Idd Ricooo wordt tijd he!wrote: Eindelijk weer s samen feesten Simoon!
Ben ook benieuwd naar de lineup, hoop stiekem op Alpha Twins en/of Zatox!
Als dat de line up wordt vind ik em wel karig! Mogen wel wat meer artiesten komen wat mij betreft..
Idd Ricooo wordt tijd he!wrote: Eindelijk weer s samen feesten Simoon!
Ben ook benieuwd naar de lineup, hoop stiekem op Alpha Twins en/of Zatox!
Je moeder? Ik mag jou moeder nu al!wrote:Me moeder heeft dit gelezen .. en stuurde dit in een berichtje naar me:
Haha ja ja.. me moeder .. is ook aanweziggwrote:Je moeder? Ik mag jou moeder nu al!wrote:Me moeder heeft dit gelezen .. en stuurde dit in een berichtje naar me:
Goede vriend van HHwrote:Als chuckie komt dan lach ik me dood.
100 punten!wrote:Je moeder? Ik mag jou moeder nu al!wrote:Me moeder heeft dit gelezen .. en stuurde dit in een berichtje naar me:
Als chuckie komt Ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekochtwrote:Als chuckie komt dan lach ik me dood.
Waarom? Ik zou het wel grappig vinden hoor. Eindelijk een line-up met iets gewaagds haha. Maar ik geloof er niet zo in.wrote:Als chuckie komt Ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekochtwrote:Als chuckie komt dan lach ik me dood.
Helemaal mee eenswrote:Chuckie die opent zou k niks tegen hebben.
NC lijkt me juist niet zo heel interessant, je weet wel wat er zo ongeveer uit gaat komen, maar nog altijd interessanter dan die van Brennan Heart..wrote:Wel vet om te weten dat er weer wat nieuwe nummers komen met al die DJ's. Vooral met NC.