Jij komt anders ook met behoorlijk wat 'feiten'.
Google is je beste vriendwrote:Jij komt anders ook met behoorlijk wat 'feiten'.
Ga maar weer OT, voel me net Svbtwee met al die posts
Google is je beste vriendwrote:Jij komt anders ook met behoorlijk wat 'feiten'.
Ja.wrote:Waren er kluisjes eigenlijk?
Gelukkig niet. Wel piswater van een Heineken wat niet te zuipen was. Na mijn eerste maar de radler gedaan. Maar hele nacht met knallende koppijn gelopen. Doe maar mij gewoon een desperado of Jupiler.wrote:Hoe was dit feestje eigenlijk? Nog iemand hardstyle op 160+ BPM gedraaid?
Hier ben ik wel voorstander van trouwens. De rij en fouilleren verliep lekker soepel. Geen gekut met tassen meer in die rij.wrote:Ja.wrote:Waren er kluisjes eigenlijk?
Ook buiten stonden kluisjes.
?wrote:Ouch dat moment dat Redicon Army niet met een tegenargument kan komen.![]()
Blijkbaar zien jullie die vlek op de grond niet van al die poep slechte feitjes die jullie hebben uitgekotst.
Maar niet iedereen heeft Spotify, veel luisteren ook via gedownloade mp3, YouTube, Soundcloud setjes e.d.wrote:De beste graadmeter blijft het aantal maandelijkse spotify luisteraars imo. Daar kan je bijv zien dat Rebelion helemaal niet zo populair is als de fb groepen doen blijken. Van de populaire raw artiesten de minste luisteraars

De conclusie is dan via Spotify is deze artiest populairder. Maar wie zegt hoe vaak een persoon naar een nummer luistert.wrote:Maar wel genoeg mensen hebben spotify om er een conclusie uit te kunnen trekken. Het zou onwaarschijnlijk zijn dat fans van een bepaalde artiest significant meer via een ander platform luisteren
Daar noem je het zelf ook inderdaad. Stel dat meer fans van een bepaalde artiest naar Spotify luisteren dan de andere. Dan krijg je ook een enigszins vertekend beeld. (bijvoorbeeld PN en B-Front hebben beiden 20,000 fans echter luistert bij B-Front 40% via Spotify en PN 60%)wrote:Het gaat om luisteraars per maand he. Niet om het aantal streams.
Maar kijk stel, wanneer 40% van de fans van elke artiest via spotify luistert, kan je de waardes omzetten naar de realiteit. Maar wanneer bijv 40% van de Rebelion fans naar spotify gaat en 60% van de digital punk fans ofzo, dan kan je het niet vergelijken. Mijn suggestie is dus dat dit percentage voor elke dj zo’n beetje gelijk ligt en dus kan je de waardes omzetten naar de realiteit. Mja het is ook maar een suggestie