Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Denk niet dat ze zich mogen aansluiten van Q bij Headhunterz,


Ik snap dat Heady het pareltje is van Q-dance, maar hoezo zou dat niet mogen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
kegel77w schreef:
Denk niet dat ze zich mogen aansluiten van Q bij Headhunterz,


Ik snap dat Heady het pareltje is van Q-dance, maar hoezo zou dat niet mogen :oh:


Ik ouwehoerde maar wat joh, maar zie Q er wel voor aan hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 00:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.


Zoek de timetable van XQ Luna maar eens op. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
kegel77w schreef:
Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.


Zoek de timetable van XQ Luna maar eens op. :)


:oh: :oh:. Dat moet pas vet zijn geweest voor hem zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar even serieus, dan had die toch echt een bestelbus vol met vinylplaten nodig om 7 uur lang te draaien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:29 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat het allemaal wel goed komt daarom ook veel zin te herkennen aan shirt en schoenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Maar even serieus, dan had die toch echt een bestelbus vol met vinylplaten nodig om 7 uur lang te draaien. :lol:


jep.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent wel automatisch NET iets toffer als je met je koffer vol platen de venue in komt hobbelen als Dj dan dat je nu met 3 usb's in je broekzak komt aanhuppelen :lol:

Begrijp die charme rond vinyl best wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik meen het wel, ziet er toch veel toffer uit als je met zo'n bak platen komt aanlopen.

Heb je wel eens met vinyl gedraaid? Vergt echt veel veel veel meer skill :P zeg niet dat iemand "unworthy" is als ie het niet kan, maar ik snap wel waar het vandaan komt.

Werd vroegah nog reclame voor gemaakt als jouw feest nog "gewoon" met platen werd gedraaid >.<

Hoef je ook maar 1 opblaasdier tegen je platenspeler aangetyft te krijgen en de muziek gaat uit :lol: (om het maar even on topic te houden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Je bent wel automatisch NET iets toffer als je met je koffer vol platen de venue in komt hobbelen als Dj dan dat je nu met 3 usb's in je broekzak komt aanhuppelen :lol:

Begrijp die charme rond vinyl best wel!


Heel akelig dat soort reacties ja. Gaan we over 10 jaar ook zeggen: ''Vrögger? Toen moesten we nog schakelen tijdens het rijden. Tegenwoordig kun je dat geen chauffeurs meer noemen!''

Vroeger toen alles nog met vinyl ging, tegenwoordig kun je dat geen dj´s meer noemen. Godver, dat raakt kant noch wal.


Dat raakt prima een kant of wal.
Wat Rickzel ook al zegt. Draaien met vinyl is toch echt wel even andere koek dan je mp3'tje beatsyncen of bij het einde van de track een nieuwe track op play drukken, schuifje wisselen, klaar. Dan ben je inderdaad eigenlijk geen Disk Jockey.

Staat natuurlijk wel tegenover dat we tegenwoordig van hardstyle dj's verwachten dat ze zelf kneitergoeie tracks produceren. Dat was in het vinyl tijdperk weer niet zo, dan draaide ze materiaal van een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ zijn gaat inderdaad met de tijd mee. Waarom nu vinyl gebruiken als er andere, makkelijkere technologie voor is? Als je graag met vinyl wil draaien ben je er vrij in en kan zeker wel worden gezegd dat je DJ skills uitgebreider zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Chroman schreef:
kegel77w schreef:
Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.

Dan is dat van tevoren ook aangegeven bij de line-up/timetable.
Ik zie ze niet echt aansluiten bij Headhunterz of Atmozfears, dus ik denk dat het blijft bij 2 solosets en 2 b2b's

Precies, waarvan je weet dat Stealth Mode vol zit met nieuwe muziek, Crazy Hour dusdanig carnavalesk is dat daar ook weinig ruimte is voor oude Frequencerz nummers. Blijft 1,5u Roughstate over, maar dan heb je nog inmenging van drie andere artiesten. Blijft een half uurtje solo over, vind dat toch weinig voor een eigen X-Qlusive.

Hier wel mee eens, ondanks dat beginen de partykriebels wel al flink te komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin als een malle :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht hier nog wel een goedkoop kaartje voor van TS te pikken, maar alles is weg! Netjes gedaan.
Dan hier maar niet heen, heb toch niet de verwachting dat dit in de buurt gaat komen bij Ran-D en B-Front's XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je hebt imo sowieso wel meer skill als je Vinyl en gewoon kan draaien ipv alleen CDJ's. Je hebt uitzonderingen maar ik merk dat veel DJ's die goed zijn in vinyl's draaien automatisch ook hele creatieve setjes neer zetten.

Bass-D op Hardcore Classics kon echt als een beest mixen met Vinyl maar daar op dat feest op de CDJ's mixte hij ook heerlijk door en gooide van alles een beetje door elkaar. Dan heb je als DJ automatisch veel pluspunten voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand heel toevallig een kaartje over heeft dan hoor ik het graag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bass-D op Hardcore Classics kon echt als een beest mixen met Vinyl maar daar op dat feest op de CDJ's mixte hij ook heerlijk door en gooide van alles een beetje door elkaar. Dan heb je als DJ automatisch veel pluspunten voor mij.


Die man kan heel goed mixen inderdaad. Die propt gerust 50 platen in een uur zonder dat het ergelijk is. Jammer dat hij er af en toe een handje heeft om meerdere malen platen stil te zetten en te gaan lullen, wat alle energie uit de set haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag heel toevallig een Facebook post van b-freqz (hype?!?!?)

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1645900542
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou t heel jammer vinden als ze er niet zouden staan vannacht. Hoort er toch wel bij, andere kant met t album in t vooruitzicht willen ze t misschien niet uitmelken tot Rebirth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier zonder verwachtingen heen en kijk wel wat ik ga beleven. Eerst lekker werkeen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Ik zou t heel jammer vinden als ze er niet zouden staan vannacht. Hoort er toch wel bij, andere kant met t album in t vooruitzicht willen ze t misschien niet uitmelken tot Rebirth?

Misschien hier een meer classic B-Freqz set doen, dus met de al gereleasede nummers. En de nieuwe nummers voor Rebirth bewaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
kegel77w schreef:
Ik zou t heel jammer vinden als ze er niet zouden staan vannacht. Hoort er toch wel bij, andere kant met t album in t vooruitzicht willen ze t misschien niet uitmelken tot Rebirth?


Misschien hier een meer classic B-Freqz set doen, dus met de al gereleasede nummers. En de nieuwe nummers voor Rebirth bewaren.


Hier dacht ik inderdaad later ook nog aan. Misschien half uurtje tijdens Roughstate Alliance, zou heel leuk zijn. Verder
RoyAPO schreef:
Ik ga hier zonder verwachtingen heen en kijk wel wat ik ga beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Lekker m'n halve (alleen jasje) bloemetjes pak aan. Opblaasshit ready, heel veel bier, heel veel gezelligheid. Muziek maakt me eigenlijk al niet meer uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja wel erg benieuwd of phuture noize nog komt koekeloeren. Zat eens te denken, misschien vanavond wel de bekendmaking dat ie naar roughstate overstapt :P. Hij zal ook wel een remix hebben gemaakt van een Frequencerz plaat als ik z’n insta zo eens bekijk
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten