had het al gevonden op ns.nl
toch bedankt
toch bedankt
Daarom heb ik mijn kaartes ook mooi op tijd gekochtwrote:Je had toch wel kunnen verwachten dat het zo snel zou gaan?
Omdat ook jij moet leren om goed met je geld om te gaan!wrote:Gvd, waarom komt die kutstufi niet eerder
kutstufi?wrote:Gvd, waarom komt die kutstufi niet eerder
Ja had het wel verwacht idd, 't lag aan m'n vrienden die zeiden dat ze 't nog niet wistenwrote:Je had toch wel kunnen verwachten dat het zo snel zou gaan?
Ja, afkorting voor studiefinancieringwrote:kutstufi?wrote:Gvd, waarom komt die kutstufi niet eerder
Tuurlijk weet ik wat stufi is, ik vind hem echter niet kut zoals jij verwoordt.wrote:Ja, afkorting voor studiefinancieringwrote:kutstufi?wrote:Gvd, waarom komt die kutstufi niet eerderDie komt altijd rond de 24ste en meestal is het dan op het eind voor de 24ste heel erg uitkijken naar die datum, want dan kun je bijvoorbeeld kaartjes kopen voor Xqlusive als die dat al niet gvd is uitverkocht
![]()
Helemaal mee eenswrote:Overigens vind ik het laatste uitgegeven filmpje eentje die echt super mooi is, heb het hele filmpje afgekeken zonder door te spoelen. Het laat vele aspecten zien van Headhunterz leven, wat bijzonder om te zien is al fan die hem normaliter alleen in de verte ziet draaien! +1 voor headhunterz!
Nee ik ook niet, maar meer dat ik de 24ste van de 10e meestal nog veels te lang vind durenwrote:Tuurlijk weet ik wat stufi is, ik vind hem echter niet kut zoals jij verwoordt.
wrote:En zojuist heb ik nog 2 kaarten gekocht via Ticketonline
Heb ze zelfs al binnen op de mail.. Toch aanwezig!
er zijn er nu idd nog een paar beschikbaar!Beschikbaarheid:
vip Niet beschikbaar
regular Beperkt
Gecancellde kaarten (niet op tijd betaald)wrote:wrote:En zojuist heb ik nog 2 kaarten gekocht via Ticketonline
Heb ze zelfs al binnen op de mail.. Toch aanwezig!er zijn er nu idd nog een paar beschikbaar!Beschikbaarheid:
vip Niet beschikbaar
regular Beperkt
lucky bastardwrote:Damn
edit: heb nog 2 tickets kunnen krijgen !
wrote:Ja, afkorting voor studiefinancieringwrote:kutstufi?wrote:Gvd, waarom komt die kutstufi niet eerder![]()
wrote:Tuurlijk weet ik wat stufi is, ik vind hem echter niet kut zoals jij verwoordt.
wrote: OT: kan niet w8en :')
+1 zin innnnnnnnnnnwrote:wrote: OT: kan niet w8en :')ik ook niet!!