Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die remix van Fatality was echt vet zeg :drool:

En draaide HHZ nou een edit van KGB´s - Techno Gym?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zal deze zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer goed naar de klote hoor :surrender:

Was trouwens 1 van de weinige die verkleed was en voor mn gevoel ook 1 van de weinige met opblaas spullen. Wel lekker veel mensen die je aanspreken, dus weer prima vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad, vooral staan ouwehoeren en muziekjes geluisterd. Ben trouwens benieuwd hoeveel telefoons er zijn gevallen tijdens de opening van Frequencerz met alle strandballen. Bij iemand uit mijn groep werd die uit de hand geklapt, en iemand anders vroeg nog of ik kon mee helpen zoeken naar een telefoon op de grond vanwege t zelfde probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Heerlijk feestje gehad hier. Holy shit wat een paar nieuwe pareltjes gehoord (Atmozfears & Frequencerz collab, nieuwe B-Freqz en Stealth Mode tracks). Echt genoten!

Lag het trouwens aan mij of waren de twee heren zelf stomdronken aan het eind? Niels die zijn verhaal over de visuals van Stealth Mode aan het vertellen was kwam totaal niet uit zijn woorden, Pepijn die super scheef aan het mixen was bij The Viper en Mental Theo? (En zelfs de verkeerde fader naar beneden schoof..?)


Moet kunnen vind ik na zo'n nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Franky schreef:
kegel77w schreef:
Te herkennen aan een Frequencerz shirt met rode letter met 52 achterop.


Je zal denk niet de enige zijn :P


Ik mag t hopen van wel. Aangezien het limited edition t-shirts zijn. Zijn er maar 100 van gemaakt. Frequencerz zelf dragen 00, en wij van 01 t/m 99.

Does not compute.

Dragen de Freqz hun eigen shirt dan om de beurt of zijn er 101 van gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Dragen de Freqz hun eigen shirt dan om de beurt of zijn er 101 van gemaakt?


Kut, ja 101 dus :lol:. Ze hebben beide 00 natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb filmpjes voorbij zien komen, maar wat lijkt mij dat intens kut die opblaas rotzooi en confetti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die opblaasdingen die uiteindelijk op de grond lagen, waren wel vervelend ja... lagen echt pittig in de weg. Oh ja ook hulde dat alles aan de bar zo snel ging terwijl het gewoon uitverkocht was :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah joh hoort er bij toch, Headhunterz is ook wel eens met z'n zatte kop van het podium gelazerd op z'n feest in de Ziggo en kwam niet meer uit de tekst van Sacrifice :lol:

Wat was er nou aan de hand met die stealthmode show? lees overal van die halve verhalen maar snap niet precies wat er nou was :P

En welke surprise acts waren er precies? Alleen B-Freqz en één nummertje met Phuture Noize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Aah joh hoort er bij toch, Headhunterz is ook wel eens met z'n zatte kop van het podium gelazerd op z'n feest in de Ziggo en kwam niet meer uit de tekst van Sacrifice :lol:

Wat was er nou aan de hand met die stealthmode show? lees overal van die halve verhalen maar snap niet precies wat er nou was :P

En welke surprise acts waren er precies? Alleen B-Freqz en één nummertje met Phuture Noize?


Er waren problemen met het afspelen van de visuals op de LED-schermen, uiteindelijk hebben ze Stealth Mode alsnog uitgevoerd zonder de visuals. Qua surprise acts was er inderdaad een korte show van B-Freqz en een nummer van Phuture Noize. Daarnaast kwam Rejecta tijdens Roughstate Alliance Followed nog even draaien.

Ik denk dat dit feest zeker in mijn top 5 qua feesten komt. De sfeer was fantastisch en muzikaal gezien vond ik het ook ijzersterk. Zany opende lekker, Frequencerz pakten er in hun eerste set nog wat oudere tracks bij. Headhunterz was leuk, Atmozfears ook gewoon goed. Crazy Hour vond ik muzikaal niet heel bijzonder, maar was wel enorm gezellig (ook op het podium zo te zien, wat een bak aan mensen daar xd )
B-Freqz was kort, maar ontzettend genieten, wat een sterke platen komen daar toch vanaf. Wilde in eerste instantie daarna richting Rejecta gaan maar ben samen met de rest van m'n groep in de grote zaal gebleven voor Bass Chaserz en Deetox. Geen spijt van gehad, draaiden een hele fijne set. Beide acts komen de laatste tijd met sterke platen :)
Roughstate Alliance was voor mij samen met Stealth Mode de vetste set van de avond, het uurtje hardcore daarna kon ik niet heel veel meer mee maar heb ik voor lief genomen.

Viel mij overigens ook wel op hoe weinig mensen er verkleed waren, kwamen echter wel veel positieve reacties als je het wel was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:48 
 
Hardtraxxer

Top feest gehad! Niet te druk en lekkere sfeer + prima geluid.
Was vooraf sceptisch over Headhunterz en atmozfears maar dat waren echt fijne setjes. Leuk ook dat Frequencerz tijdens deze setjes zelf ook een aantal oude platen kwam draaien.

Dikste set vond ik Roughstate Alliance waarin weer veel nieuwe dikke platen werden gedraaid. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik denk dat dit feest zeker in mijn top 5 qua feesten komt. De sfeer was fantastisch en muzikaal gezien vond ik het ook ijzersterk. Zany opende lekker, Frequencerz pakten er in hun eerste set nog wat oudere tracks bij. Headhunterz was leuk, Atmozfears ook gewoon goed. Crazy Hour vond ik muzikaal niet heel bijzonder, maar was wel enorm gezellig (ook op het podium zo te zien, wat een bak aan mensen daar xd )
B-Freqz was kort, maar ontzettend genieten, wat een sterke platen komen daar toch vanaf. Wilde in eerste instantie daarna richting Rejecta gaan maar ben samen met de rest van m'n groep in de grote zaal gebleven voor Bass Chaserz en Deetox. Geen spijt van gehad, draaiden een hele fijne set. Beide acts komen de laatste tijd met sterke platen :)
Roughstate Alliance was voor mij samen met Stealth Mode de vetste set van de avond, het uurtje hardcore daarna kon ik niet heel veel meer mee maar heb ik voor lief genomen.

Viel mij overigens ook wel op hoe weinig mensen er verkleed waren, kwamen echter wel veel positieve reacties als je het wel was :P


Kan het zelf niet beter verwoorden! Heerlijke avond gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Ik ben erg benieuwd hoe Rejecta was. Iemand wezen spieken?


Was een leuk gevarieerd setje. Niks mis mee.

Wat me zo snel kan herinneren:
Rejecta - Followed
Rejecta - Deserve To Die
Rejecta - TBA
D-Sturb - Trippin' :worship:
D-Sturb - Ready To Roll
Radical Redemption - Piece Of Shit
The Machine & Alphaverb - Smoke Machine
Crypsis - Damned
Phuture Noize - weet even niet meer welke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ilse_S schreef:
Zamble schreef:
Ben vooral benieuwd wat HHZ allemaal heeft gedraaid..

Helaas een deel van deze set gemist vanwege een plaspauze. Hij draaide in elk geval Twilight Zone van DBSTF en dat was heeeeel fijn :thumbsup:


Twilight Zone was erg fijn inderdaad. Hele setje overigens genieten. Hij draaide ook nog Megasound (Devin Wild Remix). Voor de rest kun je het wel een beetje invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer is Bfreqz dan geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:24 
 
Hardtraxx Elite

Was echt heel erg vet! Eigenlijk zonder verwachtingen heen gegaan, blijkt toch altijd weer het beste.. goeie mix tussen oude en nieuwe platen. Geluid stond voor de verandering is perfect, hard en zuiver maar niet zo hard dat je denkt dat je trommelvliezen kapot trillen.

Enige minpuntje vond ik zelf het crazy hour, ik snap best dat heel veel mensen dat leuk vinden, maar ik kan er vrij weinig mee..

Anyway top vermaakt! Was ook tof om te zien hoe Frequencerz er zelf van genoten i.p.v. zo’n zelfingenomen DJ. Het voelde ook echt als een feest dat van hun was i.p.v. gewoon een (XQ) Feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

X-Qlusive is altijd een topfeest, was nu niet anders!

Ik heb enorm vermaakt bij alle sets. Nooit gedacht dat ik opblaaszooi leuk zou vinden. 3 uur lang lol gehad met een groene opplaasgitaar die geen eigenaar meer had. Aan die enorme ballen heb ik wel een pestpleurishekel...

Onthafloorx schreef:
Was ook tof om te zien hoe Frequencerz er zelf van genoten

Dat vind ik ook het fijnste aan X-Q. De zaal gevuld met fans en dat moet echt een geweldig gevoel zijn als je dit kan bereiken.
Echt zonde dat hun show tijdens Stealth Mode het liet afweten, maar die set was gruwelijk dus hadden ze er niets van gezegd dan had niemand er wat van gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Wanneer is Bfreqz dan geweest?


Laatste 10/15 minuten bij Zazafront
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Duruz schreef:
Wanneer is Bfreqz dan geweest?


Laatste 10/15 minuten bij Zazafront


Ah ja was ik naar Rejecta
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:


Zal deze zijn geweest.


Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was tartaros er ook trouwens? Dat hele wolfpack gebeuren en niet eens tartaros uitnodigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
Was tartaros er ook trouwens? Dat hele wolfpack gebeuren en niet eens tartaros uitnodigen?

Hun grootste hit is een collab. Wel apart als je er zo over nadenkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Was tartaros er ook trouwens? Dat hele wolfpack gebeuren en niet eens tartaros uitnodigen?


Nou je het zegt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
X-Qlusive is altijd een topfeest, was nu niet anders!


Hmmm XQ Frontliner :huh:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten