Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 19:08 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Rubrix schreef:
Word pijnlijk om de gelredome op 3 sep maar halfvol te zien staan...
Of dat gevoel krijg ik iniedergeval door alle slechte berichten :(


Volgens mij ging het bij dediqated ook zo. Toen had ik ook het idee dat ze het niet vol kregen. Uiteindelijk gewoon volle bak. Er passen natuurlijk ook een karrevracht mensen in zo'n stadion.

we gaan het zien. Een beetje bewegingsruimte is helemaal niet erg toch :)


Met genoeg winacties op Slam en 538 etc krijg je een stadion wel vol...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het daadwerkelijk maar halfvol gaat zijn hangen ze gewoon een doek halverwege het stadion waardoor het alsnog vol lijkt, wel beter voor de sfeer. Zo deed b2s dat als ik het me goed herinner ook bij Genesis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via via hoor ik dat tijdens of na deze X-Qlusive de volgende X-Qlusive wordt aangekondigd. Zou om Rebelion gaan. Neem het met een korreltje zout, maar wel leuk voor de geruchtenmolen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zou me niet verbazen, Sub Zero Project of Rebelion zijn wel de meest voordehand liggende kandidaten.

Je kan wel X-Qlusive's gaan houden met namen van de oude garde en die dat "verdienen" maar die verkopen bij lange na geen AFAS uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je kan wel X-Qlusive's gaan houden met namen van de oude garde en die dat "verdienen" maar die verkopen bij lange na geen AFAS uit.


Zie je ze al aankomen met XQlusive Coone of iets dergelijks. SZP gaat in Nederland ook niet uitverkopen denk ik.

Rebelion is echt de meest voor de hand liggende naam. Al had ik het Adaro ook nog wel een keer gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eigenlijk wel op een XQ Sound Rush gehoopt. Als dat niet de volgende wordt ben ik bang dat die er nooit meer komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Had eigenlijk wel op een XQ Sound Rush gehoopt. Als dat niet de volgende wordt ben ik bang dat die er nooit meer komt..


Denk eerlijk gezegd dat dat ook bij lange na niet uitverkoopt in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 11:06 
 
Hardtraxxer

Nog eens een X-Qlusive Italy heeft misschien nog wel de meeste kans op uitverkopen. Kan je in ieder geval een hele brede doelgroep mee aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als het daadwerkelijk maar halfvol gaat zijn hangen ze gewoon een doek halverwege het stadion waardoor het alsnog vol lijkt, wel beter voor de sfeer. Zo deed b2s dat als ik het me goed herinner ook bij Genesis.


Ja of de stage naar voren schuiven, paar keer in Ahoy Rotterdam gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je kan wel X-Qlusive's gaan houden met namen van de oude garde en die dat "verdienen" maar die verkopen bij lange na geen AFAS uit.


Een XQ Atmozfears hoop ik stiekem nog steeds op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als het daadwerkelijk maar halfvol gaat zijn hangen ze gewoon een doek halverwege het stadion waardoor het alsnog vol lijkt, wel beter voor de sfeer. Zo deed b2s dat als ik het me goed herinner ook bij Genesis.
of geen dans-decks bouwen aan de zijkanten zoals in de beginjaren van Qlimax / Hard-Bass. Scheelt ook weer kosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Via via hoor ik dat tijdens of na deze X-Qlusive de volgende X-Qlusive wordt aangekondigd. Zou om Rebelion gaan. Neem het met een korreltje zout, maar wel leuk voor de geruchtenmolen :P

Denk dat dit een beetje gelijk op gaat met het kiezen van de Legends set tijdens Defqon. Die keuzes raken ook aardig op en krijg je de meest rare of juist voor de hand liggende keuzes.

Rebelion zal zeker verkopen, maar zijn ze een X-Qlusive waard als je kijkt naar de voorgangers in het rijtje?
Al is dat natuurlijk een beetje persoonlijk. Ik vind Aphex Twin een legende, maar ik ken er zat die het onsamenhangende herrie vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
makrooy schreef:
Rebelion zal zeker verkopen, maar zijn ze een X-Qlusive waard als je kijkt naar de voorgangers in het rijtje?
Al is dat natuurlijk een beetje persoonlijk. Ik vind Aphex Twin een legende, maar ik ken er zat die het onsamenhangende herrie vinden.

Ben geen Rebelion fanboy en zou denk ik ook niet zo snel gaan, maar als iemand een X-Qlusive verdiend zijn zij het wel imo. Draaien ondertussen ook alweer wat jaartjes mee, horen anno 2022 bij de top van de scene en hebben door de jaren heen laten zien dat ze onwijs gevarieerd kunnen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Fuzzylogic schreef:
Als het daadwerkelijk maar halfvol gaat zijn hangen ze gewoon een doek halverwege het stadion waardoor het alsnog vol lijkt, wel beter voor de sfeer. Zo deed b2s dat als ik het me goed herinner ook bij Genesis.
of geen dans-decks bouwen aan de zijkanten zoals in de beginjaren van Qlimax / Hard-Bass. Scheelt ook weer kosten


Ze hebben dit jaar natuurlijk ook voor t eerst die Vriendendecks waar je je eigen tafel kan reserveren, bediening etc. erbij. Dus die decks komen er wel en verdienen ze ook wel aan.

Ik verwacht ook wel weer die soort "kooien" met die kleine verhogingen op de dansvloer net zoals bij Dediqated. Neemt toch ook weer wat extra ruimte in waardoor het voller oogt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt natuurlijk ook een beetje aan wat de 'classificatie' is voor een X-Qlusive. Volgens mij is dit ooit zo begonnen als: wie of wat zetten we in de spotlight? zoals ze dat nu met die Legends set doen. Wie heeft zijn staat van dienst bewezen in de scene, heeft diverse hits etc. Ik kan zelf nou niet echt Rebelion platen bedenken welke door een volle main worden meegezongen of geschreeuwd, maar dat kan ook komen doordat ik hun werk niet heel boeiend vindt op een enkele plaat na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer je kijkt naar hoe lang de namen meedraaien in de (sub)top van de scene, dan zouden Bass Modulators, Crypsis, Atmozfears en Adaro mijn inziens het meest aanspraak maken op een eigen X-Qlusive.

Vermoedelijk zal geen van die genoemde namen een AFAS uitverkopen. Daarnaast zit Crypsis natuurlijk bij MW, dus dat gaat sowieso niet gebeuren.

Om even OT te blijven: merk dat mensen uit mijn omgeving die sporadisch hardstyle luisteren en van NL muziek houden hier wel naar toe gaan, maar dat het onder het vaste hs publiek niet echt leeft. Voor de helft van het geld was ik hiervoor wel naar de AFAS of Ziggo gegaan, maar dit is t mij ook niet waard. Verkeerd gegokt door Q wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Revolting Against schreef:
makrooy schreef:
Rebelion zal zeker verkopen, maar zijn ze een X-Qlusive waard als je kijkt naar de voorgangers in het rijtje?
Al is dat natuurlijk een beetje persoonlijk. Ik vind Aphex Twin een legende, maar ik ken er zat die het onsamenhangende herrie vinden.

Ben geen Rebelion fanboy en zou denk ik ook niet zo snel gaan, maar als iemand een X-Qlusive verdiend zijn zij het wel imo. Draaien ondertussen ook alweer wat jaartjes mee, horen anno 2022 bij de top van de scene en hebben door de jaren heen laten zien dat ze onwijs gevarieerd kunnen produceren.

Zeg dat wel, van ongelofelijk harde meuk tot matig/goede platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hilarisch hoor, muziek van een artiest als meuk bestempelen omdat je er zelf niks aan vindt. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 14:20 
 
Hardtraxxer

Was eerst ook mijn reactie, maar zit best een kern van waarheid in.

Zeker de meer euforische platen de laatste jaren zijn ijzersterk, maar ook het lompe kan ik goed waarderen. Neemt niet weg dat Rebelion regelmatig enorm uit de bocht vliegt met de grootst mogelijke troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Hilarisch hoor, muziek van een artiest als meuk bestempelen omdat je er zelf niks aan vindt. :x

Dan kan je dus nooit iets meuk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Je mag iets best meuk vinden, maar er wordt hier genoemd dat Rebelion onwijs gevarieerd produceert. Dat is gezien hun recentere euforische en harde platen geen vreemde opmerking. Als iemand dat aanleiding vindt om hun platen te bestempelen als "ongelofelijk harde meuk tot matig/goede platen" om maar grappig over te komen, dan vind ik dat kinderachtig.

edit; Ik bedoel als je je ongezouten mening geeft (zowel positief als negatief) in een release toppa, dan voegt het wat toe. Dat is hier niet het geval.
Oh well, misschien laat ik mezelf te veel gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hun langdradige euforische platen meuk, mag dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euforisch mag je nooit meuk vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kunnen we het hier weer gewoon over Techno hebben?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten