخذلك Lennard!
إذا قمت بإعادة توجيه هذه الرسالة إلى 10 أشخاص على الأقل ، فستتمكن من إنشاء نفسك!
إذا قمت بإعادة توجيه هذه الرسالة إلى 15 شخصًا على الأقل ، فسوف تشارك الأرباح!

إذا لم تقم بإعادة توجيه هذه الرسالة إلى أي شخص ، فسوف تتركك جربن وتحدث معك عدة مرات! لذا أعد هذا إلى الجميع وإلا ستموت الليلة!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
hardstylboy is that you?

The man, the legend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Je mag iets best meuk vinden, maar er wordt hier genoemd dat Rebelion onwijs gevarieerd produceert. Dat is gezien hun recentere euforische en harde platen geen vreemde opmerking. Als iemand dat aanleiding vindt om hun platen te bestempelen als "ongelofelijk harde meuk tot matig/goede platen" om maar grappig over te komen, dan vind ik dat kinderachtig.

edit; Ik bedoel als je je ongezouten mening geeft (zowel positief als negatief) in een release toppa, dan voegt het wat toe. Dat is hier niet het geval.
Oh well, misschien laat ik mezelf te veel gaan.

Boehoe, gaat het een beetje? Nog caren om welke inhoud er in welk topic getypt wordt op Hardtraxx... :lol:

nieuwe-tracks-hs/warface-n-vitral-fuck-the-drum-machine-rebelion-live-edit-t76590.html?hilit=rebelion

Om maar even een voorbeeld te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een meuk, goeiendagzeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 07:43 
 
Hardtraxxer

Het concept xqlusive Holland is meuk, rebelion is meuk! Heerlijk je eigen mening mogen geven op een forum. Ik ga werken, goedemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:


Ja dit is inderdaad echt enorme meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:


Ga ik ook zeker niet ontkennen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slechte smaak muziek hebben de meeste hier ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer timetable?
Komt deze er uberhaupt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 13:15 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn kaartje toch maar verkocht...

Ik overweeg om naar Spectrum te gaan eigenlijk.
Meer gegadigde die eventueel een plekje over hebben in de auto?
Afkomstig uit utrecht.

https://hardtraxx.com/feesten/spectrum-3-september-de-vorstin-hilversum-t76605.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Wanneer timetable?
Komt deze er uberhaupt

12:00-23:00 - Verkapte Nederlandstalige Hardstyle Bootleg Remuxxen Herrie door diverse artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Aristo schreef:
Wanneer timetable?
Komt deze er uberhaupt

12:00-23:00 - Verkapte Nederlandstalige Hardstyle Bootleg Remuxxen Herrie door diverse artiesten


Zie iig dat er bij de laatste xqlusive holland in 2018 ook geen timetable werd gegeven, zal dus nu ook weer een verrassing blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
OPA'S EN OMA’S MOGEN GRATIS NAAR HARDSTYLEFEEST X-QLUSIVE HOLLAND
GOUWE OUWE
NIEUWS
ENTERTAINMENT
30.08.2022 | 19:27 UUR | JUJUBE ZEGUERS
Hardstylefans kunnen dit jaar gratis hun opa en oma meenemen naar X-Qlusive Holland. Dat hardstylefeest vindt aanstaande zaterdag plaats in de Gelredome in Arnhem.
Naast artiesten als Paul Elstak, Frequencerz, FeestDJRuud en The Partysquad is ook Hardstyle Oma te zien.

HARDSTYLEFEEST
Hardstyle Oma is al vaker bij X-Qlusive Holland geweest, maar krijgt dit jaar “een zeer prominente rol binnen het oranje-spektakel”. Dat meldt organisator Q-dance.

“Tijdens Uit Oma’s Oude Doos zal oma zelf achter de draaitafels plaatsnemen en de rood-wit-blauw-oranje menigte trakteren op haar favoriete feestnummers. Om oma’s allereerste DJ-set te vieren, organiseert X-Qlusive Holland daarom een ode aan de ‘ouderen’.” De “leeftijdsgenoten van oma” krijgen “de beste plek” om alles te zien en met hun kleinkinderen te dansen in de zogenoemde OldenCircle.

Bezoekers kunnen hun grootouders nog tot vrijdag 12.00 uur aanmelden.


https://www.linda.nl/nieuws/entertainme ... e-holland/

Alles om de zaal vol te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Moet je eens heel goed luisteren bij de hand wijs neus :evil:
Ik verpest helemaal niks!! :list: Dit is gewoon keiharde waaarheid :list: in ze algemeen: ik spreek voor 1000 zende fans enz enz dit sinds die euphoria (hardstyle) :yawn: :surrender: Loop iedereen te klagen :list: echte fans en kenners dat de hedendaagse hardstyle voor jullie dan mainstream veel te vrolijk veel zang erin komt gewoon veel te soft over komt!! lijkt op house!!! jullie zijn toch niet dooooooof of wel!!! Hebben dit nog nooit gehad deze trend heb nog noooooit lopen klagen erover nu die achterlijke trend is is het gewoon doorn in het oog voor mij als echt zware hardstyle fan en nog meer die het zelfde zeggen!!! Dat mensen deze trend kunnen waarderen is een heel ander doel groep nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet!!! Wat ik op merk aan de deze forum dat hier de meeste alleen maar fan zijn van euphoric style want is gewoon praten tegen een muur hiero !!! Ik kraak Villain en alle dj, vooral de bekende!! De block ste fan wildstyles/psyko punks/noisecontrollers/ wasted p/fronlinner headhunters /brenan heart Totaal niet af maar wat ze tegen woordig draaien is totaal tegen over gestelde wat het moet zijn schei uit over bpm!! Gaat om de sound in houd!! wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten!! Van af het onstaan tot nu is het steeds veranderd maar is nog steeds lekkere melodyen en stevige beat tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan!!! Deze nu style house achtige te vrolijk veel zang erin hoort niet tot gerne hardstyle die deze naam mag dragen iedereen loopt te klagen als jullie zoveel verstand en verdiept hier in, leest op fora,s en youtube hoe ze nu over denken denken over zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg!!! En de reakties zijn heel lauw allemaal tot weinig zelfs hier ook!! maar veel aanhang voor euphoric ik ben van de eerste generatie ben er al bij toen het onstond jullie `hebben het nog nooit van gehoord!! Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit heb ook alles ervan verzamel alles!!! Praat geen onzin over mij weet heel goed waar ik het over heb!! taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk!! Alleen jullie nappen dat niet omdat jullie nieuwe generatie zijn en later zijn ingestapt!! In de hardcore zie je dit toch ook niet is ook steeds veranderd jaren 90 jaren 2000 en nu is altijd even mooi ja smaak verschillend maar is hardcore!! Zie je toch niet te vrolijk veel zang erin laten we beetje hardcore soundjes en beat erin noemen het hardcore nee werkt het niet!! JUllie denken dat ik aan hetzeuren ben de boel afkraak is niet zo!!! Ik luister alle sets van dj,s vooral de bekende die het al gemaakt hebben en beroemd zijn en dan ineens gaan ze heel ander kant op veel te vrolijke melodyen veel zang erin lijkt gewoon op house/ trance maar heeft gewoon niks meer met hardstyle te maken denk ik man man man wat is dit nu weer voor shit. dat wil horen luister ik wel na tiesto/arwin van buuren bv die dj,s dit zo mooi vinden deze style gaan ze toch showtek achter na die is ook house gaan draaien, klaar hoor je mij niet klagen hoor!! Ik vind verandering best maar niet op deze manier!! Ik ben gewoon zo iemand die zegt ervan!! anderen denken het wel laten het op andere fora uit of youtube partyflock Weet wel sommige zijn het er niet mee eens maar zal aan mij kont roesten!! dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu!!Villain Heb ik heel veel respect voor :worship: :thumbsup: Maar kwa draaien voorkeur als dit onder hardstyle valt totaal niet van geen enkel dj die dit draaid!! wil ik ze nog niet gratis hebben!! Mensen wel mooi vinden komen meestal gewoon uit een ander gerne house die wat aan de harde kant niet mooi vinden en dit nog wel gaat voor hun!!


