Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die geruchten dat Phuture Noize over zal stappen naar een ander label zijn ook al een tijdje gaande. Toen We Are The Nightbreed werd opgericht gingen de geruchten dat hij daarheen gaat, en vanaf Roughstate en collabs met Ran-D zou hij naar Roughstate overstappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Straks nog even gezellig poolen, en dan al redelijk op tijd die kant op. Te herkennen aan een Frequencerz shirt met rode letter met 52 achterop. Tik me gerust aan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:31 
 
Hardtraxxer

Zin in vanavond! Te herkennen aan HHZ petje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Te herkennen aan een Frequencerz shirt met rode letter met 52 achterop.

Je zal denk niet de enige zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Franky schreef:
kegel77w schreef:
Te herkennen aan een Frequencerz shirt met rode letter met 52 achterop.


Je zal denk niet de enige zijn :P


Ik mag t hopen van wel. Aangezien het limited edition t-shirts zijn. Zijn er maar 100 van gemaakt. Frequencerz zelf dragen 00, en wij van 01 t/m 99.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen in verkleedtenue?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Franky schreef:
kegel77w schreef:
Te herkennen aan een Frequencerz shirt met rode letter met 52 achterop.


Je zal denk niet de enige zijn :P


Ik mag t hopen van wel. Aangezien het limited edition t-shirts zijn. Zijn er maar 100 van gemaakt. Frequencerz zelf dragen 00, en wij van 01 t/m 99.

Dat wist ik niet :$ misschien tot vanavond dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
zeke schreef:

Draaien met vinyl is toch echt wel even andere koek dan je mp3'tje beatsyncen of bij het einde van de track een nieuwe track op play drukken, schuifje wisselen, klaar. Dan ben je inderdaad eigenlijk geen Disk Jockey.


Sorry maar dat ben ik het compleet mee oneens. Maar dat zou het verschil in generatie dan wel zijn :)


De inhoud van de term DJ is gewoon totaal verandert. Tegenwoordig kan je het beter zien als entertainer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

En naast DJ moet je tegenwoordig idd ook entertainer, social media manager (mits je daar iemand voor hebt), producer, bezitter van een leuke kop, leren jack, zwarte t-shirts en ripped jeans drager zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
En naast DJ moet je tegenwoordig idd ook entertainer, social media manager (mits je daar iemand voor hebt), producer, bezitter van een leuke kop, leren jack, zwarte t-shirts en ripped jeans drager zijn.


Unresolved :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Pedaalemre schreef:
En naast DJ moet je tegenwoordig idd ook entertainer, social media manager (mits je daar iemand voor hebt), producer, bezitter van een leuke kop, leren jack, zwarte t-shirts en ripped jeans drager zijn.


Unresolved :huh:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: Point taken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje, moet wel zeggen dat ik echt dankbaar ben voor mijn oordoppen. Wens de mensen zonder echt sterkte met hun gehoorschade.

Rejecta trouwens gezien. Had er meer van verwacht, maar voor zijn eerste echte feestje meer dan prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
kegel77w schreef:
Te herkennen aan een Frequencerz shirt met rode letter met 52 achterop.

Je zal denk niet de enige zijn :P

Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben vooral benieuwd wat HHZ allemaal heeft gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 12:04 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Ben vooral benieuwd wat HHZ allemaal heeft gedraaid..

Helaas een deel van deze set gemist vanwege een plaspauze. Hij draaide in elk geval Twilight Zone van DBSTF en dat was heeeeel fijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben erg benieuwd hoe Rejecta was. Iemand wezen spieken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die opkomst was wel tof gedaan zag ik op hardnews het is die gasten wel gegund zo'n avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Geweldige avond gehad. Geluid stond wel iets te hard ja. Stealth mode echt heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me hier beter vermaakt dan bij hard bass :D. Zany opende heerlijk met z’n klassiekertjes, Thugs ook nog gehoord. Daarna ff twee uur gaan werken om weer bij crazy hour aan te komen waar het wel gezellig was en er zaten wel wat leuke platen tussen. Voor de rest was die confetti moeilijk irritant als je een biertje in je hand hebt xd
Om 4 uur zou eigenlijk Stealth Mode beginnen maar vanwege technische problemen is deze zonder bijbehorende show na de roughstate showcase afgespeeld. Kon mij worst wezen eerlijk gezegd. Roughstate showcase vond ik over t algemeen wel lekker en stealth mode was natuurlijk helemaal geniaal. Zaten echt heerlijke tracks tussen. Misschien word ik dan toch nog Frequencerz fan xd

Oh ja geluid was optimaal genieten ook al stond het een tikkeltje hard. Loepzuiver, alle tonen en kicks kwamen goed door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen Phuture Noize dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:22 
 
Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
Geen Phuture Noize dus?

jawel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Geen Phuture Noize dus?

Kwam alleen zn remix draaien en toen ging ie weer weg jammer genoeg :(. Had zo graag black Mirror Society willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:26 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Oh ja geluid was optimaal genieten ook al stond het een tikkeltje hard. Loepzuiver, alle tonen en kicks kwamen goed door.

Zoals het hoort in de hmh/afas lijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad hier. Holy shit wat een paar nieuwe pareltjes gehoord (Atmozfears & Frequencerz collab, nieuwe B-Freqz en Stealth Mode tracks). Echt genoten!

Lag het trouwens aan mij of waren de twee heren zelf stomdronken aan het eind? Niels die zijn verhaal over de visuals van Stealth Mode aan het vertellen was kwam totaal niet uit zijn woorden, Pepijn die super scheef aan het mixen was bij The Viper en Mental Theo? (En zelfs de verkeerde fader naar beneden schoof..?)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten