Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Hij zei ook artiest. Geen artiesten. Rr is zeker wel een van de grootste hardstyle artiesten die er momenteel zijn. Ik zie geen andere artiest tot nu toe elk jaar zijn solo feest uitverkopen.


Ik weet vrij zeker dat als HHZ/NC/WS elk jaar een album zouden neer plempen dat ze handig zullen uitverkopen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR brengt niet elk jaar een album uit als je dat wil zeggen. Hhz heeft al laten zien dat ie een zaal uitverkoopt. Ik zie de andere twee eigenlijk niet heel snel gebeuren om eerlijk te zijn. En dan nog hebben we het hier over de top dus dat zegt nog steeds niks aangezien zij het over de grootste artiesten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Ik weet vrij zeker dat als HHZ/NC/WS elk jaar een album zouden neer plempen dat ze handig zullen uitverkopen. :whistle:


Ik denk dat het HHZ het nog wel lukt maar ik zie NC en WS geen zaal van 12.000 man uitverkopen! Dus ja Radical is dan één van de grootsten op dit moment ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RR brengt niet elk jaar een album uit als je dat wil zeggen.

2015 One Man Army album
2016 Militant Mayhem == Solo, aangezien RR sounds 95% van de nummers overheersen en Chain alleen nog vlaggen wappert.
2017 Road To Redemption album
:huh:

DonnyD schreef:
SimpleEffect schreef:
Ik weet vrij zeker dat als HHZ/NC/WS elk jaar een album zouden neer plempen dat ze handig zullen uitverkopen. :whistle:


Ik denk dat het HHZ het nog wel lukt maar ik zie NC en WS geen zaal van 12.000 man uitverkopen! Dus ja Radical is dan één van de grootsten op dit moment ;)


Durf vrijwel te zeggen dat als ze dezelfde spotlight krijgen als AoD aan RR geeft en als ze een album uitbrengen, dat dat makkelijk gaat lukken.
Enige vergelijking zijn de Xqlusives die beide uitverkocht waren in het HmH ;)

Hoop dat er een jaarlijks HWS evenement komt. Er zijn al teveel raw feesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Durf vrijwel te zeggen dat als ze dezelfde spotlight krijgen als AoD aan RR geeft en als ze een album uitbrengen, dat dat makkelijk gaat lukken..


Vergeet niet dat de HMH met zulke feesten altijd 6000 tot max 6500 tickets verkoopt! Dat is dus (iets meer dan) de helft ;) Ik zie dat NC en WS echt nog niet doen maar goed laten we maar kappen met welles nietes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

SimpleEffect, je weet dat na headhunterz (die veel stemmen heeft te danken aan zijn EDM publiek) Radical Redemption de hoogste genoteerde DJ MAG ranking heeft. (je weet wel, die populariteitswedstrijd) Geloof me of je het wil of niet, maar Radical is verreweg het meest populair nu onder het hardstyle publiek. Ik schat enkel en alleen de marktwaarde van headhunterz hoger in.


sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
Jongens uit de regio met kwaliteit zouden sowieso allemaal naar most wanted en MiM moeten gaan. :cool:


SZP heeft het ook ver geschopt bij DWX :cool:


Omdat Deepack de kans gaf aan die twee. Schot in de roos zo bleek achteraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Brennan Heart ook wel populairder is dan RR. Naast dat hij nog steeds heel populair is in de Nederland is hij ook nog eens gigantisch bekend in het buitenland. Kijk maar eens naar het succes van I am Hardstyle.
En hij is ook vrij bekend buiten de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarnaast zou ik niet teveel waarde hechten aan de DJmag resultaten. Zou me niets verbazen als daar wat stemmen zijn gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Daarnaast zou ik niet teveel waarde hechten aan de DJmag resultaten. Zou me niets verbazen als daar wat stemmen zijn gekocht.


In Radical zijn geval lijkt me dan niet echt van toepassing. Zijn populariteit valt niet echt meer te ontkennen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik denk dat Brennan Heart ook wel populairder is dan RR. Naast dat hij nog steeds heel populair is in de Nederland is hij ook nog eens gigantisch bekend in het buitenland. Kijk maar eens naar het succes van I am Hardstyle.
En hij is ook vrij bekend buiten de hardstyle scene.


Ik weet denk ik wel zeker dat Brennan Heart populairder is dan RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
LV1 schreef:
Ik denk dat Brennan Heart ook wel populairder is dan RR. Naast dat hij nog steeds heel populair is in de Nederland is hij ook nog eens gigantisch bekend in het buitenland. Kijk maar eens naar het succes van I am Hardstyle.
En hij is ook vrij bekend buiten de hardstyle scene.


Ik weet denk ik wel zeker dat Brennan Heart populairder is dan RR.


Daar ben ik ook wel zeker van. Aangezien BH al bijna de 1 miljoen likes op Facebook aantikt, terwijl RR bijna de half miljoen heeft. Zelfs Wildstylez is populairder dan RR op Facebook. (ik vind fb best een goede graadmeter voor populariteit ja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Ik weet denk ik wel zeker dat Brennan Heart populairder is dan RR.


Weet denk ik wel zeker? :huh:

Weet je het nou, denk je het of is het zeker?

OT:
Hoe was de HC afsluiting eigenlijk? The Viper is altijd goed imo maar Menthal Theo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:02 
 
Hardtraxxer

Zullen we het anders weer over de Frequencerz hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
zeke schreef:
Ik weet denk ik wel zeker dat Brennan Heart populairder is dan RR.


Weet denk ik wel zeker? :huh:

Weet je het nou, denk je het of is het zeker?

OT:
Hoe was de HC afsluiting eigenlijk? The Viper is altijd goed imo maar Menthal Theo..


Precies zoals ik zeg.
IK DENK dat het zeker zo is. Maar er zijn keiharde bewijzen van, dus ik zeg niet dát het zeker zo is of dat ik weet dat het zo is. Maar ik denk dat het zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.

Een Brennan Heart , wildstylez en misschien zelfs een headhunterz zie ik echt niet zo snel een hal van ruim twaalf duizend toeschouwers vullen. Dat is ongekend. Sommige artiesten hadden al moeite met hun eigen XQ op tijd te vullen. Hij deed dat in 2016 in 4 uur. (de solo show , niet z'n XQ. Zelfde locatie tho)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.

Een Brennan Heart , wildstylez en misschien zelfs een headhunterz zie ik echt niet zo snel een hal van ruim twaalf duizend toeschouwers vullen. Dat is ongekend. Sommige artiesten hadden al moeite met hun eigen XQ op tijd te vullen. Hij deed dat in 2016 in 4 uur. (de solo show , niet z'n XQ. Zelfde locatie tho)


Eeh.. Return Of Headhunterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua populariteit is de DJ Mag top 100 een prima graadmeter lijkt me :P. Staan zowel RR als BH als HHZ in (en Da Tweekaz natuurlijk :whistle:). Ze zullen elkaar allemaal niet zoveel ontlopen als het op populariteit aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet Mandy er neer en je hebt een hele zaal gevuld met Hardtrekkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zet Mandy er neer en je hebt een hele zaal gevuld met Hardtrekkers


Letterlijk ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
THArdstyler schreef:
Zet Mandy er neer en je hebt een hele zaal gevuld met Hardtrekkers


Letterlijk ja!

Pun intended :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
OT:
Hoe was de HC afsluiting eigenlijk? The Viper is altijd goed imo maar Menthal Theo..


Onder andere Jiehaa Remix, Never Fall Asleep Remix, Wonderwall Bootleg, Come Take My Hand Remix, een wel heel simpele hc remix van Wolfpack, Envy (van Freqz & Tha Playah) en volgens mij nog een remix van JDA - Voel Je Die Bass. Ben rond 6.40 naar huis gegaan om de drukte voor te zijn, dus wat er verder gedraaid is weet ik niet. Wel prima setje om mee af te sluiten vond ik zelf :).

Meteen maar even verslagje van de rest;

Was rond half 12 binnen, en dat bleek maar goed ook, want ik hoorde dat een half uur later er een dikke rij bij de garderobe stond van ruim 20 minuten wachten. Zany warmde de boel goed op met platen als Psychedelic Trip, Bang The Bass, Wilde Gullie Bass en Animated Audio. Geluid stond toen nog wel vrij zacht, maar dit werd gaandeweg beter.

Opening van Frequencerz en de tracks die hierin gedraaid werden waren gewoonweg bril-jant. Half uurtje had wat mij betreft veel langer mogen duren. De sfeer tijdens dat eerste setje was ook perfect. Verbaasde me erover hoeveel mensen in mijn buurt een plaat als Fly With Me nog kenden, was genieten. :loving:

Setjes met HHZ en Atmozfears erna waren ook heel vet. Vond de platen van beide heren goed aansluiten op de platen die Freqz draaiden. Die collab van Freqz en Atmozfears (Lets Get It On?) klonk ook heel dik.
Crazy Hour prima op vermaakt. Kan af en toe een beetje freestyle achtig spul wel hebben, en als je dan een plaat als Mysterias erbij krijgt, hoor je mij niet klagen :). Bass Chaserz & Deetox daarna ook dikke prima. Beide artiesten deden mij zo'n 2 jaar geleden weinig, maar doen het tegenwoordig wat mij betreft heel goed. Al met al een lekker energiek setje.

Ik vond Roughstate in tegenstelling tot velen hier nogal tegenvallen. Platen an sich waren dikke prima, maar volgens mij bestond die set voor meer dan 40% uit breaks. Veel mensen die ik daar sprak waren het hier ook over eens. Het haalde in ieder geval het tempo nogal uit de set/avond. Misschien kwam het ook deels doordat ik zulke hoge verwachtingen van dit setje had, dat het een beetje tegenviel.
Ohja wel dikke ++ voor Haunter Of The Dark :thumbsup:
Stealth Mode erna bevatte hele dikke tracks, maar ook een paar die mij wat minder deden.

Al met al toch zeker wel een van de leukere indoor feesten die ik bezocht heb. Nu 3x artiesten X-Qlusive op rij bezocht en elke keer heel goed bevallen. Ben benieuwd wie hem volgend jaar krijgt. Atmozfears misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.

Een Brennan Heart , wildstylez en misschien zelfs een headhunterz zie ik echt niet zo snel een hal van ruim twaalf duizend toeschouwers vullen. Dat is ongekend. Sommige artiesten hadden al moeite met hun eigen XQ op tijd te vullen. Hij deed dat in 2016 in 4 uur. (de solo show , niet z'n XQ. Zelfde locatie tho)


Eeh.. Return Of Headhunterz?

Return waren geen 12000 het werkelijke aantal lag een stuk lager, tussen de 8 en 9000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Wat boeit het of een artiest populair is in het buitenland als ze de feesten hier in Nederland moeten vullen.


Dus de populariteit van een artiest moeten we gaan meten aan de hand van of ze in Nederland zalen vullen ja of nee? Hardstyle gaat toch verder dan alleen Nederland? ^^

De discussie ging over het vullen van zalen in Nederland. Dat anderen buitenlandse fans erbij betrekken snap ik nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou heel simpel, als RR een zaal vult in Breda komen er genoeg Belgen, Duitsers en Fransen op af ook hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Eeh.. Return Of Headhunterz?

Return waren geen 12000 het werkelijke aantal lag een stuk lager, tussen de 8 en 9000.

Maar het was wel binnen een half uur uitverkocht en vele mensen wouden nog een kaartje. HHZ zou dat dus ook makkelijk lukken.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten