Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
makrooy schreef:
Wel mooi dat Zany hier staat, benieuwd wat hij gaat draaien!


Freestyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is ook nooit goed hier eh. Als de line up was zoals veel van jullie verwachten is t weet een 13/12 feest wat niet speciaal is met allemaal dezelfde namen. Wordt er een keer iets anders gedaan is t ook niet goed.

Weet zeket dat als een warface, radical, eforce hier hadden gestaan ipv hhz, atmoz en zany dat t nog steeds gezeik was en weer een "roughstate" standaard feest zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Is ook nooit goed hier eh. .

Beter toch. Blijkt maar weer dat smaken verschillen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HHZ was voor velen ook een tegenvallend feestje omdat de helft van de line-up niks met HHZ te maken had. Als ik naar een feest dat om een bepaalde artiest draait ga dan wil ik ook dat de line-up daarbij past.

Kijk naar de X-Q van B-Front, daar maakte het sense.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 01:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: :woot: :woot: Ik dacht eerst dat ik zeker niet zou gaan maar nu ben ik wellicht aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 09:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Is ook nooit goed hier eh. Als de line up was zoals veel van jullie verwachten is t weet een 13/12 feest wat niet speciaal is met allemaal dezelfde namen. Wordt er een keer iets anders gedaan is t ook niet goed.

Weet zeket dat als een warface, radical, eforce hier hadden gestaan ipv hhz, atmoz en zany dat t nog steeds gezeik was en weer een "roughstate" standaard feest zou zijn.


Boehoeee, volgens mij zijn de reacties aardig gemixt.

Is het tegenwoordig standaard om in een topic waar de een het niks vindt en de ander het wel leuk vindt dat er minstens een persoon moet huilen om wat sommige mensen vinden?

@ Line up, zeer verassend. Niet helemaal mijn ding.

@ G1LL volgens mij was XQ B-Front toch behoorlijk om B-Front zijn carriere heen gebouwd. Bij Ran-D eigenlijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben trouwens blij om te zien dat headhunterz gewoon normaal geboekt wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 10:16 
 
Hardtraxxer

Na vette edities van XQ Bfront en Ran-d ga ik deze overslaan. Line-up niet boeiend genoeg voor een xq Freq. Komt ook niet onaardig uit tussen Hardbass en Karnaval festival ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk inderdaad dat Q-dance een redelijke bijdrage heeft geleverd bij het samenstellen van de lineup. Met als reden dat er al 3 edities roughstate artiesten staan? B-front, Ran-D en nu frequencerz. Dan zouden de lineups wellicht te vaak hetzelfde zijn (lees ook raw). Breder spectrum van bezoekers
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga hier niet heen ivm carnaval en Origins, maar de line up valt me alleszins mee. Zou me hier best vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de invulling van de line-up hier inderdaad ook minder te maken heeft met de carrière van de artiest. Aangezien we tegenwoordig ook wel weer doodgegooid worden met Classics feestjes en raw-feestjes vind ik deze formule eigenlijk wel heel interessant. Frequencerz heeft eigenlijk altijd wel voor feest en gekkenhuis gestaan en ik denk dat ze dat met deze line-up dus ook best weer kunnen bereiken.

Zou me niks verbazen als het qua sfeer hier dicht in de buurt komt van Origins (ja, ik neem alvast een voorschot :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig.. de vrouw is Freqz fangirl :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Is ook nooit goed hier eh. Als de line up was zoals veel van jullie verwachten is t weet een 13/12 feest wat niet speciaal is met allemaal dezelfde namen. Wordt er een keer iets anders gedaan is t ook niet goed.

Weet zeket dat als een warface, radical, eforce hier hadden gestaan ipv hhz, atmoz en zany dat t nog steeds gezeik was en weer een "roughstate" standaard feest zou zijn.


Ik ben zeker een voorstander van variërerende line ups, maar waarom moet dat bij een XQ? Het hoort er een beetje bij dat je de line kunt gokken, want het draait om HUN die avond. Hier mis ik gewoon het Frequencerz gevoel wat erg jammer is. Ik mis nu gewoon een Warface, JoS, Hard Driver of Tha Playah oa.. Ik vind het vet dat HHZ eindelijk geboekt word hoor, maar wat mij betreft staat die hier hartstikke misplaatst, maar misschien maakt die er wel een heel mooi setje van, we zullen zien.

In ieder geval tickets binnen, gaan er gewoon een hartstikke gezellige avond van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na lange tijd mee te hebben gegluurd en de nodige feestje hebben bezocht is het zover...Misschien dat ik dan toch nog een ‘Ekte ekte’ ga worden.

Kudos voor Spitta die mijn ogen heeft geopend voor de wondere wereld van Hardstyle :beer: :clap:

Spitta schreef:
Aanwezig.. de vrouw is Freqz fangirl :x xd

Wederom de air uit de max’jes stampen geblazen. Erbij zijn is meemaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Na lange tijd mee te hebben gegluurd en de nodige feestje hebben bezocht is het zover...Misschien dat ik dan toch nog een ‘Ekte ekte’ ga worden.

Kudos voor Spitta die mijn ogen heeft geopend voor de wondere wereld van Hardstyle :beer: :clap:



Welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie B-freqz hier ook wel als surprise staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Stealth Mode een half uur is en de andere acts een uur, blijft er inderdaad een half uur over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Haha elk feest wordt er gespeculeerd over een suprise act
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat het ook bijna de standaard is geworden bij elk feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gok dat roughstate wel anderhalf uur krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 19:21 
 
Hardtraxxer

B-Freqz Hard Bass 2013 set
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Royvn_ schreef:
Is ook nooit goed hier eh. Als de line up was zoals veel van jullie verwachten is t weet een 13/12 feest wat niet speciaal is met allemaal dezelfde namen. Wordt er een keer iets anders gedaan is t ook niet goed.

Weet zeket dat als een warface, radical, eforce hier hadden gestaan ipv hhz, atmoz en zany dat t nog steeds gezeik was en weer een "roughstate" standaard feest zou zijn.


Ik ben zeker een voorstander van variërerende line ups, maar waarom moet dat bij een XQ? Het hoort er een beetje bij dat je de line kunt gokken, want het draait om HUN die avond. Hier mis ik gewoon het Frequencerz gevoel wat erg jammer is. Ik mis nu gewoon een Warface, JoS, Hard Driver of Tha Playah oa.. Ik vind het vet dat HHZ eindelijk geboekt word hoor, maar wat mij betreft staat die hier hartstikke misplaatst, maar misschien maakt die er wel een heel mooi setje van, we zullen zien.

In ieder geval tickets binnen, gaan er gewoon een hartstikke gezellige avond van maken.


Als het om HUN draait, hoezo mis je dan namen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
kegel77w schreef:
Royvn_ schreef:
Is ook nooit goed hier eh. Als de line up was zoals veel van jullie verwachten is t weet een 13/12 feest wat niet speciaal is met allemaal dezelfde namen. Wordt er een keer iets anders gedaan is t ook niet goed.

Weet zeket dat als een warface, radical, eforce hier hadden gestaan ipv hhz, atmoz en zany dat t nog steeds gezeik was en weer een "roughstate" standaard feest zou zijn.


Ik ben zeker een voorstander van variërerende line ups, maar waarom moet dat bij een XQ? Het hoort er een beetje bij dat je de line kunt gokken, want het draait om HUN die avond. Hier mis ik gewoon het Frequencerz gevoel wat erg jammer is. Ik mis nu gewoon een Warface, JoS, Hard Driver of Tha Playah oa.. Ik vind het vet dat HHZ eindelijk geboekt word hoor, maar wat mij betreft staat die hier hartstikke misplaatst, maar misschien maakt die er wel een heel mooi setje van, we zullen zien.

In ieder geval tickets binnen, gaan er gewoon een hartstikke gezellige avond van maken.


Als het om HUN draait, hoezo mis je dan namen?


Omdat ik die namen toch wel meer bij Frequencerz had voorgesteld dan Atmozfears, Headhunterz of een ZaZaFront. Het is dan toch ook logischer dat er DJ's op die avond toch wel wat gemeen hebben met elkaar, in plaats van een willekeurige line up. Als ze dit bij B-Front hadden gedaan, waren de reacties denk ik ook wel anders dan "leuke variërende line up". Vind het gewoon zonde dat die specifieke namen missen. Had toch veel liever "Down Below" door de HmH gehoord dan straks weer een feesttent uurtje van Mental Theo & The Viper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Atmozfears XQ of DQ anthem confirmed. Dat zal het push project van 2018 worden gok ik


Exact wat ik meteen dacht xd xd

Edit: En in dat geval kan Atmozfears meteen door voor de XQ aangezien hij dan op Qlimax en op de main van Decibel en Defqon heeft gestaan plus dat ie een Qlimax,Decibel en dan ook een Defqon anthem heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

@Kegel77w, Je zegt zelf dat het HUN avond is, denk je nou echt niet dat zij zelf hier geen inbreng hebben gehad?

Dit is wat ZIJ willen, ZIJ willen feest en gekkigheid.

Vind het persoonlijk een verademing dat de standaard namen er niet staan en dat ze echt hun XQ een eigen smoelwerk geven. Moet bij de trailer meteen denken aan Decibel zondag 2014, waar 1 van de heren op een luchtbed aan het crowdsurfen was met overal ballonnen en opblaasdieren :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten