23.00 pas muziek in de blackbox... 
Dat is altijd in de HMHwrote:23.00 pas muziek in de blackbox...
Dat is altijd in de HMHwrote:23.00 pas muziek in de blackbox...
Gewoon normaal doen met die opblaasshit.wrote:Ja ik heb hier dus echt ontzettend zin in he, lekker lomp doen met die opblaasshit
wrote:Gewoon normaal doen met die opblaasshit.wrote:Ja ik heb hier dus echt ontzettend zin in he, lekker lomp doen met die opblaasshit
Hahaha zou ik ook echt naar uitkijken als ik zou gaan.wrote:Ja ik heb hier dus echt ontzettend zin in he, lekker lomp doen met die opblaasshit
Get wack!!!wrote:Waarom nou weer zo'n gek thema. Doe gewoon normaal.
Ga toch wackwrote:Get wack!!!wrote:Waarom nou weer zo'n gek thema. Doe gewoon normaal.
Twee keer een half uur solo en nog 2,5 uur met anderen samen. Toch redelijk wat.wrote:Frequencerz maar een half uurtje solo wat is dat dan
22.30 is het heel lang geweest.wrote:Dat is altijd in de HMHwrote:23.00 pas muziek in de blackbox...
Was met B-Front in 2016 ook 23:00.wrote:22.30 is het heel lang geweest.wrote:Dat is altijd in de HMHwrote:23.00 pas muziek in de blackbox...
Hè jammer ik was van plan mijn luchtbed vol te gieten met GHBwrote:1. Alleen nieuwe, niet opgeblazen inflatables die nog in de originele verpakking zitten zijn toegestaan. Laat dus je gebruikte inflatables thuis, want deze mogen helaas niet mee naar binnen.
wrote:Ja leuk, en na een uur liggen die inflatebles op de grond, komt allemaal drinken en rotzooi overheen en dan bedenkt een mongool(meerdere waarschijnlijk) zich om met die dingen door de zaal te gaan smijten. Top idee.
Headhunterz, bass chaserz kan helaas niet samen eindigen ook op een Z valt niet te combinerenwrote:Frequencerz draait toch ook gewoon samen met Headhunterz, bass chaserz enz?
kunnen ze mooi al die oude vergeten platen van ze gaan draaien lijkt me?
Dan is dat van tevoren ook aangegeven bij de line-up/timetable.wrote:Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.
Precies, waarvan je weet dat Stealth Mode vol zit met nieuwe muziek, Crazy Hour dusdanig carnavalesk is dat daar ook weinig ruimte is voor oude Frequencerz nummers. Blijft 1,5u Roughstate over, maar dan heb je nog inmenging van drie andere artiesten. Blijft een half uurtje solo over, vind dat toch weinig voor een eigen X-Qlusive. Nouja we zien het wel, heerlijk om je er vooraf zo druk om te makenwrote:Dan is dat van tevoren ook aangegeven bij de line-up/timetable.wrote:Is met elke XQ zo dat de dj’s gedurende nacht gewoon bij elke act zo nu en dan aansluiten. Daar maak ik mij verder geen zorgen om, merendeels van de platen ga je wel voorbij horen komen. Zou alleen wel leuk zijn als ze het half uurtje solo aan de oudere nummers besteden.
Ik zie ze niet echt aansluiten bij Headhunterz of Atmozfears, dus ik denk dat het blijft bij 2 solosets en 2 b2b's