Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

X-Qlusive Frequencerz

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
23.00 pas muziek in de blackbox... :/
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
zeke wrote:23.00 pas muziek in de blackbox... :/
Dat is altijd in de HMH
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ja ik heb hier dus echt ontzettend zin in he, lekker lomp doen met die opblaasshit :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Paultheone wrote:Ja ik heb hier dus echt ontzettend zin in he, lekker lomp doen met die opblaasshit :lol:
Gewoon normaal doen met die opblaasshit.

Ik ook zin.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Duruz wrote:
Paultheone wrote:Ja ik heb hier dus echt ontzettend zin in he, lekker lomp doen met die opblaasshit :lol:
Gewoon normaal doen met die opblaasshit.
X-Qlusive Frequencerz (03-02-2018, Afas Live, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Hahaha zou ik ook echt naar uitkijken als ik zou gaan. :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Duruz wrote:Waarom nou weer zo'n gek thema. Doe gewoon normaal.
Get wack!!!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
TiMOTHYb wrote:
Duruz wrote:Waarom nou weer zo'n gek thema. Doe gewoon normaal.
Get wack!!!
Ga toch wack
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Franky wrote:Frequencerz maar een half uurtje solo wat is dat dan :/
Twee keer een half uur solo en nog 2,5 uur met anderen samen. Toch redelijk wat.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Basshunterzz wrote:
Dat is altijd in de HMH
22.30 is het heel lang geweest.
7 posts member since 2017
last seen Feb 2018
Ik word helemaal wack. Ik ga nooit meer doen
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
zeke wrote:
Basshunterzz wrote:
Dat is altijd in de HMH
22.30 is het heel lang geweest.
Was met B-Front in 2016 ook 23:00.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Stinson wrote:1. Alleen nieuwe, niet opgeblazen inflatables die nog in de originele verpakking zitten zijn toegestaan. Laat dus je gebruikte inflatables thuis, want deze mogen helaas niet mee naar binnen.
Hè jammer ik was van plan mijn luchtbed vol te gieten met GHB
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Jordy wrote:Ja leuk, en na een uur liggen die inflatebles op de grond, komt allemaal drinken en rotzooi overheen en dan bedenkt een mongool(meerdere waarschijnlijk) zich om met die dingen door de zaal te gaan smijten. Top idee.
:lol:
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Frequencerz draait toch ook gewoon samen met Headhunterz, bass chaserz enz?
kunnen ze mooi al die oude vergeten platen van ze gaan draaien lijkt me?
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
TBA+ wrote:Frequencerz draait toch ook gewoon samen met Headhunterz, bass chaserz enz?
kunnen ze mooi al die oude vergeten platen van ze gaan draaien lijkt me?
Headhunterz, bass chaserz kan helaas niet samen eindigen ook op een Z valt niet te combineren :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 10 hours ago
Wie is Enz? :huh:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Wie heeft het carnavalspak al klaarliggen?

Mijn zin begint meer te komen naarmate de week vordert.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Ik heb zaterdag al andere plannen en had me van te voren ook voorgenomen om niet te gaan maar ik zou het op zich wel trekken om te gaan, denk dat ik me toch wel zou vermaken ja.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Echt zin in ondertussen! :yay:

Vind halfuurtje Frequencerz voor al hun oude platen wel aardig aan de korte kant, of ze moeten tijdens de rest van de setjes ook nog wat nummers meedraaien. Had dan een Atmozfears of Headhunterz weggelaten, waar ze eigenlijk 0,0 binding mee hebben lijkt me, en dan de soloset wat langer gedaan of er nog een halfuurtje B-Freqz neergezet. Nouja, we gaan het zien :)

[Zeikmodus aan] En ohja, mochten die gasten van Bass Chaserz heel toevallig meelezen, laat die verkrachting van Les Phases alsjeblieft thuis. Zie dat duo verder nooit, maar mijn hemel wat was dat kut zeg vorig jaar tijdens XQ Ran-D. Verwacht je het origineel, krijg je dit... :cry: [Zeikmodus uit]
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2024
Klopt, maar vind het gewoon jammer dat de solo set sinds een paar edities ineens zo kort is geworden. Noisecontrollers en Frontliner draaiden op hun XQ's nog 1,5 uur en Wildstylez en Brennan Heart zelfs 2 uur. Dat had altijd wel iets vond ik :)

Zijn natuurlijk ook wel artiesten met een grotere discografie dan de artiesten van de laatste paar edities, maar toch :P
Last edited by Svennn on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
kegel77w wrote:Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.
Dan is dat van tevoren ook aangegeven bij de line-up/timetable.
Ik zie ze niet echt aansluiten bij Headhunterz of Atmozfears, dus ik denk dat het blijft bij 2 solosets en 2 b2b's
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2024
Chroman wrote:
kegel77w wrote:Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.
Dan is dat van tevoren ook aangegeven bij de line-up/timetable.
Ik zie ze niet echt aansluiten bij Headhunterz of Atmozfears, dus ik denk dat het blijft bij 2 solosets en 2 b2b's
Precies, waarvan je weet dat Stealth Mode vol zit met nieuwe muziek, Crazy Hour dusdanig carnavalesk is dat daar ook weinig ruimte is voor oude Frequencerz nummers. Blijft 1,5u Roughstate over, maar dan heb je nog inmenging van drie andere artiesten. Blijft een half uurtje solo over, vind dat toch weinig voor een eigen X-Qlusive. Nouja we zien het wel, heerlijk om je er vooraf zo druk om te maken :P
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Ik zie ze nog wel aansluiten bij Atmozfears. Denk niet dat ze zich mogen aansluiten van Q bij Headhunterz, even alle nieuwe plaatjes draaien natuurlijk. Zou wel erg zonde zijn als ze vooral hun oude platen links laten liggen. Ach, we zien t wel.