Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
Was tartaros er ook trouwens? Dat hele wolfpack gebeuren en niet eens tartaros uitnodigen?


Ik denk dat 80% van het volk niet eens weet dat Tartaros heeft meegewerkt aan die collab, zie het ook echt heel vaak als Frequencerz - Wolfpack worden geschreven. Tartaros zal niet klagen over het geld dat hij van de Buma ontvangt, maar een beetje meer credits had wel gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Basshunterzz schreef:
Tartaros zal niet klagen over het geld dat hij van de Buma ontvangt


Ja want tegenwoordig pakken ze hier echt veel geld mee


Zeg ik dat dan? Het feit dat zo'n nummer aardig vaak gedraaid wordt en op Spotify 1 miljoen plays heeft betekent dat hij er best een leuk zakcentje mee ontvangt. Of dat nou veel is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:49 
 
Artiest

Exterkate schreef:
Basshunterzz schreef:
Tartaros zal niet klagen over het geld dat hij van de Buma ontvangt

Ja want tegenwoordig pakken ze hier echt veel geld mee

Vergis je niet, via BUMA/STEMRA ontvang je doorgaans aanzienlijk meer dan de royalties via het label, naar mijn ervaring ;) is een substantieel deel van de inkomstenbron van een artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Frijolrojo schreef:
Was tartaros er ook trouwens? Dat hele wolfpack gebeuren en niet eens tartaros uitnodigen?


Ik denk dat 80% van het volk niet eens weet dat Tartaros heeft meegewerkt aan die collab, zie het ook echt heel vaak als Frequencerz - Wolfpack worden geschreven

Dit lijkt mij juist bij uitstek een reden om hem met terugwerkende kracht alsnog op een voetstuk te plaatsen bij je publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eensch. Zou hier een reden voor zijn of hadden andere artiesten gewoon de voorkeur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz probeert dat hele Wolfpack een beetje te claimen als hun dingetje. Ze zijn natuurlijk ook een stuk populairder dan Tartaros en men vergeet vaak dat hij daar (al dan niet) ook aan meegewerkt heeft.
Ik zie ook dat hij al een tijdje niet meer actief is op social media, zal toch een beetje in de vergetelheid geraakt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik zie ook dat hij al een tijdje niet meer actief is op social media, zal toch een beetje in de vergetelheid geraakt zijn.

Ja, zonde. Heeft een aantal mooie plaatjes gemaakt en tis een mooie vent. Juul als je dit leest: het ga je goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 13:21 
 
Artiest

Exterkate schreef:
Geck-o schreef:
Vergis je niet, via BUMA/STEMRA ontvang je doorgaans aanzienlijk meer dan de royalties via het label, naar mijn ervaring ;) is een substantieel deel van de inkomstenbron van een artiest.


Wel ja? Ik kan mij een artikel herinneren van ongeveer twee jaar geleden, denk ik,waarin stond dat de inkomstenbron van artiesten van BUMA/STEMRA echt belachelijk laag is en dat ze het voornamelijk moeten hebben van dj fee's. Is dit veranderd in de laatste jaren of zit ik nu poep te lullen?

De muziekinkomsten van verkoop (via labels) en rechten (via buma/stemra) bij elkaar opgeteld staan natuurlijk in schril contrast met het geld dat verdiend kan worden met de optredens, dat zeker. Maar als je muziek het goed doet is het zeker niet belachelijk laag, wat mij betreft. En zoals ik aangaf, zijn vooral de inkomsten van de verkoop laag en valt er meer te verdienen met de rechten. Maar ik weet niet of dat voor alle artiesten zo geldt.

Voor mij iig een reden om alle releases van The Funky Cat gewoon gratis (donatiebasis) beschikbaar te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het niet mogelijk dat de heren van Frequencerz Tartaros als het ware hebben 'afgekocht' voor die Wolfpack claim?
Zou wel verklaren waarom hij er niet bij betrokken wordt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Is het niet mogelijk dat de heren van Frequencerz Tartaros als het ware hebben 'afgekocht' voor die Wolfpack claim?
Zou wel verklaren waarom hij er niet bij betrokken wordt denk ik


Dat zou ik wel heel krom en droevig vinden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah S P E C U L A T I E S

Ik denk niet dat jullie het in die hoek moeten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg ook alleen maar als :P Denk zelf dat ze gewoon de voorkeur gaven aan relevantere artiesten die eenmaal een stuk populairder zijn. Is Tartaros ook niet ff langs geweest trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Denk zelf dat ze gewoon de voorkeur gaven aan relevantere artiesten die eenmaal een stuk populairder zijn. Is Tartaros ook niet ff langs geweest trouwens?


Dat is een feit! En hij is niet langs geweest. Tartaros heeft tegenwoordig ook een baan van 40 uur dus dat zal ook wel meespelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
sonnebloem schreef:
Denk zelf dat ze gewoon de voorkeur gaven aan relevantere artiesten die eenmaal een stuk populairder zijn. Is Tartaros ook niet ff langs geweest trouwens?


Dat is een feit! En hij is niet langs geweest. Tartaros heeft tegenwoordig ook een baan van 40 uur dus dat zal ook wel meespelen ;)


Dat wist ik niet eens. Zelf voor gekozen eigenlijk? Kan me voorstellen dat het DJ leven je soms ook teveel is of omdat de lol er af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Niet relevant genoeg om van zijn hobby zijn werk te kunnen maken. Om het zo maar even hard en bot genoeg te zeggen. Gelukkig draait hij hier en daar nog wel eens. Zondag knalnaval Oldenzaal bijvoorbeeld. Ontzettend vet maar kan er helaas niet bij zijn vanwege werk. En in zijn vrije tijd een beetje produceren. Zijn setjes zijn altijd goed en divers.

Volgens mij is hij hier nog wel actief trouwens, dus wellicht wil hij zelf nog de situatie toelichten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zelf voor gekozen eigenlijk? Kan me voorstellen dat het DJ leven je soms ook teveel is of omdat de lol er af is.


Op een gegeven moment is hij op zichzelf gaan wonen en dan krijg je ook vaste lasten. Die moeten betaald worden dus dat zal mee hebben gespeeld in het minder actief produceren. Eigenlijk is hij - hoe zonde het ook is - nooit echt doorgebroken. Ooit hoop ik dat hij nog eens een comeback gaat maken want ik kon zijn tracks altijd erg waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
sonnebloem schreef:
Zelf voor gekozen eigenlijk? Kan me voorstellen dat het DJ leven je soms ook teveel is of omdat de lol er af is.


Op een gegeven moment is hij op zichzelf gaan wonen en dan krijg je ook vaste lasten. Die moeten betaald worden dus dat zal mee hebben gespeeld in het minder actief produceren. Eigenlijk is hij - hoe zonde het ook is - nooit echt doorgebroken. Ooit hoop ik dat hij nog eens een comeback gaat maken want ik kon zijn tracks altijd erg waarderen :)


Hier zeker mee eens. Als je nu zou kijken zou hij zeker een plek op een goed label verdienen gezien zijn produceerskills. Misschien niet allemaal hits, maar toch wel beter dan de gemiddelde raw. (ik noem geen labelnamen)
Is hem gegund inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
goed label


Een label is belangrijk maar ik denk een boekingskantoor nog belangrijker. Most Wanted is in bezit van misschien wel de grootste hardstyle artiest op dit moment namelijk Radical Redemption. Hij verkoopt gewoon veel tickets voor een organisatie. Dit is daarom ook erg gunstig om je andere artiesten te verkopen al dan niet in een package deal. Met zijn albumtour komt eigenlijk iedereen van de agency wel aan bod om een keer mee te gaan naar een buitenlandse boeking. Zo gaan bijvoorbeeld Killshot en RVAGE mee naar Glasgow binnenkort. Dat is voor de marketing van een artiest gewoon heel belangrijk. Zo hebben ze het ook met Act Of Rage gedaan en die heeft ook een flink aantal grote boekingen achter zijn naam staan. Dit alles ook mede door Art Of Dance die een scala aan grote evenementen organiseert waar de Most Wanted dj's weer te plaatsen zijn.

Minus is More, Most Wanted en AOD hebben de marketing erg goed voor elkaar en weten artiesten goed aan te prijzen en te verkopen. Elke beginnende (raw) hardstyle artiest zou hier carrièretechnisch moeten tekenen als ze de kans hebben ;)

OT: Tartaros moet naar Most Wanted :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Jongens uit de regio met kwaliteit zouden sowieso allemaal naar most wanted en MiM moeten gaan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Jongens uit de regio met kwaliteit zouden sowieso allemaal naar most wanted en MiM moeten gaan. :cool:


SZP heeft het ook ver geschopt bij DWX :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
Jongens uit de regio met kwaliteit zouden sowieso allemaal naar most wanted en MiM moeten gaan. :cool:


SZP heeft het ook ver geschopt bij DWX :cool:


DWX is ook zeker geen klein label.. Het is veel groter en bekender dan het lijkt. Wat Tartaros betreft, echt zonde indd, collab met freqz was zeer goed maar amper credit voor gekregen, zijn collab mer RR (one by one) ook best een mooie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Ik ben erg benieuwd hoe Rejecta was. Iemand wezen spieken?

Tracklist van Rejecta is:

1. Hyperdrive - The Punishment (Frequencerz Edit)
2. Phuture Noize - Fire
3. Degos & Re-Done - Release Me
4. Frequencerz & Alpha ft. The Prophet - Voice Of Louder (Rejecta Mash-up)
5. Rejecta - TBA
6. D-Sturn - Trippin'
7. ID - ID
8. D-Sturb - Ready To Roll
9. Sub Sonik - Fuck Yall If You Doubt Me
10. Rejecta - Let My Tape Rock
11. Alphaverb & The Macine - Smokemachine
12. Rejecta - Followed
13. Crypsis - Damned
14. Radical Redemption - Piece Of Shit
15. E-Force - Children Of The Dawn
16. Rejecta - Deserve To Die
17. The Anarchist - The Solution
18. Act Of Rage & Warface - Blazing
19. RVAGE - Bad Motherfucker
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Desley DD schreef:
Ik ben erg benieuwd hoe Rejecta was. Iemand wezen spieken?

Tracklist van Rejecta is:

1. Hyperdrive - The Punishment (Frequencerz Edit)
2. Phuture Noize - Fire
3. Degos & Re-Done - Release Me
4. Frequencerz & Alpha ft. The Prophet - Voice Of Louder (Rejecta Mash-up)
5. Rejecta - TBA
6. D-Sturn - Trippin'
7. ID - ID
8. D-Sturb - Ready To Roll
9. Sub Sonik - Fuck Yall If You Doubt Me
10. Rejecta - Let My Tape Rock
11. Alphaverb & The Macine - Smokemachine
12. Rejecta - Followed
13. Crypsis - Damned
14. Radical Redemption - Piece Of Shit
15. E-Force - Children Of The Dawn
16. Rejecta - Deserve To Die
17. The Anarchist - The Solution
18. Act Of Rage & Warface - Blazing
19. RVAGE - Bad Motherfucker


Ziet er tof uit, thanks! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
sonnebloem schreef:
goed label


Most Wanted is in bezit van misschien wel de grootste hardstyle artiest op dit moment namelijk Radical Redemption. Hij verkoopt gewoon veel tickets voor een organisatie.
Minus is More, Most Wanted en AOD hebben de marketing erg goed voor elkaar en weten artiesten goed aan te prijzen en te verkopen. Elke beginnende (raw) hardstyle artiest zou hier carrièretechnisch moeten tekenen als ze de kans hebben ;)

OT: Tartaros moet naar Most Wanted :D


Wat. Doe ff je oogklepjes af, Platinum Agency heeft een véél beter arrangement van artiesten. En Redicon Fridensen is verre van de grootste :lol: :lol:

Citaat:
DWX is ook zeker geen klein label.. Het is veel groter en bekender dan het lijkt. Wat Tartaros betreft, echt zonde indd, collab met freqz was zeer goed maar amper credit voor gekregen.


Volgensmij vergeet 90% dat Wolfpack uberhaupt een collab is. Lijkt er meer op dat Freq die track heeft 'geclaimed' om het zo even te noemen.
Als Wolfpack een solo track van Tartaros was geweest dan zal die track wss ook nooit zo 'groots' zijn zoals het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij zei ook artiest. Geen artiesten. Rr is zeker wel een van de grootste hardstyle artiesten die er momenteel zijn. Ik zie geen andere artiest tot nu toe elk jaar zijn solo feest uitverkopen.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten