Made By Me 

en kijk eens wie we daar hebben

Haha! volgend keer gewoon hoi zeggenwrote:Haha jij liep nog voor me .. Tikte ik Frank volgens mij aan aan & toen was je weg![]()
joram beetje bezopenwrote:
Met Mr. K.Y.W.H.U.U.U.U.U.U.U.U & D-Block! Ik en joram waren serieus business kijken, en hij had dorst.
Ja klopt .. klein 2 middel 3 groot 4 ..wrote:7 muntjes voor 10 euro hoorde ik, biertje 2 muntjes.
Waar gaat het heen met de prijzen, niet normaal
20 euro was 14 muntenwrote:Is het niet 8 voor 10 euro / 1,25 per muntje / 2,50 per klein biertje=standaard? Heb ze niet geteld, weet alleen dat je er heel veel kreeg voor 50 euro
Dat lukt mij anders aardig hoor: een paar bier aan het begin, daarna een flesje water. Dopje meegenomen van huis en blijven vullen in de WC. Dan moet je daar wel genoegen mee nemen jadaarom moet je op dit soort feesten niet met 20euro aankomen
Mag je geen (lege) flesjes meenemen dan?wrote:Dat lukt mij anders aardig hoor: een paar bier aan het begin, daarna een flesje water. Dopje meegenomen van huis en blijven vullen in de WC. Dan moet je daar wel genoegen mee nemen jadaarom moet je op dit soort feesten niet met 20euro aankomen
Hahaha dat doet mn moeder ook altijd.. dopjes van thuis meenemenwrote:Dat lukt mij anders aardig hoor: een paar bier aan het begin, daarna een flesje water. Dopje meegenomen van huis en blijven vullen in de WC. Dan moet je daar wel genoegen mee nemen jadaarom moet je op dit soort feesten niet met 20euro aankomen
ScherpMag je geen (lege) flesjes meenemen dan?