Mand
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Moet je eens heel goed luisteren bij de hand wijs neus :evil:
Ik verpest helemaal niks!! :list: Dit is gewoon keiharde waaarheid :list: in ze algemeen: ik spreek voor 1000 zende fans enz enz dit sinds die euphoria (hardstyle) :yawn: :surrender: Loop iedereen te klagen :list: echte fans en kenners dat de hedendaagse hardstyle voor jullie dan mainstream veel te vrolijk veel zang erin komt gewoon veel te soft over komt!! lijkt op house!!! jullie zijn toch niet dooooooof of wel!!! Hebben dit nog nooit gehad deze trend heb nog noooooit lopen klagen erover nu die achterlijke trend is is het gewoon doorn in het oog voor mij als echt zware hardstyle fan en nog meer die het zelfde zeggen!!! Dat mensen deze trend kunnen waarderen is een heel ander doel groep nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet!!! Wat ik op merk aan de deze forum dat hier de meeste alleen maar fan zijn van euphoric style want is gewoon praten tegen een muur hiero !!! Ik kraak Villain en alle dj, vooral de bekende!! De block ste fan wildstyles/psyko punks/noisecontrollers/ wasted p/fronlinner headhunters /brenan heart Totaal niet af maar wat ze tegen woordig draaien is totaal tegen over gestelde wat het moet zijn schei uit over bpm!! Gaat om de sound in houd!! wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten!! Van af het onstaan tot nu is het steeds veranderd maar is nog steeds lekkere melodyen en stevige beat tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan!!! Deze nu style house achtige te vrolijk veel zang erin hoort niet tot gerne hardstyle die deze naam mag dragen iedereen loopt te klagen als jullie zoveel verstand en verdiept hier in, leest op fora,s en youtube hoe ze nu over denken denken over zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg!!! En de reakties zijn heel lauw allemaal tot weinig zelfs hier ook!! maar veel aanhang voor euphoric ik ben van de eerste generatie ben er al bij toen het onstond jullie `hebben het nog nooit van gehoord!! Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit heb ook alles ervan verzamel alles!!! Praat geen onzin over mij weet heel goed waar ik het over heb!! taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk!! Alleen jullie nappen dat niet omdat jullie nieuwe generatie zijn en later zijn ingestapt!! In de hardcore zie je dit toch ook niet is ook steeds veranderd jaren 90 jaren 2000 en nu is altijd even mooi ja smaak verschillend maar is hardcore!! Zie je toch niet te vrolijk veel zang erin laten we beetje hardcore soundjes en beat erin noemen het hardcore nee werkt het niet!! JUllie denken dat ik aan hetzeuren ben de boel afkraak is niet zo!!! Ik luister alle sets van dj,s vooral de bekende die het al gemaakt hebben en beroemd zijn en dan ineens gaan ze heel ander kant op veel te vrolijke melodyen veel zang erin lijkt gewoon op house/ trance maar heeft gewoon niks meer met hardstyle te maken denk ik man man man wat is dit nu weer voor shit. dat wil horen luister ik wel na tiesto/arwin van buuren bv die dj,s dit zo mooi vinden deze style gaan ze toch showtek achter na die is ook house gaan draaien, klaar hoor je mij niet klagen hoor!! Ik vind verandering best maar niet op deze manier!! Ik ben gewoon zo iemand die zegt ervan!! anderen denken het wel laten het op andere fora uit of youtube partyflock Weet wel sommige zijn het er niet mee eens maar zal aan mij kont roesten!! dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu!!Villain Heb ik heel veel respect voor :worship: :thumbsup: Maar kwa draaien voorkeur als dit onder hardstyle valt totaal niet van geen enkel dj die dit draaid!! wil ik ze nog niet gratis hebben!! Mensen wel mooi vinden komen meestal gewoon uit een ander gerne house die wat aan de harde kant niet mooi vinden en dit nog wel gaat voor hun!!

Alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Alles kut enter


Eigenlijk perfect voor de laatste set

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Citaat:
OPA'S EN OMA’S MOGEN GRATIS NAAR HARDSTYLEFEEST X-QLUSIVE HOLLAND
GOUWE OUWE
NIEUWS
ENTERTAINMENT
30.08.2022 | 19:27 UUR | JUJUBE ZEGUERS
Hardstylefans kunnen dit jaar gratis hun opa en oma meenemen naar X-Qlusive Holland. Dat hardstylefeest vindt aanstaande zaterdag plaats in de Gelredome in Arnhem.
Naast artiesten als Paul Elstak, Frequencerz, FeestDJRuud en The Partysquad is ook Hardstyle Oma te zien.

HARDSTYLEFEEST
Hardstyle Oma is al vaker bij X-Qlusive Holland geweest, maar krijgt dit jaar “een zeer prominente rol binnen het oranje-spektakel”. Dat meldt organisator Q-dance.

“Tijdens Uit Oma’s Oude Doos zal oma zelf achter de draaitafels plaatsnemen en de rood-wit-blauw-oranje menigte trakteren op haar favoriete feestnummers. Om oma’s allereerste DJ-set te vieren, organiseert X-Qlusive Holland daarom een ode aan de ‘ouderen’.” De “leeftijdsgenoten van oma” krijgen “de beste plek” om alles te zien en met hun kleinkinderen te dansen in de zogenoemde OldenCircle.

Bezoekers kunnen hun grootouders nog tot vrijdag 12.00 uur aanmelden.


https://www.linda.nl/nieuws/entertainme ... e-holland/

Alles om de zaal vol te krijgen
Ik verwacht nog een item in Shownieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjongejonge wat dalen ze diep zeg met dit feest.
Zag ook al een lijst van de gastoptredens voorbij komen waar het Mega piraten Festijn jaloers op is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Citaat:
OPA'S EN OMA’S MOGEN GRATIS NAAR HARDSTYLEFEEST X-QLUSIVE HOLLAND
GOUWE OUWE
NIEUWS
ENTERTAINMENT
30.08.2022 | 19:27 UUR | JUJUBE ZEGUERS
Hardstylefans kunnen dit jaar gratis hun opa en oma meenemen naar X-Qlusive Holland. Dat hardstylefeest vindt aanstaande zaterdag plaats in de Gelredome in Arnhem.
Naast artiesten als Paul Elstak, Frequencerz, FeestDJRuud en The Partysquad is ook Hardstyle Oma te zien.

HARDSTYLEFEEST
Hardstyle Oma is al vaker bij X-Qlusive Holland geweest, maar krijgt dit jaar “een zeer prominente rol binnen het oranje-spektakel”. Dat meldt organisator Q-dance.

“Tijdens Uit Oma’s Oude Doos zal oma zelf achter de draaitafels plaatsnemen en de rood-wit-blauw-oranje menigte trakteren op haar favoriete feestnummers. Om oma’s allereerste DJ-set te vieren, organiseert X-Qlusive Holland daarom een ode aan de ‘ouderen’.” De “leeftijdsgenoten van oma” krijgen “de beste plek” om alles te zien en met hun kleinkinderen te dansen in de zogenoemde OldenCircle.

Bezoekers kunnen hun grootouders nog tot vrijdag 12.00 uur aanmelden.


Wat triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha. Gegokt en verloren met het Gelredome
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten