YEAH, denk dat ik ga.. maar nog zeker ivm Carnaval ....
Maar hij verdient het zeker!!
Maar hij verdient het zeker!!
Of een Project Two met de Noisecontrollers erbij.wrote:& hoop eigenlijk op een nieuwe P1 productie voor dit feest!
Idem hier.wrote:ik kies voor hardbass dan, die line up
yajdeewrote:YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, we gaan!
wa gezelligwrote:yajdeewrote:YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, we gaan!ikke ook
in mn eentje xD
kdenk dak ook in me eentje moet komenwrote:yajdeewrote:YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, we gaan!ikke ook
in mn eentje xD
gaan wij saamptjeswrote:kdenk dak ook in me eentje moet komenwrote:yajdeewrote:YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, we gaan!ikke ook
in mn eentje xD
![]()
Maten willen allemaal naar Hard Bass
en ja dan kan je natuurlijk niet naar XQ![]()
ik zeg gewoon doen!
reiskosten valt toch ook wel mee?! 17 euro naar A'dam vanuit Brabant (wel met OV-korting)wrote:Ik wil er ook graag heen maar betwijfel zeer of ik mijn maten mee kan krijgen.![]()
Waarschijnlijk 41 euro voor de ticket, en dan nog reiskosten vinden ze iets te veel.
Tja maar bijelkaar wordt het dan al wel 60 euro exclusief bier.wrote:reiskosten valt toch ook wel mee?! 17 euro naar A'dam vanuit Brabant (wel met OV-korting)wrote:Ik wil er ook graag heen maar betwijfel zeer of ik mijn maten mee kan krijgen.![]()
Waarschijnlijk 41 euro voor de ticket, en dan nog reiskosten vinden ze iets te veel.
Ik vind het dat zeker waard! en een aantal van mijn vrienden ook.. maar t is ook niet niks natuurlijk dat is ook weer zo.wrote:Tja maar bijelkaar wordt het dan al wel 60 euro exclusief bier.wrote:reiskosten valt toch ook wel mee?! 17 euro naar A'dam vanuit Brabant (wel met OV-korting)wrote:Ik wil er ook graag heen maar betwijfel zeer of ik mijn maten mee kan krijgen.![]()
Ik vind dat het ook zeker wel waard, maar zij dus niet.
jah maar dat komt ook omdat DefQon wat groter is dan ditwrote:sneller uitverkocht dan defqon denk ik