Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Qua populariteit is de DJ Mag top 100 een prima graadmeter lijkt me :P. Staan zowel RR als BH als HHZ in (en Da Tweekaz natuurlijk :whistle:). Ze zullen elkaar allemaal niet zoveel ontlopen als het op populariteit aankomt.


:lol:

En ook voor wie de meeste stemmen heeft gekocht.

Die heeft meer te maken met het bovenstaande en wie het meeste er om jankt.

RTM93 schreef:
De discussie ging over het vullen van zalen in Nederland. Dat anderen buitenlandse fans erbij betrekken snap ik nog steeds niet.


Want buitenlanders komen nooit in Nederland. Waar jankt Wilders eigenlijk nog over. En wat Patrickje Bae Af zegt, het had makkelijk nog een zooi kaarten kunnen verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Qua populariteit is de DJ Mag top 100 een prima graadmeter lijkt me :P. Staan zowel RR als BH als HHZ in (en Da Tweekaz natuurlijk :whistle:). Ze zullen elkaar allemaal niet zoveel ontlopen als het op populariteit aankomt.


Absoluut niet mee eens. Men koopt gewoon hun plaats in de DJ MAG. Kijk maar eens even terug naar de agressieve marketing die Dimitri Vegas & Like Mike voerden om maar nummer 1 te worden, dit heeft niks met populariteit te maken.
Edit: Wat BB zegt dus.

OT: Ik geniet nog altijd na van dit feest, de sfeer deze avond was (net als bij B-Front) echt ongekend, ondanks dat het een stuk minder in het teken stond van het verloop van de carrière van Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Qua populariteit is de DJ Mag top 100 een prima graadmeter lijkt me :P. Staan zowel RR als BH als HHZ in (en Da Tweekaz natuurlijk :whistle:). Ze zullen elkaar allemaal niet zoveel ontlopen als het op populariteit aankomt.


:lol:

En ook voor wie de meeste stemmen heeft gekocht.

Die heeft meer te maken met het bovenstaande en wie het meeste er om jankt.

RTM93 schreef:
De discussie ging over het vullen van zalen in Nederland. Dat anderen buitenlandse fans erbij betrekken snap ik nog steeds niet.


Want buitenlanders komen nooit in Nederland. Waar jankt Wilders eigenlijk nog over. En wat Patrickje Bae Af zegt, het had makkelijk nog een zooi kaarten kunnen verkopen.


Jij weet net zo goed als ik dat het percentage buitenlanders op gemiddelde feesten dermate laag is dat die kaarten ook nog wel aan Nederlanders verkocht had kunnen worden. Het is niet zo dat een feest uitverkoopt omdat er buitenlanders zijn. In dat opzicht, qua Nederland, is Radical gewoon top 3 populariteit in de hardstyle. Als je dat niet in ziet heb je of A) een gruwelijke aversie tegen raw dat je dit niet toe wilt geven en/of B) een immense plaat voor je harses. (Dit laatste is in het algemeen en niet naar jou persoonlijk gericht. )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Eeh.. Return Of Headhunterz?

Return waren geen 12000 het werkelijke aantal lag een stuk lager, tussen de 8 en 9000.

Maar het was wel binnen een half uur uitverkocht en vele mensen wouden nog een kaartje. HHZ zou dat dus ook makkelijk lukken.


Het was vooral vanwege de hype dat het zo snel uitverkocht was. Er waren in totaal letterlijk enkele duizenden kaarten via ticketswap doorverkocht, wat doet vermoeden dat er veel handelaartjes er in gesprongen zijn. De laatste paar dagen stonden er nog steeds enkele honderden op en zakte die prijs tot onder de originele verkoopprijs.

Nu die hype ook een beetje voorbij is, zie ik hem niet zo snel nog eens die ziggo uitverkopen. Of hij moet met iets echt heel goeds komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op een Headhunterz/Radical of whatever A artiest op het moment zijn er echt wel zat buitenlanders en in grote getalen ook.

Zelfs op dat miniscule feest van Frontliner waren een zooi buitenlanders aanwezig.

Radical is zeker een van de drie grootste maar jij zegt dat de rest vervolgens geen zaal kan uitverkopen en noemt als criteria dan dat er geen buitenlanders meegerekend moeten worden. Dit terwijl die zelfde buitenlanders zeker minstens 10% van die tickets hebben, ook bij Radical.

Op kleinere feesten zullen er niet veel zijn maar volle concepten om een artiest zeker wel.

RR is wel de gene met de meest voorop lopende marketing waardoor hij ook sneller een zaal zal uitverkopen als de rest. Als HHZ zijn marketing wel slim had aangepakt na de tijd dan had HHZ het zelfde kunnen doen. Hoewel ik denk dat, wanneer er een feest omtrent HHZ komt van 10,000 oid, dat deze echt wel uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Zelfs op dat miniscule feest van Frontliner waren een zooi buitenlanders aanwezig.

.


Maar die waren toch al in Amsterdam vanwege Defqon.1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Broken Balance schreef:

Zelfs op dat miniscule feest van Frontliner waren een zooi buitenlanders aanwezig.

.


Maar die waren toch al in Amsterdam vanwege Defqon.1 ;)

Zijn enige fans zijn ook nog buitenlanders.


Niet om hem nu helemaal te kleineren maar ik merk nou niet bepaald echt meer support voor hem vanuit nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
zeke schreef:
Broken Balance schreef:

Zelfs op dat miniscule feest van Frontliner waren een zooi buitenlanders aanwezig.

.


Maar die waren toch al in Amsterdam vanwege Defqon.1 ;)

Zijn enige fans zijn ook nog buitenlanders.


Niet om hem nu helemaal te kleineren maar ik merk nou niet bepaald echt meer support voor hem vanuit nederland.


svbtwee natuurlijk. En die teltpost voor 10 zoals je hier ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.

Een Brennan Heart , wildstylez en misschien zelfs een headhunterz zie ik echt niet zo snel een hal van ruim twaalf duizend toeschouwers vullen. Dat is ongekend. Sommige artiesten hadden al moeite met hun eigen XQ op tijd te vullen. Hij deed dat in 2016 in 4 uur. (de solo show , niet z'n XQ. Zelfde locatie tho)


Eeh.. Return Of Headhunterz?

Return waren geen 12000 het werkelijke aantal lag een stuk lager, tussen de 8 en 9000.

Ga nou geen dingen als feiten presenteren terwijl je ze verzint ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vgm kunnen mensen niet helder denken als ze mega fan zijn van iemand :lol:
Als je buitenlanders niet meetelt dan raken er vrij weinig tot geen feesten uitverkocht.

Domste Quote van het jaar:
RTM93 schreef:
Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.
Een Brennan Heart , wildstylez en misschien zelfs een headhunterz zie ik echt niet zo snel een hal van ruim twaalf duizend toeschouwers vullen. Dat is ongekend. Sommige artiesten hadden al moeite met hun eigen XQ op tijd te vullen. Hij deed dat in 2016 in 4 uur. (de solo show , niet z'n XQ. Zelfde locatie tho)


Want populariteit wordt berekend met het aantal fans die in Nederland wonen of met het aantal Nederlandse feesten?
Overduidelijk biased richting RR dat je daardoor zulke onzin uitkraamt :lol:

Broken Balance schreef:
RR is wel de gene met de meest voorop lopende marketing waardoor hij ook sneller een zaal zal uitverkopen als de rest. Als HHZ zijn marketing wel slim had aangepakt na de tijd dan had HHZ het zelfde kunnen doen. Hoewel ik denk dat, wanneer er een feest omtrent HHZ komt van 10,000 oid, dat deze echt wel uitverkoopt.


Zelfs met de minimale marketing was zijn Return uitverkocht in 23min.
Waarbij Road To Redemption daar 3 maanden over deed met kapot veel reclame
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minimale marketing? Voor Headhunterz? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Vgm kunnen mensen niet helder denken als ze mega fan zijn van iemand :lol:
Als je buitenlanders niet meetelt dan raken er vrij weinig tot geen feesten uitverkocht.

Domste Quote van het jaar:
RTM93 schreef:
Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.
Een Brennan Heart , wildstylez en misschien zelfs een headhunterz zie ik echt niet zo snel een hal van ruim twaalf duizend toeschouwers vullen. Dat is ongekend. Sommige artiesten hadden al moeite met hun eigen XQ op tijd te vullen. Hij deed dat in 2016 in 4 uur. (de solo show , niet z'n XQ. Zelfde locatie tho)


Want populariteit wordt berekend met het aantal fans die in Nederland wonen of met het aantal Nederlandse feesten?
Overduidelijk biased richting RR dat je daardoor zulke onzin uitkraamt :lol:

Broken Balance schreef:
RR is wel de gene met de meest voorop lopende marketing waardoor hij ook sneller een zaal zal uitverkopen als de rest. Als HHZ zijn marketing wel slim had aangepakt na de tijd dan had HHZ het zelfde kunnen doen. Hoewel ik denk dat, wanneer er een feest omtrent HHZ komt van 10,000 oid, dat deze echt wel uitverkoopt.


Zelfs met de minimale marketing was zijn Return uitverkocht in 23min.
Waarbij Road To Redemption daar 3 maanden over deed met kapot veel reclame


De marketing rondom de hele terugkeer mag daar naar mijn mening ook best bij gerekend worden. Ik vraag me ook af of hij dat in 23 minuten voor elkaar had gekregen wanneer hij net als Radical zijn derde HS album in een aantal jaar lanceert. Zoiets valt dus niet echt te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Minimale marketing?? De marketing voor zijn hele come-back was briljant uitgedacht. +1 Voor het marketing team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Gooi jezelf toch weg man SimpleEffect :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Domste opmerking van het jaar:

SimpleEffect schreef:
Vgm kunnen mensen niet helder denken als ze mega fan zijn van iemand :lol:
Als je buitenlanders niet meetelt dan raken er vrij weinig tot geen feesten uitverkocht.



De hardstyle feesten ging allang al uitverkocht voordat hardstyle in europa en daarbuiten populair werd. Juist omdat het in NL zo rap uitverkocht ging is Q zo fanatiek de grens over gegaan.

Luna heeft in 2005 al eens een solo event gedaan in het Gelredome notabene. Toen waren er lang niet zoveel buitenlanders als nu.
oke, het was niet uitverkocht en de zaal was iets kleiner gemaakt, maar evengoed nog 15.000 bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat juist Intents Festival een van de beste voorbeelden is die dat zinnetje ontkracht. De buitenlanders spelen bij veel festivals een belangrijke rol, maar er zijn er genoeg die ook makkelijk zonder zouden kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry hoor SimpleEffect maar ik vind echt dat je een aardige emmer onzin uitkraamt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het ook niet zo dat we tegenwoordig veel meer feesten hebben dan vroeger? Dan hebben we juist die extra beetje buitenlanders nodig om alles te vullen, of zeg ik iets doms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik denk dat juist Intents Festival een van de beste voorbeelden is die dat zinnetje ontkracht. De buitenlanders spelen bij veel festivals een belangrijke rol, maar er zijn er genoeg die ook makkelijk zonder zouden kunnen.


Intents inderdaad. Maar ook Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was dit feestje eigenlijk? Nog iemand hardstyle op 160+ BPM gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Minimale marketing?? De marketing voor zijn hele come-back was briljant uitgedacht. +1 Voor het marketing team.


makrooy schreef:
Minimale marketing? Voor Headhunterz? haha


Reclame/stunts verwerken in je eigen festivals is niet het zelfde als je eigen hamburger menu promoten bij McDonalds.

RTM93 schreef:
Gooi jezelf toch weg man SimpleEffect :lol:

DonnyD schreef:
Sorry hoor SimpleEffect maar ik vind echt dat je een aardige emmer onzin uitkraamt :lol:


Ouch dat moment dat Redicon Army niet met een tegenargument kan komen. :whistle:
Blijkbaar zien jullie die vlek op de grond niet van al die poep slechte feitjes die jullie hebben uitgekotst. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De enige die poep praat ben je zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
De enige die poep praat ben je zelf.


Sterk en scherp tegenargument
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast de meeste mensen hier zijn niet eens groot radical fan, waarom speel je zo op de man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Gast de meeste mensen hier zijn niet eens groot radical fan, waarom speel je zo op de man.


Omdat iemand die hier als voorbeeld had genoemd. En vervolgens met 'feiten' kwam.
Al zou een andere artiest zijn dan zou het daar over gaan.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten